https://youtu.be/T9dQfhQJh9Y?si=7unGx6eageVEhg1x
Nuokin kuten Paul Gilbert Marty Friedman Megadeth kitaristi Erkka Korhonen
Minun Instagram seuraaja Chris Anderson ovat opiskelleet Guitar institute of technologyssä Los Angelesissa
Kiitos Varkaus
13
166
Vastaukset 13
- Anonyymi
Minä itse aloitan Chris Anderson oppilaana
- Anonyymi
Hän laittoi mulle viestiä instagramissa jo
- Anonyymi
Kiitos Varkaus
Teitä ei kiinnostanut
Ehkä jotain lehteä kiinnostaa
Kun opettaja on Opiskellut Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Varkaus
Teitä ei kiinnostanut
Kun opettaja on Opiskellut Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka KorhonenJa soitan jo arpeggioita
Tyhmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja soitan jo arpeggioita
TyhmäOlen jo nyt parempi kuin Petteri Mäkiranta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo nyt parempi kuin Petteri Mäkiranta
Se ikää kato jos on halua ja motivaatiota soittaa ja treenata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ikää kato jos on halua ja motivaatiota soittaa ja treenata
Käyttäkää te aikanne suunsoittoon
Minä soitan kitaraa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä soitan kitaraaSujuu jo paluu tulevaisuuteen puolet biisistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo nyt parempi kuin Petteri Mäkiranta
Et ole lähelläkään hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Varkaus
Teitä ei kiinnostanut
Kun opettaja on Opiskellut Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka KorhonenEi todellakaan kiinnosta, että sä oot epätoivonen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä soitan kitaraaSoittasitkin, mut sun aikas menee täällä itkemiseen
- Anonyymi
Monta alotusta sun pitää tehdä samasta asiasta? Sä et oo mitenkään spesiaali, kuka tahansa pääsee tuohon mukaan kunhan vaan maksaa 😂😂😂😂
- Anonyymi00015
hiorpoon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95923
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427