Tiedoksi (:

Yhteydet menee tänään poikki.
Onko nyt hyvä olla?
Olisko ollut vielä jotain sanomista?
Pieni hetki aikaa vielä.
Säpo, fb, wa estot ...

Tämä on useammalle ei siis vaan jollekin yhdelle palstalaiselle.

Ja nyt on turha ajatella että:
"Ei se estä koska tunteet"
Kyllä estää silti...

29

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos haaveilee ja haikailee kaikkien perään, ei jää yhtään haaviin.

      • Sä oot niin väärässä kun vaan voit olla.
        Mä tietääkseni tein selväksi sen jo vuos sit
        et en hae suhteita...


      • Se on sun harhaluulojasi....


      • Anonyymi

        Kuole, kuole, kuole..


      • Mitä vttua mä olen tehnyt sulle et tollei sanot?


    • Anonyymi

      Nyt muistin ettäs olikin huomenna kun meneepoikki

      • No se on kiva jos sä muistat sellasta.

        Saattaa se ehkä kyllä mennä vielä pikkusen
        huomisen puolelle joissain tapauksissa.
        Riippuu ihan millon meen nukkuu
        ja onko joku vielä kesken.
        Tai tuleeko syy pitää joku auki...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No se on kiva jos sä muistat sellasta.

        Saattaa se ehkä kyllä mennä vielä pikkusen
        huomisen puolelle joissain tapauksissa.
        Riippuu ihan millon meen nukkuu
        ja onko joku vielä kesken.
        Tai tuleeko syy pitää joku auki...

        Pidä välillä haarat kiinniki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidä välillä haarat kiinniki

        Välillä ???
        Mitä meinaat tolla?
        Kai mä saan istua haarat levällään jos haluan,
        en siihen lupia tarvii keltään.


      • Miten haavat auki istuminen tekee tollaseks??
        Ei hitto en oo tollasta ennen kuullukaa..


      • Aha No kiva juttu kuka sit mahtaakaan
        olla se eräs...
        Mulla ei kyllä ole tollasia hiplattavia..


    • Anonyymi

      Ei.

      • Mitä hittoa ei..


      • Anonyymi

        Mihin kohtaan originelmiehen listauksesta sanoit ei niin järkevän oloinen yksilö?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mitä hittoa ei..

        Ei.


      • No jos ei niin miksei?
        Kai sä oisit osannut tehä asioille jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Jos ei niin tee sille jotai.


    • Anonyymi

      Niin no, antaa uudet yhteystiedot tutuille ja lähimmäisille ja niille, joiden kanssa haluaa olla yhteydessä. Siitähän sitä sit tietää ne, jotka eivät saa uusia yhteystietoja, ettet halua olla tekemisissä heidän kanssaan.

      • Helpolta kuulostaa..
        Mut jos nyt mietitään et mulla ei ees
        ole oikestaa kenenkää yhteystietoja enää...

        Tässä nyt kyl oli kyse muista ku
        noista ihan oikeista irl tyypeistä.
        En kai mä niille tänne kirjoita vaan
        niille jotka palstalla on.

        Ja toi kohta että joiden kanssa
        haluaa olla tekemisissä....
        Ohhoh...

        Ja toi et tietää etten halua olla
        tekemisissä jos ei saa yhteystietoja,..
        No monikaan ei saa kun ei ole minne antaa.
        Ja joku jää ilman jos ei osaa ilmasta sitä
        että olis halukas ees niihin.


    • Anonyymi

      No sanon vaan että taidat olla kullanmuru mussukka. 😄

      • Sellasta sitte sanot vaan.
        Ylempänä sanottiin muuta.
        Toivottavasti löydät sen sun unelmasi.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Sellasta sitte sanot vaan.
        Ylempänä sanottiin muuta.
        Toivottavasti löydät sen sun unelmasi.

        Tuo oli eka viesti minulta tänään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli eka viesti minulta tänään.

        Ei se mulle kuulu vaikka ois miljoonas.


    • Anonyymi

      Siis onko tää original pieni nainen joku big bich boss mitä kaikki kumartaa täällä?

      • Miten niin?
        Mikä sun ongelmasi on?
        Tarve niiku mollaa ja lyttää,
        mut silti nostaa alotus syystä että?
        Luulis nyt et olis ollu tyytyväisiä kaikki
        kun mä en enää oo kirjoitellut yhtään mitään.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe