Kuka pääkaupungin julkkis on Lotta Backlund?
Täällä kehä kolmosen ulkopuolella aivan tuntematon julkkis.
Sarjaan turha julkkis joutaisi.
Lotta Backlund?
12
435
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kuulemma joku kokoomuksen kermap..se.
Ei kovin tunnettu tosiaan muualla. - Anonyymi
Sananlainen turha julkkis on Janni Hussi.
Ainoa henkilö,josta media kertoi Lahden rallin yhteydessä isoin otsikoin. - Anonyymi
Turhiksien listaan voisi lisätä vielä Vappu Pimiän ja Helena Ahti- Hallbergin.
- Anonyymi
Vappu on huippusuosittu tv-juontaja ja Helena Suomen tyylikkäin tanssitaiteen edustaja.
- Anonyymi
Kauneus on sitten kyllä katsojan silmissä.
- Anonyymi
Helenaa tyylikkäämpää leidiä on kyllä vaikea löytää.
On lisäksi älykäs ja oli aikanaan huipputason kilpatanssija.
Lotta – Lotta Backlund
lottabacklund.fi
https://lottabacklund.fi › lotta
Olen vuonna -80 syntynyt viestinnän ja media-alan ammattilainen sekä 11-vuotiaan tytön sinkkuäiti. Esikoiskirjani Sano kyllä!- Anonyymi
Eipä tuo ansiolista paljoa vakuuta kehä kolmosen ulkopuolella!
- Anonyymi
Näitä kaikkia em. henkilöitä yhdistää julkisuus hakuisuus.
Jos ostavat vaikka uudet alushousut, niin lehdissä suuret otsikot.
Kuka näistä tiedottaa medialle?- Anonyymi
Media määrittää itse kiinnostuksensa kohteet.
Tosin jotkut "turhat" julkkikset osaavat myös markkinoida itse itseään.
- Anonyymi
Eipä ko. henkilö herätä ainakaan positiivisia tunteita täällä kehä kolmosen pohjoispuolella- päinvastoin.
- Anonyymi
Ei todellakaan mikään edustava nainen ei mitään mahdollisuuksia muualla Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333054Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441530Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32949Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22918- 56914
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699