https://youtube.com/shorts/RZbMeWEJQso?si=maq61IcMq7LMxGXo
Pidä itse turpasi kiinni
Chris Anderson tuossa
Minun Instagram seuraaja Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Marty Friedman
Jennifer Batten
Juicy clipps
15
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ja minä aloitan hänen oppilaana
- Anonyymi
Ei mikään Soisalon opisto
Savonlinnan musiikkilukio - Anonyymi
Ja pitää olla hyvä että sinne pääsee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos siinä opiskellut seuraa minua Instagramissa
Voi kun vituttaa 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun vituttaa 🤣Itse alan hänen oppilaaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään Soisalon opisto
Savonlinnan musiikkilukioOn vaan netti ryhmäopetusta mistä itse maksat. Sulla ei ois ees varaa priva tunteihin 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse alan hänen oppilaaksi
Sehän ei kiinnosta ketään
99€/kuussa opettajana
Guitar institute of technologyssä opiskellut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän ei kiinnosta ketään
99€/kuussa opettajana
Guitar institute of technologyssä opiskellutKumma kaupunki
Vp Tissari saa mahdollisuuden opiskella
Kitaran soittoa
Chris Andersonilta
Joka opiskeleli Guitar institute of technologyssä
Opettajina Guthrie Govan Marty Friedman Megadeth kitaristi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kaupunki
Vp Tissari saa mahdollisuuden opiskella
Kitaran soittoa
Chris Andersonilta
Joka opiskeleli Guitar institute of technologyssä
Opettajina Guthrie Govan Marty Friedman Megadeth kitaristiChris Anderson seuraa Instagramissa vp Tissaria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chris Anderson seuraa Instagramissa vp Tissaria
Jollain oma elämä sekaisin pitää tulla huutelee muiden ihmisten YouTubeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain oma elämä sekaisin pitää tulla huutelee muiden ihmisten YouTubeen
Siellä on kaksi Brasilialaisen kommentit
Että Varkaus saa hyvää mainetta siellä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä taas näkee ettet sä tiedä mistään mitään, ja että sun musiikkitietous on aika lähelle 0.
Sun ei tartte olla hyvä että pääset sisään, perustiedot ois hyvä olla että pysyt opetuksessa mukana.
Ja sulla on hyvä olla kasa rahaa koska opiskelu tuolla on kallista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on kaksi Brasilialaisen kommentit
Että Varkaus saa hyvää mainetta sielläVarkautta ei kiinnosta sun aivopierut, mee pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun vituttaa 🤣Ei vituta, sinä maksat hänelle siitä ja siihen samaan pystyy kuka tahansa kunhan vaan maksaa😂
- Anonyymi
Monta alotusta sun pitää tehdä samasta asiasta? Sä et oo mitenkään spesiaali, kuka tahansa pääsee tuohon mukaan kunhan vaan maksaa 😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2252960Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1822596Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1101227Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1351144- 701078
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831055Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2871050Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3431013Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20959Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22798