Jäit siis arvoitukseksi johon ei ollut avainta. Kai minä sinuun vähän rakastuin kun vieläkin joskus muistelen sua. Olisi kiva jutella joskus kun ei ole nähty vuosiin. Sekin voisi olla vaikeaa kun olisin taas ihan lääpällään sinun sinisiin silmiisi. Sinä varmaan nauraisit minulle kun lepertelisin jotain. Varmaan ihan hyvä että ei olla nähty, se johtaisi turmioon.
Olet nainen mysteeri nam
20
602
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus on kiva muistella vanhoja juttuja hymyssä suin...
- Anonyymi
Inhottava kirjoitus, rivien välistä voi lukea miten haluat ilkeillä jollekin. Turpaan sietäisit saada
Mieheltä sivusta- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Sullahan on se oikea avain
- Anonyymi
Palautin sen. Sivusta.
- Anonyymi
Minun näkeminen johtaisi turmioon? Miten niin 😁
- Anonyymi
Ei oo mulla sinisiä silmiä
- Anonyymi
Jooo enkä minä kirjoittanut aloitusta joten voi tuudittautua nirvanaan takaisin
- Anonyymi
ohi.
- Anonyymi
Niin minulla on avain kai edelleen. Meidän rakkaustarina olisi kuin tulipalo, muutaman päivän roihu ja riehu.
- Anonyymi
En kaipaa sua enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa sua enää
Taidat olla palstagubbe feikkivuoropuheluudesi kanssa todella kettuuntunut mies🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla palstagubbe feikkivuoropuheluudesi kanssa todella kettuuntunut mies🥱
Olen kyllä nainen ja ahdistunut kun eksät vielä elättelevät toiveita
- Anonyymi
Luulen myös, että jos tapaamme jonkin ajan kuluttua, puhummeko siitä kemiasta, joka ei johtanut mihinkään 😌
- Anonyymi
En ole vastaavaa kokenut. Siksi sinut muistankin. En voi vaan unohtaa sinua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vastaavaa kokenut. Siksi sinut muistankin. En voi vaan unohtaa sinua...
Minä myös. Ja en tiedä mitä tehdä... Kaikki ajatukseni koskevat vain sinua 🥺😥
- Anonyymi
Ei sitä avainta kaikille oo tehty joo? 🤔 Kukahan siitäki misinformaatiosta vähiten hyöty
- Anonyymi
Jaahas palsta mies kaipaa
Sinisilmäistä naista ja minä joka täällä paljon keskustelen
Olen brunette ...
Näin se yleensä menee ettei tunisteet sitten osukkaan 😂
Naiselta - Anonyymi
Herra 47, oletan. 🤣
- Anonyymi
tiedostan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2553887TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee242863Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä82111Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel1351887Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93521857Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p851330Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us211255Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit1171222Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291213Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu311100