Otsikossa siis itse asia. Mietihän tarkkaan. Miten on? Ja kyse siis vain sinusta ja minusta. Ja tiedän kyllä sormuksestasi.
Onhan tämä ihan hullua, kun oikeassa elämässä hädin tuskin moikkaamme, mutta silti joskus sinäkin kirjoittelet tänne niin kuin minäkin. Minusta sentään näkee aina jokaikinen paikalla olijakin, että olen hulluna sinuun!
Ja joojoo, lauantai-iltaa vietän... (Koko viikko ollut yhtä stressiä ja päänsärkyä)
Antaisitko???
12
681
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sormuksesta tiedät?
- Anonyymi
Joko kihloissa tai naimisissa. Eli ei hirveästi vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko kihloissa tai naimisissa. Eli ei hirveästi vaihtoehtoja.
On muitakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muitakin!
No kun ei ole, jos vasemmassa nimettömässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei ole, jos vasemmassa nimettömässä.
No etkö tajua naimisissa kun sormus vas.nimetön❤️😊👍ja hurjasti rakastaa vaimoaan, sekä koko perhettä😃☀️hyi saakeli. Pettäminen on sairasta ja epävakaan ihmisen touhuja ihmettelen miksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etkö tajua naimisissa kun sormus vas.nimetön❤️😊👍ja hurjasti rakastaa vaimoaan, sekä koko perhettä😃☀️hyi saakeli. Pettäminen on sairasta ja epävakaan ihmisen touhuja ihmettelen miksi ?
Se on pahuutta. Pakko päästä tuhamaan ihmisten elämää. Sisältäpäin isku viiltää syvälle ja tuskallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on pahuutta. Pakko päästä tuhamaan ihmisten elämää. Sisältäpäin isku viiltää syvälle ja tuskallisesti.
Oon ite ostanu sen ulkomailta
Timantteja
Ei enää kiinnosta ne
- Anonyymi
En antaisi, mutta sanoisin, ettei yksi mies ole jäänyt huomaamatta ja on hän kiinnostava.
- Anonyymi
No aloitus oli tällä kertaa naiselta miehelle.
Eipä näistä jutuista saa selville aina edes sukupuolta🫣
- Anonyymi
Antaisin kun on tarpeeksi tutustuttu toisiimme ja kummatkin tuntee että se olisi oikea hetki ja aika 🙂. Sormus lähti jo viime vuonna eli et voi tietää mihin sen viskasin. /Vastasin kuin hänelle, vaikket ole hän
- Anonyymi
En antaisi
- Anonyymi
Ehdottomasti antaisin M naiselle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712626Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222264kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001075Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!152972Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä391887- 67878
- 62837
- 101753
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48704Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka34672