Korpimuijalle ! On nainen joka osaa tehdä talven polttopuut metsästä sahausta myötem ihme kun tukkikin häntä ihailee sydänten kera .Minäkin ❤ Noiden lihavien tubettajien videot on mitäänsanomattomia ,huohotusta ja hampaiden kolinaa .Korpimuija olis tukille hyvä apu metsälle .
Hattua nostan
31
1017
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvännäköinen muija on .
- Anonyymi
Paras tubettaja naisista .
- Anonyymi
Tukille🤔Korpimuijahan peuhaa tukkien kanssa lähes joka videolla..ei siis mikään uusi uutinen.
- Anonyymi
Se tarkoittaa turaukkia varmaan eli tukille .
- Anonyymi
Turaukki antaa sydämiä hälle myös .Ihmekkö tuo kun kotona 🐷
- Anonyymi
Sykkii 🍆💦 Korpimuijalle ❤️
- Anonyymi
Ja miten tämä liittyy Savonlinnaan?!
- Anonyymi
Eihän täällä mikään liity Savonlinnaan kaupunkina vaan Turaperheeseen ja heidän tekemisiin / tekemättä jättämisiin. Kaupungin asiat ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä mikään liity Savonlinnaan kaupunkina vaan Turaperheeseen ja heidän tekemisiin / tekemättä jättämisiin. Kaupungin asiat ei kiinnosta.
Eikös se Turamummo olekin siellä kaupungin johtaja🤪😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se Turamummo olekin siellä kaupungin johtaja🤪😂😂😂😂😂😂
Joo,on ja turaukki sihteeri ja turaukko palkattu yleiseksi valittajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ketjut on perustettu vain ja ainoastaan turaperheen pilkkaamiseksi tai jos muuta yritetään niin ne käännetään siihen. Savonlinnassa ei enää muuta puheenaiheita ole.
- Anonyymi
Turaukki on lopettanut sydänten antelun 🤣
- Anonyymi
Niinpä! Eihän niitä muille saa jakaa, kuin tuolle pirttihirmulle, joka huutaa kotona, kuin palosireeni. Videoilla vetää sellaista näytelmää, ettei kansa ole ennen nähnyt.
Ukki pakoilee pitkin metsiä nyt kun ei pääse pakoon taksia ajamaan! 🚕😂
- Anonyymi
Nyt on Turat kateellisia Korpimuijalle, kun katsovat viimeksi julkaistun videon! 😂
- Anonyymi
Mummo kieltänyt sydämien jakelun. Mummo on mustis pirttihirmu.
- Anonyymi
Mummo miehesi ihailee Korpimuijaa .On kaunis ja ei läskimahaa tiellä 😊 Ja osaa tehdä kunnon videoita .
- Anonyymi
No niin..katsoa saa ukkikin mutta ei koskea! Me too on nykypäivää.
- Anonyymi
Korpimuija on paras ❤️
- Anonyymi
No empä tiijä?...Anniina Jalkanen on TODELLA hyvä tubettaja👍👍🌞
- Anonyymi
Miettikääpä tuota muijaa tarkemmin. Vaikuttaa vähän feikiltä. Paljastuu ihme juttuja. Millon missäkin tv-ohjelmassa vaikka sanoo olevansa introvertti. Tuo koko mökkielämä voi olla silmälumetta. Uskoo ken tahtoo mutta kameralla ja kertomalla on helppo luoda trikkiä.
- Anonyymi
Kyllähän Korpimuija on paljon uskottavampi ja ihanampi, kuin turat😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Korpimuija on paljon uskottavampi ja ihanampi, kuin turat😉
Joo toki on mutta tuo itsensä esille laittaminen kun ei sovi oikein tuohon Korpmuija imagoon. On toreilla ja turuilla filmattavana..lehtijuttu..seuraavaksi nähdään Rikkaissa ja Rahattomissa tvohjelmassa. Introverttinä nuo jutut kiertäisin kaukaa. Mikä lie Korpimuijan agenda pyrkiä koko ajan näytille?raha?maine?..ns.julkisuus kihahtanut stetsonin alle?julkkis ura kun on hyvinkin koukuttavaa..se on nähty turien videoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo toki on mutta tuo itsensä esille laittaminen kun ei sovi oikein tuohon Korpmuija imagoon. On toreilla ja turuilla filmattavana..lehtijuttu..seuraavaksi nähdään Rikkaissa ja Rahattomissa tvohjelmassa. Introverttinä nuo jutut kiertäisin kaukaa. Mikä lie Korpimuijan agenda pyrkiä koko ajan näytille?raha?maine?..ns.julkisuus kihahtanut stetsonin alle?julkkis ura kun on hyvinkin koukuttavaa..se on nähty turien videoilla.
Niin on nähty! Sinähän sen tiedätkin parhaiten, uuniluutaminikko! 🫵
- Anonyymi
Täysin feikki tuo on..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin feikki tuo on..
Siis Turat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on nähty! Sinähän sen tiedätkin parhaiten, uuniluutaminikko! 🫵
No en oo mikään minikko saati uuniluuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahan perään on kuten monet muutkin akat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahan perään on kuten monet muutkin akat .
Eiköhän jokainen ole rahan perään, oli sitten akka tai ukko
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513