Millaiset välit

Anonyymi-ap

Ketjuissa kuvataan erilaisia tilanteita. Millaiset välit toivoisit sinulla ja hänellä olevan?

79

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä siinä ole kuvaamista, ne on sellaiset kui ovat! Oon ihan onnellinen omassa elämässä oman puolison kanssa!

      • Anonyymi

        pidä hyvänäs se ukon retku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pidä hyvänäs se ukon retku

        Se on ihan hyvä mies!


      • Anonyymi
        UUSI

        Ja ikävöit täällä sukulaisiasi?


      • Anonyymi
        UUSI

        Kukas se ikävöimäsi ”hän” sitten on? Onko puoliso paljon poissa vai mistä ikävä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas se ikävöimäsi ”hän” sitten on? Onko puoliso paljon poissa vai mistä ikävä?

        Mikä sinua vaivaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikävöit täällä sukulaisiasi?

        Ole A hiljaa!!


    • Anonyymi

      Rakastavaiset sydänkäpyset. Hän nainen ja minä. 🙂

    • Anonyymi

      Meidän ihana oma juttu. Muru ja minä ❤️❤️❤️
      Avoimet ja välittävät.

    • Anonyymi

      Ei mitään väliä enää. Olisin halunnut edes jonkin sortin tuttavina pysyä. Joskus kysyä mitä kuuluu. Mutta kun ei merkitse toiselle mitään minkä sille tekee.

      • Anonyymi

        Sama. Ihmettelen mikä tekee tuon..itse aiheuttaa käytöksellään ettei onnistu..itse pakenee eikä voi edes kohdatessa puhua sanaakaan ja käyttäytyy myöhemmin kuin toinen ois kuin väkivaltarikollinen ja jotenkin haluaa kostaa tavalla jonka tietää satuttavan toista..kuin syvää vihaa tuntisi. Ei edes ex-vaimo noin julmasti käyttäytynyt vaikka oli pitkä yhteiselämä ja nyt vain kuukausia eikä oikein ees seurustelua ollut, vain jotain..jotain kuin oisin vain pelkkä tilaisuus käyttää hyväksi.🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Ihmettelen mikä tekee tuon..itse aiheuttaa käytöksellään ettei onnistu..itse pakenee eikä voi edes kohdatessa puhua sanaakaan ja käyttäytyy myöhemmin kuin toinen ois kuin väkivaltarikollinen ja jotenkin haluaa kostaa tavalla jonka tietää satuttavan toista..kuin syvää vihaa tuntisi. Ei edes ex-vaimo noin julmasti käyttäytynyt vaikka oli pitkä yhteiselämä ja nyt vain kuukausia eikä oikein ees seurustelua ollut, vain jotain..jotain kuin oisin vain pelkkä tilaisuus käyttää hyväksi.🥺

        En voi vastata kui omasta puolestani. Mua ainakin toinen satuttanut niin paljon ettei varmasti edes ymmärrä. Pakenen koska en halua kohdata ihmistä silmästä silmään. Joka on osoittanut etten merkinnyt mitään. Yritin olla ystäväkin. Tein itsestäni vaan naurunalaisen. Hyväksi käytetty olo on todellakin mikä tulee mieleen. Pelkkä pano. Kun itse oli töysin rakastanut. Tietenkin ex vaimosi ei ole niin julma. Hän on sentään tiennyt tunteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi vastata kui omasta puolestani. Mua ainakin toinen satuttanut niin paljon ettei varmasti edes ymmärrä. Pakenen koska en halua kohdata ihmistä silmästä silmään. Joka on osoittanut etten merkinnyt mitään. Yritin olla ystäväkin. Tein itsestäni vaan naurunalaisen. Hyväksi käytetty olo on todellakin mikä tulee mieleen. Pelkkä pano. Kun itse oli töysin rakastanut. Tietenkin ex vaimosi ei ole niin julma. Hän on sentään tiennyt tunteesi.

        Eikä ollut ees pano kun ei harrastettu ees seksiä ja tiesi tunteeni. Edelliseltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ollut ees pano kun ei harrastettu ees seksiä ja tiesi tunteeni. Edelliseltä

        Niin no puhuinkin itsestäni. Me ollaan harrastettu seksiä montakin kertaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kiinnosta olla osa haaremiasi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta olla osa haaremiasi.

        Kenelle vastasit?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta olla osa haaremiasi.

        Ai hyvänpäiväntuttavapiiriini 😂 Ei haittaa yhtään.


    • Anonyymi

      Toivoisin kuumia välejä, mutta hyvänä kakkosena tulee etäiset asialliset välit.

      • Anonyymi

        Kuumat tulee vielä. Se on kohtaloon kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuumat tulee vielä. Se on kohtaloon kirjoitettu.

