Ukrainassa vietetään tänään itsenäisyyspäivää.
Onnea Ukrainalle ja ukrainalaisille!
Slava Ukraini!
ONNEA UKRAINALLE ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ!
8
207
Vastaukset 8
- Anonyymi
"Suomessa Ukrainan itsenäisyyspäivää muistetaan virallisesti liputuksella Senaatintorilla ja ulkoministeriön Merikasarmilla. Ulkoministeriön rakennus myös valaistaan lauantai-iltana Ukrainan lipun värein sinikeltaiseksi", kertoo MTV-uutiset.
Hienoa nähtävää Helsingissä! - Anonyymi
"Puhemies Halla-aho: Venäjän voitto kannustaisi Venäjää ja kaikkia muita roistovaltioita uusiin valloitusretkiin
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho vei tänään tervehdyksensä Ukrainan itsenäisyyspäivän tapahtumaan Senaatintorille. United for Ukraine -tapahtumassa kuultiin lisäksi muun muassa Ukrainan Suomen suurlähettiläs Olga Dibrovaa. Tapahtumalla haluttiin osoittaa tukea Ukrainalle sodan keskellä", kertoo Suomen Uutiset. - Anonyymi
"Tutkija: Venäjä voi jatkaa sotaa vain Kiinan tuella
Asiantuntijat uskovat sodan päättyvän lähivuosina Venäjän romahdukseen", kertoo Verkkouutiset.
Eli mielenkiintoista nähtävää tulee lähivuosina olemaan...
Slava Ukraini! - Anonyymi
Onkos tämä Ukraina joku kiuruvein syrjäkylä.
- Anonyymi
Tyhmiin kysymyksiin ei kannata vastata ollenkaan.
- Anonyymi
Täällä Teboililla ei natseja onnitella. Meidän ainoa herramme on presidentti Putin.
- Anonyymi
Suomesta on tullut ukrainan ystävä, 💓 käpynen.🤔
- Anonyymi
Oho. Täällä ei saa sanoa, mitä Zelenskyi sanoi televisiossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480