Mitäs siihen sanot
Nainen minäpä osaan englantia
41
417
Vastaukset
- Anonyymi
That is nice, I talk in english my second languace. I need
In everyday ... all place
Woman- Anonyymi
"Tämä on kivaa, minä puhun englannissa minun toinen kieli. Minä tarvitsen joka päivässä kaikki paikat
Nainen" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tämä on kivaa, minä puhun englannissa minun toinen kieli. Minä tarvitsen joka päivässä kaikki paikat
Nainen"Todella hän "osaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen"Väärin suomennettu (käytit kääntäjää) eli ei oikein suju vielä .
Mun taas ei kandee kirjoittaa yöllä mitään.. - Anonyymi
Marvelous.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin suomennettu (käytit kääntäjää) eli ei oikein suju vielä .
Mun taas ei kandee kirjoittaa yöllä mitään..Ei vaan ihan oikein tuo oli suomennettu.
Englanniksi kirjoittaneen englanti oli tuota tasoa
- Anonyymi
Osaatko tehdä jotain laittomuuksia tai oletko tehnyt jotain laitonta?
- Anonyymi
Kyllä, kyttään muiden laitteita ja uskon olevani viranomainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paa kalle tämä sinne surulliseen Google boardiisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You are crazy man in halloween movie.
- Anonyymi
Kaikki osaavat. Sitä opetetaan lapsille koulussa.
- Anonyymi
Kaikki eivät osaa englantia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne ketään joka ei osaisi. Kahdeksankymppiset vanhempanikin osaavat.
- Anonyymi
Ei hirmu moni osaa englanti on harvinaisempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne ketään joka ei osaisi. Kahdeksankymppiset vanhempanikin osaavat.
No eikä osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osaakkaan, itselläni on esim. hyvin alkeelliset alkeet koska en ole ikinä tarvinnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikä osaa
Minä tiedän vanhempieni osaamisen paremmin kuin sinä.
- Anonyymi
Yeah
because Finland is the future
a state in the United States😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän vanhempieni osaamisen paremmin kuin sinä.
Kuusikymmenluvulla luettiin esim. englantia 7 vuotta ja ruotsia 8 vuotta ja vaatimustaso oli kovempi, joten kyllä ne kahdeksankymppiset varmaankin osaavat paremmin kuin nykykoululaiset.
- Anonyymi
minä lähden kohta treenaamaan sitä lisää. Näen sen jo lähellä ja välillä hiukan menee kauemmaksi. so happy 😍
- Anonyymi
ehkä löydän sieltä jotain ideaa tännekin päin. mietin noita opintoja, mutta tutkaillaan lisää. eiköhän sieltä jotain löydy tai sitten pitäisi mennä joko nyt tai odottaa muutama vuosi.
- Anonyymi
Lähdetkö opiskelemaan toiseen maahan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdetkö opiskelemaan toiseen maahan?
en lähde, enkä Lontooseen. harmi!
- Anonyymi
nuo on kyllä niitä juttuja jotka välillä vie paljon aikaa, jos aikuisena oppii noin vain koko kielen. Toiset oppii nopeammin. Välillä tuntuu että itsellä. ollut este kun on yrittänyt puhua ja kehittyä.
- Anonyymi
Piste pilkku ja huutomerkki
- Anonyymi
Don't you ever think what would happen if
the working language would be changed to English.
My ex boss is changing it.
I had nothing else
option, but to learn English quickly
- Anonyymi
Hau tuju tuu vomen?
- Anonyymi
Todellaki sytyn sille
- Anonyymi
Joo kyllähän se on vaatimus nykyään jokapaikkaan. Jotkut puhuu sitä ihan vapaa ajallakin mielummin kuin suomea...Olen huomannut
- Anonyymi
Yees i talking it my home and holiday too.
And i write in english better than finn
- Anonyymi
Indeeed, 007... yeah well.. british english somehow different to US version you know.
- Anonyymi
I know that too...
Someting scottish and old english talking is so horribles .. and Brazil .... o my gad...
Jenks style is simples
I speak USA talking style - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I know that too...
Someting scottish and old english talking is so horribles .. and Brazil .... o my gad...
Jenks style is simples
I speak USA talking style😆😆😂😂🤣🤣
- Anonyymi
Okei beibe all righs 💋
- Anonyymi
Suomen kieli tulisi määrätä pakolliseksi ja ainoaksi viralliseksi kieleksi Euroopassa.
Ja liikenne kaikkialla oikeanpuoleiseksi. - Anonyymi
Oliko tää viittaus laastariin vai mihin? Koitin kyllä mennä eteenpäin, mutta ei se oikein sujunut. Sitäkö tarkoitat? Instaviestinikö olet hakkeroinut vai mihin ihmeeseen viittaat? Mitäs kaikkea sä olet tässä näinä kuukausina hommaillut? Stalkannut?
- Anonyymi
Wau kuin hienoa! Mutta et ole asunut Lontoon suurlähetystössä koskaan😂
- Anonyymi
jees poks
- Anonyymi
Mina osata somali kieli.
- Anonyymi
UIndeed.
- Anonyymi
Mä osaan puhua ja ymmärrän. Mut kirjoittaminen aina ollut jotenkin hankalaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007