Alkoholin kustannukset julkiselle terveydenhuollolle ovat jopa yli miljardi euroa vuodessa, tuoreessa selvityksessä osoitetaan.
FCG Finnish Consulting Groupin tekemästä ja Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry:n tilaamasta katsauksesta selviää, että laskentatavasta riippuen alkoholi voi aiheuttaa julkiselle terveydenhuollolle jopa 648-1141 miljoonan euron vuosittaiset kustannukset.
ARTIKKELI JATKUU ILMOITUKSEN JÄLKEEN
En juo alkoholia
17
93
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että häh häh hää vaan kokoomus ja perussuomalaiset
- Anonyymi
Vaikka millä keinoin yritetään saada syylliseksi
Itse juo alkoholia ja ei ole mitään todisteita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka millä keinoin yritetään saada syylliseksi
Itse juo alkoholia ja ei ole mitään todisteitaUhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua sossun huoli-ilmot vale
Kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta
Ollaan warkaus soikoossa VIP pöydässä juomassa - Anonyymi
Ennen ei räplätty älypuhelinta kun juotiin alkoholia
- Anonyymi
Muuten kaveri sanoi
Että tää Perussuomalaiset Tikkanen otti
Itse kengän sen jalasta heitti torilla
Nekkarin ovella
Minä olin torilla humalassa
Ja me nauretaan sille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kaveri sanoi
Että tää Perussuomalaiset Tikkanen otti
Itse kengän sen jalasta heitti torilla
Nekkarin ovella
Minä olin torilla humalassa
Ja me nauretaan silleKäytiin kysymässä kännissä miksi löi meidän kaveria?
Joku nainen tässä ei tapella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytiin kysymässä kännissä miksi löi meidän kaveria?
Joku nainen tässä ei tapellaKaveri heitteli kenkää pitkin toria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri heitteli kenkää pitkin toria
Että Tiina Grönlund
Kellä ei pää kestä
Tonttu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että Tiina Grönlund
Kellä ei pää kestä
TonttuKännissä oltiin ei ollut mt lääkkeitä pää kesti kuten Nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännissä oltiin ei ollut mt lääkkeitä pää kesti kuten Nyt
Käytiin vittuilemassa Nekkarin ovella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytiin vittuilemassa Nekkarin ovella
Ihan Oscarista käveltiin
Ja takas Oscariin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan Oscarista käveltiin
Ja takas OscariinEt tiedä mitään millainen olin 1993-1998
- Anonyymi
vituttaa kun tapion kanssa oltiin tivolissa joskus 90luvulla ja 100markan uus lippis tippu jostai korkeesta laitteesta johonkin niinku lipputangon päähän ei sitä sieltä enää saa sanovat
- Anonyymi
sitten lenti 45 markkaa toisessa laitteessa jonnekkin taskuta
kysyin kyllä ei niitä sieltä enää löydy - Anonyymi
mikä se on mikä pyörii ja musiikit soi ja penkit nousee ylös alas
- Anonyymi
se jäi se lippis pyörimään sinne jonneki aika korkeelle ettei sitä sieltä olis ihan heti saanutkaan
- Anonyymi
aika paska tivoli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .
Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .2833470Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l231443Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa
Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut1521398Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.
Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.3191366Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.
18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo151235Olet vallannut ajatukseni.
Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s351051Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi
Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t421012Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä
Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli1471011Pikku apulaiset
E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha70967Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta108926