Alkoholin kustannukset julkiselle terveydenhuollolle ovat jopa yli miljardi euroa vuodessa, tuoreessa selvityksessä osoitetaan.
FCG Finnish Consulting Groupin tekemästä ja Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry:n tilaamasta katsauksesta selviää, että laskentatavasta riippuen alkoholi voi aiheuttaa julkiselle terveydenhuollolle jopa 648-1141 miljoonan euron vuosittaiset kustannukset.
ARTIKKELI JATKUU ILMOITUKSEN JÄLKEEN
En juo alkoholia
17
107
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että häh häh hää vaan kokoomus ja perussuomalaiset
- Anonyymi
Vaikka millä keinoin yritetään saada syylliseksi
Itse juo alkoholia ja ei ole mitään todisteita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka millä keinoin yritetään saada syylliseksi
Itse juo alkoholia ja ei ole mitään todisteitaUhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua sossun huoli-ilmot vale
Kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta
Ollaan warkaus soikoossa VIP pöydässä juomassa - Anonyymi
Ennen ei räplätty älypuhelinta kun juotiin alkoholia
- Anonyymi
Muuten kaveri sanoi
Että tää Perussuomalaiset Tikkanen otti
Itse kengän sen jalasta heitti torilla
Nekkarin ovella
Minä olin torilla humalassa
Ja me nauretaan sille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kaveri sanoi
Että tää Perussuomalaiset Tikkanen otti
Itse kengän sen jalasta heitti torilla
Nekkarin ovella
Minä olin torilla humalassa
Ja me nauretaan silleKäytiin kysymässä kännissä miksi löi meidän kaveria?
Joku nainen tässä ei tapella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytiin kysymässä kännissä miksi löi meidän kaveria?
Joku nainen tässä ei tapellaKaveri heitteli kenkää pitkin toria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri heitteli kenkää pitkin toria
Että Tiina Grönlund
Kellä ei pää kestä
Tonttu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että Tiina Grönlund
Kellä ei pää kestä
TonttuKännissä oltiin ei ollut mt lääkkeitä pää kesti kuten Nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännissä oltiin ei ollut mt lääkkeitä pää kesti kuten Nyt
Käytiin vittuilemassa Nekkarin ovella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytiin vittuilemassa Nekkarin ovella
Ihan Oscarista käveltiin
Ja takas Oscariin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan Oscarista käveltiin
Ja takas OscariinEt tiedä mitään millainen olin 1993-1998
- Anonyymi
vituttaa kun tapion kanssa oltiin tivolissa joskus 90luvulla ja 100markan uus lippis tippu jostai korkeesta laitteesta johonkin niinku lipputangon päähän ei sitä sieltä enää saa sanovat
- Anonyymi
sitten lenti 45 markkaa toisessa laitteessa jonnekkin taskuta
kysyin kyllä ei niitä sieltä enää löydy - Anonyymi
mikä se on mikä pyörii ja musiikit soi ja penkit nousee ylös alas
- Anonyymi
se jäi se lippis pyörimään sinne jonneki aika korkeelle ettei sitä sieltä olis ihan heti saanutkaan
- Anonyymi
aika paska tivoli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422836Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens292409Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362408Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192193Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421762Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241295Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007