Voittajan arvo säilyy

Anonyymi-ap

Dacia Sanderon Stepway-versio nousi saksalaisselvityksessä parhaiten arvonsa säilyttäväksi autoksi. Sen jäännösarvo on neljän vuoden ja 11 000 vuosittaisen ajokilometrin jälkeen arviolta 66 prosenttia uudesta. Sandero on Suomen halvin uusi auto.

BMW:n 7-sarja oli jenkkiselvityksen mukaan toiseksi eniten arvoaan viidessä vuodessa pudottanut automalli. Tältä näyttää viime vuonna esitelty 7-sarjalainen.

18

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halvoissa arvo säilyy aina paremmin. Tuossa näkee ettei Saksassa ole meillä tuttua panttimaksua tunnetulla merkillä.

      • Anonyymi

        Eipä se kalliissa tunnu säilyvän.

        88 000€ auto on 19 500 € arvoinenen 10 vuoden kuluttua 20 %


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se kalliissa tunnu säilyvän.

        88 000€ auto on 19 500 € arvoinenen 10 vuoden kuluttua 20 %

        No senhän nyt tietää kaikki, sinulle uutta.
        Köröttele sillä sojotallasi onnellisena.
        Perintörahasi menevät valtiolle kuitenkin.
        Demarien luoman tappoverotuksen takia.
        Aivan turha yrittää säästää sojotalla körötellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No senhän nyt tietää kaikki, sinulle uutta.
        Köröttele sillä sojotallasi onnellisena.
        Perintörahasi menevät valtiolle kuitenkin.
        Demarien luoman tappoverotuksen takia.
        Aivan turha yrittää säästää sojotalla körötellen.

        MInun perityistä metsistä ja ansaitsemani eurot säästyvät hyvin.
        Minulla on 1€ ostettu Opel kadett ja 2€ hinnalla ostettu avolava.
        Lesta-auto on tallissa odottamassa perheen kasvua, sekin perintöpeli ja ilmaiseksis saatu.


    • Anonyymi

      Aika matalalla on dacian arvo kun tce koneen ketju katkeaa 200tkm kohdalla.

      • Anonyymi

        Kaikesta sitä pitääkin olla kateellinen, mutta nyt oli viikon huippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikesta sitä pitääkin olla kateellinen, mutta nyt oli viikon huippu.

        En minä nyt tiedä olenko kateellinen mutta nettiauton hinnat alkaen haussa tulee suurinpiirtein kerran kuussa jakoketjuvammainen dacia.


      • Anonyymi

        Samoilla metreillä katkesi Nissan Navaran ketju ja koko kone uusiksi.


    • Anonyymi

      Luovasti poju luovii saksalaisen ja jenkkiläisen markkinan välillä.
      Toinen verrokki on halpis ja toinen kallis vientiauto ja automarkkinat aivan toisenlaiset.

      • Anonyymi

        Kyse on autojen arvon laskusta.


    • Anonyymi

      Daciassa kaikki keskinkertaista. Mun muijalla on hyvät ajo-ominaisuudet. Voittaa Dacian mennrn tullen.

      • Anonyymi

        JOs on hyvät ominaisuudet, pidä varasi ettei kaverit lainale sitä.


    • Anonyymi

      Daciassa on vain aika reilusti Suomi-lisää, siksi Sandero on Euroopan rekisteröidyin uusi auto, ei Suomen.
      Ei riitä, että on markkinoiden halvin, jos ominaisuudet eivät vastaa hintaa, Tietty Suomen ongelmat ovat autojen talvivarustelu ja autovero, joista ensimmäinen nostaa verotonta hintaa ja toinen lyö veroa korotetun verottoman hinnan päälle, ja kaikkien korotusten päälle vielä huomenna taas korkeampi arvonlisävero, joka alkaa hipoa euroopan ennätystä. Tosin ei ihan vielä riko Unkarin hallussa olevaa ennätystä.

    • Anonyymi

      surkein koskaan tehty rotisko

      • Anonyymi

        Dacia on rytöläjä. Katiska. Pulkka. Avto.


      • Anonyymi

        Kyl maar!!! 40tkm mennessä tulleita vikoja: raidetangonpää oikea, vaihteiston tukikumi, "tarkista turvatyyny" joka vaati johdon uusimisen. Kojelauta nitisee ja natisee, erityisesti helteillä mutta muutenkin. Koneesta alkanut kuulua tuleva ja menevä tikitys, kuulostaa vähän samalta kuin edellisessä cliossa kun alkoi kytkinasetelman jouset olemaan valmiit. Tämän lisäksi kaksi puhjennutta rengasta. On siinä 40tkm vanhalle autolle aikamoista paskaa. Olisinpa ostanut toyotan!!! Nyttenkin daciassa jo jotain vielä extraa tekeillä kun ajoittain haisee rikin katku ja ohjaus on väljän tuntuinen. Veikkaisin akkua ja toista raidetangon päätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl maar!!! 40tkm mennessä tulleita vikoja: raidetangonpää oikea, vaihteiston tukikumi, "tarkista turvatyyny" joka vaati johdon uusimisen. Kojelauta nitisee ja natisee, erityisesti helteillä mutta muutenkin. Koneesta alkanut kuulua tuleva ja menevä tikitys, kuulostaa vähän samalta kuin edellisessä cliossa kun alkoi kytkinasetelman jouset olemaan valmiit. Tämän lisäksi kaksi puhjennutta rengasta. On siinä 40tkm vanhalle autolle aikamoista paskaa. Olisinpa ostanut toyotan!!! Nyttenkin daciassa jo jotain vielä extraa tekeillä kun ajoittain haisee rikin katku ja ohjaus on väljän tuntuinen. Veikkaisin akkua ja toista raidetangon päätä.

        Tää on just tätä. Viat vaivaa Daciaa ja kuski siinä vain kiihtyy. Olen varoitellut teitä tästä katiskasta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe