Kuka pääkaupungin julkkis on Lotta Backlund?
Täällä kehä kolmosen ulkopuolella aivan tuntematon julkkis.
Sarjaan turha julkkis joutaisi.
Lotta Backlund?
12
389
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kuulemma joku kokoomuksen kermap..se.
Ei kovin tunnettu tosiaan muualla. - Anonyymi
Sananlainen turha julkkis on Janni Hussi.
Ainoa henkilö,josta media kertoi Lahden rallin yhteydessä isoin otsikoin. - Anonyymi
Turhiksien listaan voisi lisätä vielä Vappu Pimiän ja Helena Ahti- Hallbergin.
- Anonyymi
Vappu on huippusuosittu tv-juontaja ja Helena Suomen tyylikkäin tanssitaiteen edustaja.
- Anonyymi
Kauneus on sitten kyllä katsojan silmissä.
- Anonyymi
Helenaa tyylikkäämpää leidiä on kyllä vaikea löytää.
On lisäksi älykäs ja oli aikanaan huipputason kilpatanssija.
Lotta – Lotta Backlund
lottabacklund.fi
https://lottabacklund.fi › lotta
Olen vuonna -80 syntynyt viestinnän ja media-alan ammattilainen sekä 11-vuotiaan tytön sinkkuäiti. Esikoiskirjani Sano kyllä!- Anonyymi
Eipä tuo ansiolista paljoa vakuuta kehä kolmosen ulkopuolella!
- Anonyymi
Näitä kaikkia em. henkilöitä yhdistää julkisuus hakuisuus.
Jos ostavat vaikka uudet alushousut, niin lehdissä suuret otsikot.
Kuka näistä tiedottaa medialle?- Anonyymi
Media määrittää itse kiinnostuksensa kohteet.
Tosin jotkut "turhat" julkkikset osaavat myös markkinoida itse itseään.
- Anonyymi
Eipä ko. henkilö herätä ainakaan positiivisia tunteita täällä kehä kolmosen pohjoispuolella- päinvastoin.
- Anonyymi
Ei todellakaan mikään edustava nainen ei mitään mahdollisuuksia muualla Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks104485Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut273198Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?893051Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1102728Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si312618- 652554
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1122028En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri391982Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1341862Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287351250