Aina & ikuisesti ❤️🔥 ethän unohda mua
Rakastan sua
47
1237
Vastaukset
- Anonyymi
Never forget
- Anonyymi
Et merkitse mitään, ainakaan hyvässä mielessä.
- Anonyymi
know it's no harm
- Anonyymi
Sinä tiiät jo, mitä vastaan
Ei tarvii sanoo mittää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tiiät jo, mitä vastaan
Ei tarvii sanoo mittääMut kysymyksiäs vois siistiä
- Anonyymi
en vaan pysty unohtaan
- Anonyymi
I never forget. What ever happens ❤️
- Anonyymi
Mt ongelmaisen höpinöitä
- Anonyymi
Niin moni on päässyt jo miehen emojitumangeista eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin moni on päässyt jo miehen emojitumangeista eteenpäin
Mene siis sinäkin🙄
- Anonyymi
Kuka ja ketä?
- Anonyymi
En voi unohtaa naista, joka saa minut tuntemaan näin....
- Anonyymi
En minkään voi unohtaa, en koskaan mitenkään 😥❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minkään voi unohtaa, en koskaan mitenkään 😥❤️
En edes halua unohtaa sinua, olet kultainen ❤️
Naiselle - Anonyymi
Luulis sen olevan yksinkertasta sen kun etit seuraavan panon eikö ne naiset ole unohtun teitiltä niin aina
- Anonyymi
Erästä ei saa unohtaa.
- Anonyymi
Sikku mun sydämeen pääsee ni kyl se tunnetusti aika hyvin siellä pysyy. En mä silti välttämättä tee asialle mitään.
- Anonyymi
Ei silloin unohda jos tykkää, me kohtaamme vielä ja katsomme löytäisimmekö tunneyhteyden? Luulen sen hieman tippuneen ja vierineen sohvan alle mutta pienellä etsimisellä sen voisi löytää ja katsoa mitä se mahdollistaisi.
https://youtu.be/ABeWhOcRpKg - Anonyymi
En koskaan ❤️
- Anonyymi
Muistan sinut aina, lupaan sen.
- Anonyymi
Muistan nimesi aina, ja sen miten katsoit silmiin minua.
Rakastuin.
Mieheltä naiselle- Anonyymi
Syliin sinut haluan, ihanuus!❤️
- Anonyymi
Miksi et kerro tuota minulle. Minäkin rakastuin ja nyt menee hukkaan tämä meidän rakkaus palstalla.
- Anonyymi
Muistan hetken, jolloin aika katosi, oli vain me, kahden. En koskaan unohda, en koskaan luovuta. Aina sydämessä, aina lähellä.
- Anonyymi
Ei sun tarvii lukita sitä sydäntäs
En mie karkaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun tarvii lukita sitä sydäntäs
En mie karkaaHyvä, kiitos.
- Anonyymi
En😊
- Anonyymi
En unohda ❤️🔥 Olin rakastunut ja lämmöllä muistan yhteisiä hetkiämme. ❤️
- Anonyymi
En unohda sinua enkä tätä kaikkea hullutusta varmasti ikinä.. Siitä voit olla varma. Joku hulluus meissä molemmissa asuu ja olemme hyvin poikkeuksellisia yksilöitä monessakin mielessä. Viihdymme omissa oloissa ja yksin erityisen hyvin. Olet kyllä todellakin vastaparini. Aistin rauhan ja varmuuden kun ajattelen sinua. Tiedostan että olet siellä kokoajan ajatusten toisessa päässä ja se tuntuu hyvältä.
Olit tärkeä silloin ja olet tärkeä nyt. Olet tärkeä myös tulevaisuudessa, vaikka välillämme ei ikinä olisi mitään tätä enempää… Kiitos sinulle Rakas- Anonyymi
Kiitos sinulle
Minä ajattelen miehen ajattelevan tilanteesta noin kuin sinä .
Jos kohtaamme vielä se sillon siinä ajassa uusi rakkaus
Joka alkaa tavallaan alusta jos siihen tilaisuus tulee....
Naiselta sivusta
- Anonyymi
kuule mies rakas kun en tiedä. Ei kukaan voi luvata tulevasta.
- Anonyymi
Pystyisiköhän olemaan joskus neutraalina just toisen sukupuolen edessä kaikkien koulu kiusausmuistojen jälkeen. Vieläkin liikun todella varovasti ja säikyn ihmisjoukkoja, vaikka tapauksesta on vuosikymmeniä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyisiköhän olemaan joskus neutraalina just toisen sukupuolen edessä kaikkien koulu kiusausmuistojen jälkeen. Vieläkin liikun todella varovasti ja säikyn ihmisjoukkoja, vaikka tapauksesta on vuosikymmeniä aikaa.
Ne jättää monesto arpensa sen takia se on monesti koulukiusatulle jotain sellaista jota tämä ei voi edes antaa anteeksi mu useimmiten kandeis muistaa et niistä kiusatuista tulee useimmin niitä osaavia työnjohtajia voi teit kiusaajia itse kostasin ainakin sillon mu monesti siihenkään ei maksa ryhtyä koska tähän ikään olen jo oppinu et ne kiusaajaat osaa tehdä omista elämistään jopa mahdottoman helvetin elää itselleen
- Anonyymi
Monenlaisia hetkiä on ollut
Kuitenkin joka päivä etsin
merkkejä. - Anonyymi
Juupa joo, joopa juu
- Anonyymi
Muistoja ei voi skipata ;
- Anonyymi
Rakkain olet jne.
- Anonyymi
Sieltä sohvan alta löytyy varmana
Kuin pölypalloni
- Anonyymi
Erästä ei unohda ;
- Anonyymi
En unohda koskaan sitä josta olen unohtanut paljon…
- Anonyymi
Sithän sä olet jo lähes unohtanut hänet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sithän sä olet jo lähes unohtanut hänet
Hän on jatkuvasti mielessä
- Anonyymi
Samoin🥰. En unohda vaikka haluaisin. Ikäloppunakin vielä muistelen ja kaipailen, ter.👱♀️
- Anonyymi
Hyvää iltapäivää ;
- Anonyymi
Hyvää huomenta ;
- Anonyymi
Et todellakaan rakasta se on nähty niin monet kerrat
- Anonyymi
Mitä joskus luvattiin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412957Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262789Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342776Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372506Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521838Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241395Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
- 281057