        Olen melko varma, että tarkoittamani nainen ei usko kohtaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen melko varma, että tarkoittamani nainen ei usko kohtaloon.

        Paitsi jos on Elsa kohtalon lapsi🤣


    • Anonyymi

      Mielestäni se nainen voisi rakastaa minua niin, että haluaisi minut välillä pitkäksi aikaa halaukseen. Mutta en osaa olla semmoinen jota voi rakastaa. Olen mahdoton. Kärsin tästä itse aika paljon.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä halaan kyllä eli Rakas vaimosi ja tunnen sinut kyllä erittäin hyvin kuten sinä minut❤️😊😊älä kärsi me pärjätään yhdessä, vaikka välillä ollaan vahvasti myös eri mieltä, mutta aina suuret elämänasiat, arvot ovat aina meille yhtätärkeitä ja ajattelemme niistä samoin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä halaan kyllä eli Rakas vaimosi ja tunnen sinut kyllä erittäin hyvin kuten sinä minut❤️😊😊älä kärsi me pärjätään yhdessä, vaikka välillä ollaan vahvasti myös eri mieltä, mutta aina suuret elämänasiat, arvot ovat aina meille yhtätärkeitä ja ajattelemme niistä samoin.

        Täällä botit kommentoi ja esiintyy vuoroin nsisena ja miehenä.


    • Anonyymi

      Haluan hänet miehen.

      • Anonyymi

        Ja minä hänet naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä hänet naisen.

        Tiedostan sen. Rakas.


    • Anonyymi

      Hymyilyttää aina kun näkee toisen naaman, siis jos toinenkin hymyilee. Kymmenen varpusta tuli mun luo ja sudenkorento, oon niin luontoihminen, tai sit ne halus mun munkin (annoin sen), ja korennon toi tuuli. Huomenta!

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sudarilaji kenties tuo alla oleva 😂😂😂 siis kirsikorento?
        Se on upea laji 💗

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Idänkirsikorento

        En nyt tsekannu, torstaina ehkä oli tossa, kyyläkorento.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tsekannu, torstaina ehkä oli tossa, kyyläkorento.

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        Ooks sää koskaan tullu torstaina? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooks sää koskaan tullu torstaina? Sivusta

        Kyllä mä tulen lähes joka yö 😂😂😂


    • Anonyymi

      Minusta nuorten >20- v. tyttöjen ja poikien kannattaa katsoa YLE areenasta heidän ikäisten sekoilua, ruotsalainen sarja, jossa jaksot ovat 7-15 minuutin kestäviä. Niistä saa hyvän kokonaiskuvan, mitä se elo voi olla onnistujalla tai epäonnistujalla.

      Luonteella on merkitystä ja vaikutusta siihen, mitä saa tai joutuu kohtaamaan arjessaan. Ja vähän vanhemmilla avaa silmiä näkemään, miksi oma arki on mitä on hyvässä tai pahassa. Onko ollut onnekas kaveripiirin suhteen vai epäonnistunut ja siksi osin elämä on mitä on?

      Kaikilla meillä ei ole yhtä hyviä lähtökohtia tulevaan, mutta hyvällä kaveriporukalla voi sitäkin pystyä muuttamaan paremmaksi, jos vain löytää luottamuksen heihin. Kaikki eivät ole luottamuksen arvoisia, sanoin kuin lojaalius voi vaihdella kaveripiirin sisällä.

      Hyvä luonne antaa paljon anteeksi, kun se tulee suoraan sydämestä ja ei ole laskelmoivaa ja oman edun maksimoimista toisen edun kustannuksella.? Minusta tämä sarja voi olla opettavainen myös vanhemmillekin, nähdä mistä jäi ehkä paitsi, kun kaveripiirissä ei ollut ihmistä, johon olisi voinut/ uskaltanut täysin luottaa?

      Sarjan nimi YLE areenassa on sekoilua. Minusta on hyvällä tavalla tehty, siinä on paljon hyvää ja pahaakin "pinnallisuutta", mikä on tyypillistä heille, jotka eivät ole sinut itsensä kanssa vielä, eikä ole löytänyt ihmistä johon voisi täysin luottaa. Siinä mielessä suhde on hyvä tämän tunteen synnyttämiseen.

      • Anonyymi

        Korjaus, samoin kuin lojaalius..., oli virhe näppäily, samoin muuttui sanoin- sanaksi 🧐 jaksot on nuorille suunnattuja, tyyli ja tapa on paljon omasta halusta ymmärtää kiinni. Minä halusin ymmärtää ja siksi suosittelen tätä sarjaa muille.


    • Anonyymi

      Mistä minä sitä ketä tiiän, mutta joidenki kohdalla jopa anteeksipyyntö voi olla sellainen ei sun enää tartte- piirteinen

    • Anonyymi

      Rakkaudelliset. Lämpimät, levolliset, turvalliset, luottamukselliset, vakaat, hellät, intohimoiset, huumorilla höystetyt.

      • Anonyymi

        Oikeastaan tämän paremmin ei voisi sanoa. Tässä on kaikki.
        - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan tämän paremmin ei voisi sanoa. Tässä on kaikki.
        - sivusta

        Niin, jos miesosapuoli olisi samaa mieltä, niin ihan hyvä tavoite/ohjenuorahan tuo kaikki minusta olisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos miesosapuoli olisi samaa mieltä, niin ihan hyvä tavoite/ohjenuorahan tuo kaikki minusta olisi.

        Kyllä minä olen samaa mieltä! 🙂


    • Anonyymi

      Toiveena samanlaiset kuin tähänkin asti.

      • Anonyymi

        Ja olet täällä miksi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olet täällä miksi??

        Sä oot hemmo iha toivoton.


    • Anonyymi

      No sellaiset pussailuvälit ois haaveissa. 😆😍
      Että sais vaan olla sen toisen lähellä.

    • Anonyymi

      Usein toinen tuodaan omaan elämään tai viedään, jos siihen pisteeseen ei päästä, käy huonommin ja kaikki jää kokematta.

      https://youtu.be/zKQfxi8V5FA

    • Anonyymi

      Toivoisin tottakai avoimesti helliä ja romanttisia välejä, mutta nykyiset ilkikurisen piiloromanttiset naljailut ja jatkuva toisen kiusaaminen käy myös 😘

      Miehelle

    • Anonyymi

      1000km välit

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      Realistisesti: emme välttämättä näe enää ikinä, mutta jos näemme, niin toivoisin, että tervehtisimme. Epärealistisena toiveena sen sijaan oli pitkään päästä häntä lähelle, pitää hellästi hyvänä, nauttia hänen seurastaan, tuomastaan ilosta ja onnellisuuden olotilasta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mutta ei ole enää?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei ole enää?

        No se on epärealistista.

        Tämä oli n -> m


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mun tarvi tollasia toivoa mulhan on just niin hyvät tai huonot välit itse kenenkin kanssa kun itse haluan jos ette ole tajunnu ni niihinkin vaikutetaan omalla käytöksellä

    • Anonyymi
      UUSI

      Enemmän kuin ystävyyttä. Juuri tällä hetkellä se ei onnistu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Toivon tietysti tutustumista-tapailua-seurustelua.

      Omat kodit sitten jos ja kun seurustellaan (vähintään se vuos).. Haluan vielä vähän ikävöidä ja elää vapaammin. Sitten vasta voi miettiä yhdessä asumista. Joskus kihlat, naimisiin ja lapsi, jos halutaan. Pakkoa noihin ei ole mun puolelta.

      Ajattelen häntä ihan vakavissaan ja uskon että meillä olisi erittäin hyvät mahdollisuudet terveeseen, kunnioittavaan ja rakastavaan kumppanuuteen

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko hän sinulle tuntematon?


      • Anonyymi
        UUSI

        Kuulostaa pinnalliselta ja laskelmoidulta. Mene tinderiin, siellä noita on tarjolla sinulle.


    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Toivon, että voisimme sopia riitamme, kun tuli silloin hässäkkää. Aikaa on kulunut, mutta olisihan se mukavaa, jos voisimme vielä lämpimästi halata. Tuntuu, että on kuin eronneen avioparin katkeroitunut jälkipyykki.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei mitään halauksia, kun ne saattaa herättää nukkuvia tunteita. Riittää kun olemme kohdatessamme ystävällisiä ja mahdollisimman vähäsanaisia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään halauksia, kun ne saattaa herättää nukkuvia tunteita. Riittää kun olemme kohdatessamme ystävällisiä ja mahdollisimman vähäsanaisia.

        Totta, en kuitenkaan haluaisi heti halata, koska tunteet nousevat pintaan. En pystyisi paljoa juttelemaan, koska on aika paljon vieraantunut toisesta ja saatan höpöttää jotain turhaa. Haluan olla ystävällinen ja toivon toiselta hyväksyvää katsetta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, en kuitenkaan haluaisi heti halata, koska tunteet nousevat pintaan. En pystyisi paljoa juttelemaan, koska on aika paljon vieraantunut toisesta ja saatan höpöttää jotain turhaa. Haluan olla ystävällinen ja toivon toiselta hyväksyvää katsetta.

        Ei turhia höpöttelyjä. Moikkaus ja hymy ja matkan jatkaminen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei turhia höpöttelyjä. Moikkaus ja hymy ja matkan jatkaminen.

        ☺️🤩😔😥


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei turhia höpöttelyjä. Moikkaus ja hymy ja matkan jatkaminen.

        Miten se onnistuu, kun sinä et hymyile koskaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se onnistuu, kun sinä et hymyile koskaan?

        Hymyilen hänelle kohdatessa paitsi jos hän näyttää siltä, että haluaisi murhata minut, silloin olen neutraalilla ilmeellä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Riittäisi että kaivaisi lompakostaan pienen velkansa ja antaisi minulle...muuta en häneltä kaipaa. -naiselle

      • Anonyymi
        UUSI

        Eikö voi maksaa haarapankilla?


      • Anonyymi
        UUSI

        Paljonko olen velkaa?


    • Anonyymi
      UUSI

      Mitäpä tähän lisäisi, mitä ketjussa ei ole jo toivottu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Pidän mutta en halua sen enempää joten on paras että olen vain hengessä mukana hänen elämässään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Läheiset, lämpimät, luottamukselliset, rakastavat.
      Millaiset meillä sitten on... no Moi, Hei, Hei, Moi,

    • Anonyymi
      UUSI

      Kahden tuntemattoman välit. Se vähä minkä oppi tuntemaan on enää vain muisto noista hetkistä. Olemme jo ihan muuta kuin silloin.

      • Anonyymi
        UUSI

        No ehkä ei ole tarkoitus teidän olevan yhtään enempää. Älä väkisin tyrkytä itseäsi ja jos toinen on varattu, aviossa, perheellinen ? Huh


    • Anonyymi
      UUSI

      Tietysti sattui ettemme koskaan voineet rakastaa toisiamme fyysisesti. Olisimme olleet niin paljon onnellisempia. Mutta se oli kuin vuorovesi, vuodenaikojen vaihtelu - jotain muuttumatonta, järkkymätön kohtalo, jota emme voineet koskaan muuttaa. Huolimatta siitä kuinka taitavasti suojelisimme herkkää ystävyytemme se ei tuota kestäisi ikuisesti. Jouduimme väistämättä umpikujaan. Se oli tuskallisen selvää.

    • Anonyymi
      UUSI

      En soita hänelle. En soita enää koskaan niin kauan kuin elän. Mädäntyköön helvetissä ennen kuin kutsun hänet paikalle. Edes jumalan ei tarvitse antaa tähän voimia, minulla riittää omasta takaa. Jos hän haluaisi minut, hän voisi saada minut. Hän tietää missä olen. Hän tietää että odotan täällä. Hän on niin varma minusta, niin varma. Ihmettelen miksi aletaan vihata heti kun ollaan varmoja.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sopii minulle kuin kalakoukku silmässä. Revi siitä sitten.

    • Anonyymi
      UUSI

      Haluan sen sydämenmuotoisen pyllyn tuohon eteen paljaana, niin että torttukin näkyy herkullisesti.

    • Anonyymi
      UUSI

      Turvavälit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      223
      4836
    2. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      47
      2432
    3. Kaupunginjohtaja sortui heti

      Niin valitettavaa kuin vain voi olla! Uusi kj astui heti miinaan ja uskoi kaiken mitä kaupungin sisäpiiri valehteli. Kj
      Ähtäri
      30
      1407
    4. Sinun ja kaivattusi etunimien

      ensimmäiset kirjaimet kun laittaa yhteen, niin minkä maan maatunnus siitä tulee? Kaksi mahdollisuutta järjestää kirjaime
      Ikävä
      45
      1232
    5. Olen nainen todella otettu

      Siitä että jotenkin kummasti pystyin tarjaoamaan ihastumisen tunnetta ja muita reaktioita. Tämä taisi olla sinulle voimm
      Ikävä
      70
      1210
    6. En ole unohtanut sinua nainen

      Kaipaan valtavasti vieläkin. Kaikki jäi ihan kesken, ei päästy alkua pidemmälle. Hellä kosketus&halaus sinulle. Miehel
      Ikävä
      68
      1157
    7. Kivaa iltaa

      Missä sitten oletkin. 🤗 Hyvää yötä kun nukkumaan ehtii. 😊🌜❤️
      Ikävä
      159
      1146
    8. Mustakin tää tuntuu jo oudolta

      Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mörköpaahtoa kuppiin 😊☕❤️
      Ikävä
      177
      1131
    9. Hallitus petti kaikki

      Ei ole meillä ollut oikeistohallitusta, jota yrityssektorikin on suominut kuten tätä Orpon hallitusta. Ainoa asia mitä h
      Maailman menoa
      302
      957
    10. Millaiset välit

      Ketjuissa kuvataan erilaisia tilanteita. Millaiset välit toivoisit sinulla ja hänellä olevan?
      Ikävä
      79
      950
    Aihe