Ei enää sinun ajattelua, ei mitään haaveilua. Kaikki mitä oli jää nyt taakse. Jos vielä joskus törmätään niin jutellaan kuten ennenkin, ei sen enempää. Tuskin kyllä nähdään, koska poistun näistä maisemista. Olet edelleen tärkeä ja toivon, että olet onnellinen 🩷
Mies, nyt minä luovutan
29
497
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle tää oli. toivon ettei mulle ainkaa xc
- Anonyymi
En oo onnellinen ilman sua :c
- Anonyymi
Nähdäänkö huomenna
- Anonyymi
Joo, jos olet kaipaamani v nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, jos olet kaipaamani v nainen.
Olen. Missä nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Missä nähdään?
Vaikka kirjaston edes klo 17,käykö, ehdota itse parempaa jos ei käy. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kirjaston edes klo 17,käykö, ehdota itse parempaa jos ei käy. :)
Se käy kyl. Nähää siinä huome.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se käy kyl. Nähää siinä huome.:)
Okei tehään niin.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei tehään niin.. :)
Jes.. jännittää vähäsen, mut älä huoli tuun kyl silti. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes.. jännittää vähäsen, mut älä huoli tuun kyl silti. :)
Niin muakin..Hyvä :p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin muakin..Hyvä :p
Ei sua näkynyt siellä... itkuisena jouduin menee kotiin..
- Anonyymi
ikävä sua:c..
- Anonyymi
Ei ole V naiselta.
- Anonyymi
Oletko vielä kauan maisemissa?
- Anonyymi
Mikä on kauan?
- Anonyymi
Joo näin se on. Mihin päin lähdet.
- Anonyymi
Kauas.
- Anonyymi
Toivottavasti oonnistuu toi taakse jättäminen. Ei ole helppoa se.
- Anonyymi
On se. Tässä on nyt vatvottu tämä asia perin pohjin. Käsitelty täysin kyllästymiseen asti.
- Anonyymi
Paljon ristiriitaista asiaa sait mahtumaan muutamaan lauseeseen. 😁
- Anonyymi
Vastuu on lukijalla 😀
- Anonyymi
Eiköhän nämä palstamiehen palstavedätykset toimi aina samalla sapluunalla?🥱 jostain syystä sinäkin jaksat nääs itseäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nämä palstamiehen palstavedätykset toimi aina samalla sapluunalla?🥱 jostain syystä sinäkin jaksat nääs itseäsi
Hohhoijaa sinullekin väsynyt nainen 🥱🥱🥱
- Anonyymi
Ei se haittaa. Mä ajattelen sua. Tunteille kun ei mitään voi!
- Anonyymi
Niin, tunteet kulkee mukana. Kuitenkin tulee uusia asioita elämään ja se piristää mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tunteet kulkee mukana. Kuitenkin tulee uusia asioita elämään ja se piristää mieltä.
En tiedä alkaa jo olla sen tason settiä, et tulee ikävä sinne Niuvanniemeen..😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne vttuun seuraavaksi 😭😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotihan se voi olla sekin 😊
- Anonyymi
Ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925