Saako Salon Kaupunginalon kokouksiin viedä kaffetta ja pullaa?

Anonyymi-ap

Ennen ainakin sai, miks nyt ei saa vuorostansa Lidli tuoda "kaffetta ja Pullaa" - kaupunginvaltuuston kokoksiin ilmaiseksi, Miksi ei , jos kerran
Osuuskauppakin niitä tuo.

8

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyä kysymys on, mutta Osuuskauppa on jo 70 vuotta tuonut kaffeet ja pullat valtuuston kokouksiin - ei ne kovin helpolla ala Saksalaista pullaa maiskuttelemaan.

    • Anonyymi

      Sehän olisi KORRUPIOTA jos Lidli toisi valtuustosaliin kaffet ja pullat, mutta Osuuskaupalla on niin paljon HYVÄVELIIÄ jopa paikallisessa POLIISIISISSA - että ne kääntää SILMÄNSÄ kun pullia rahdataan valtuustosaliin.

      Jumalauta, jos Lidlistä tuotaisiin Pullaa ja Kaffetta - se olisi heti KORRUPTIOTA ja lahjontarikos.

    • Anonyymi

      Olen ostanut tontin kaava alueen rajalta ja sinne haluan rakentaa taloni?
      Minne alan Salon Kaupungintalon osastoon niitä pullii ja kaffeita raahaamaan, että asiani hoidetaan pikana?
      Vai, pitääkö olla Osuuskaupan jäsen, jotta asiani alkaisi hoitumaan, tai peräti alkamaan ,,,,,,,lahjuksia,,,heh

      • Anonyymi

        Kyll ny Arvonen kääntyy.......jos Lidlikin saisi viedä pullaa ja kaffetta Valtustome kokouksiimme.


    • Anonyymi

      Niin, onko se oikein, että Osuskauppa saa "pullaa ja kaffetta" vieläkin viedä Valtuustosaliimme; S - kortilla?

      Ja sitten alkaa äänestys johon voi osallistua vain S- KORTIN OMISTAJAT , MUUT painukoon aulaan odottamaan.

      Näin se homma etenee....

    • Anonyymi

      Tämä saksalainen Lidlihän on niin iso ja voisi halutesaan ostaa koko Ossuuskauppamme joka olisi sille vain pienen pieni kioski - miettikääs woluumeja siellä Lapinhonkamökkinne lateilla ihraperseet.

      • Anonyymi

        Osuuskauppa teki hyvän tuloksen viimävuonna, on oletattavissa - että samat ihrapersejohtajat irstailevat Lapin mökillä, mutta henkilökunnalle vain annetaan Jouluna halpa kukkanen.


    • Anonyymi

      Nyt on vihdoin Lidli saanut vidä ilmaiset pullat ja kaffet Valtuustosalin taukopaikalle.
      "Minä en ainakaan edes maista saksalaista pullaa, olen ollut valtustossa jo 23 vuotta ja aina olen syönyt vain Osuuskaupan pullaa ja kaffetta - tosin, nyt kun oikein muistelen, olen toki aina äänestänytkin "arvosen" ajatuksien puolesta: sanoi Isokyläni soin M, Ulkku.
      Kaksi naista ja mussuttaa Lidlin hyvä kaffepullaa ja kysyessäni: Onhan tämä oikein hyvää, mutta, parempaahan tämä on - mutta en en tohdi oikein sanoa - kun se Osuuskaupan Arvosen haamu yhä kummittelee aikkialla, jopa mielessämme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe