Kuka pääkaupungin julkkis on Lotta Backlund?
Täällä kehä kolmosen ulkopuolella aivan tuntematon julkkis.
Sarjaan turha julkkis joutaisi.
Lotta Backlund?
12
335
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kuulemma joku kokoomuksen kermap..se.
Ei kovin tunnettu tosiaan muualla. - Anonyymi
Sananlainen turha julkkis on Janni Hussi.
Ainoa henkilö,josta media kertoi Lahden rallin yhteydessä isoin otsikoin. - Anonyymi
Turhiksien listaan voisi lisätä vielä Vappu Pimiän ja Helena Ahti- Hallbergin.
- Anonyymi
Vappu on huippusuosittu tv-juontaja ja Helena Suomen tyylikkäin tanssitaiteen edustaja.
- Anonyymi
Kauneus on sitten kyllä katsojan silmissä.
- Anonyymi
Helenaa tyylikkäämpää leidiä on kyllä vaikea löytää.
On lisäksi älykäs ja oli aikanaan huipputason kilpatanssija.
Lotta – Lotta Backlund
lottabacklund.fi
https://lottabacklund.fi › lotta
Olen vuonna -80 syntynyt viestinnän ja media-alan ammattilainen sekä 11-vuotiaan tytön sinkkuäiti. Esikoiskirjani Sano kyllä!- Anonyymi
Eipä tuo ansiolista paljoa vakuuta kehä kolmosen ulkopuolella!
- Anonyymi
Näitä kaikkia em. henkilöitä yhdistää julkisuus hakuisuus.
Jos ostavat vaikka uudet alushousut, niin lehdissä suuret otsikot.
Kuka näistä tiedottaa medialle?- Anonyymi
Media määrittää itse kiinnostuksensa kohteet.
Tosin jotkut "turhat" julkkikset osaavat myös markkinoida itse itseään.
- Anonyymi
Eipä ko. henkilö herätä ainakaan positiivisia tunteita täällä kehä kolmosen pohjoispuolella- päinvastoin.
- Anonyymi
Ei todellakaan mikään edustava nainen ei mitään mahdollisuuksia muualla Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512