Ketjuissa kuvataan erilaisia tilanteita. Millaiset välit toivoisit sinulla ja hänellä olevan?
Millaiset välit
87
1399
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä siinä ole kuvaamista, ne on sellaiset kui ovat! Oon ihan onnellinen omassa elämässä oman puolison kanssa!
- Anonyymi
pidä hyvänäs se ukon retku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pidä hyvänäs se ukon retku
Se on ihan hyvä mies!
- Anonyymi
Ja ikävöit täällä sukulaisiasi?
- Anonyymi
Kukas se ikävöimäsi ”hän” sitten on? Onko puoliso paljon poissa vai mistä ikävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se ikävöimäsi ”hän” sitten on? Onko puoliso paljon poissa vai mistä ikävä?
Mikä sinua vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikävöit täällä sukulaisiasi?
Ole A hiljaa!!
- Anonyymi
Rakastavaiset sydänkäpyset. Hän nainen ja minä. 🙂
- Anonyymi
Meidän ihana oma juttu. Muru ja minä ❤️❤️❤️
Avoimet ja välittävät. - Anonyymi
Ei mitään väliä enää. Olisin halunnut edes jonkin sortin tuttavina pysyä. Joskus kysyä mitä kuuluu. Mutta kun ei merkitse toiselle mitään minkä sille tekee.
- Anonyymi
Sama. Ihmettelen mikä tekee tuon..itse aiheuttaa käytöksellään ettei onnistu..itse pakenee eikä voi edes kohdatessa puhua sanaakaan ja käyttäytyy myöhemmin kuin toinen ois kuin väkivaltarikollinen ja jotenkin haluaa kostaa tavalla jonka tietää satuttavan toista..kuin syvää vihaa tuntisi. Ei edes ex-vaimo noin julmasti käyttäytynyt vaikka oli pitkä yhteiselämä ja nyt vain kuukausia eikä oikein ees seurustelua ollut, vain jotain..jotain kuin oisin vain pelkkä tilaisuus käyttää hyväksi.🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Ihmettelen mikä tekee tuon..itse aiheuttaa käytöksellään ettei onnistu..itse pakenee eikä voi edes kohdatessa puhua sanaakaan ja käyttäytyy myöhemmin kuin toinen ois kuin väkivaltarikollinen ja jotenkin haluaa kostaa tavalla jonka tietää satuttavan toista..kuin syvää vihaa tuntisi. Ei edes ex-vaimo noin julmasti käyttäytynyt vaikka oli pitkä yhteiselämä ja nyt vain kuukausia eikä oikein ees seurustelua ollut, vain jotain..jotain kuin oisin vain pelkkä tilaisuus käyttää hyväksi.🥺
En voi vastata kui omasta puolestani. Mua ainakin toinen satuttanut niin paljon ettei varmasti edes ymmärrä. Pakenen koska en halua kohdata ihmistä silmästä silmään. Joka on osoittanut etten merkinnyt mitään. Yritin olla ystäväkin. Tein itsestäni vaan naurunalaisen. Hyväksi käytetty olo on todellakin mikä tulee mieleen. Pelkkä pano. Kun itse oli töysin rakastanut. Tietenkin ex vaimosi ei ole niin julma. Hän on sentään tiennyt tunteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi vastata kui omasta puolestani. Mua ainakin toinen satuttanut niin paljon ettei varmasti edes ymmärrä. Pakenen koska en halua kohdata ihmistä silmästä silmään. Joka on osoittanut etten merkinnyt mitään. Yritin olla ystäväkin. Tein itsestäni vaan naurunalaisen. Hyväksi käytetty olo on todellakin mikä tulee mieleen. Pelkkä pano. Kun itse oli töysin rakastanut. Tietenkin ex vaimosi ei ole niin julma. Hän on sentään tiennyt tunteesi.
Eikä ollut ees pano kun ei harrastettu ees seksiä ja tiesi tunteeni. Edelliseltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut ees pano kun ei harrastettu ees seksiä ja tiesi tunteeni. Edelliseltä
Niin no puhuinkin itsestäni. Me ollaan harrastettu seksiä montakin kertaa.
- Anonyymi
Ei kiinnosta olla osa haaremiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle vastasit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai hyvänpäiväntuttavapiiriini 😂 Ei haittaa yhtään.
- Anonyymi
Toivoisin kuumia välejä, mutta hyvänä kakkosena tulee etäiset asialliset välit.
- Anonyymi
Kuumat tulee vielä. Se on kohtaloon kirjoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuumat tulee vielä. Se on kohtaloon kirjoitettu.
Olen melko varma, että tarkoittamani nainen ei usko kohtaloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jos on Elsa kohtalon lapsi🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä usko. Hyvä niin.
- Anonyymi
Mielestäni se nainen voisi rakastaa minua niin, että haluaisi minut välillä pitkäksi aikaa halaukseen. Mutta en osaa olla semmoinen jota voi rakastaa. Olen mahdoton. Kärsin tästä itse aika paljon.
- Anonyymi
Minä halaan kyllä eli Rakas vaimosi ja tunnen sinut kyllä erittäin hyvin kuten sinä minut❤️😊😊älä kärsi me pärjätään yhdessä, vaikka välillä ollaan vahvasti myös eri mieltä, mutta aina suuret elämänasiat, arvot ovat aina meille yhtätärkeitä ja ajattelemme niistä samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä halaan kyllä eli Rakas vaimosi ja tunnen sinut kyllä erittäin hyvin kuten sinä minut❤️😊😊älä kärsi me pärjätään yhdessä, vaikka välillä ollaan vahvasti myös eri mieltä, mutta aina suuret elämänasiat, arvot ovat aina meille yhtätärkeitä ja ajattelemme niistä samoin.
Täällä botit kommentoi ja esiintyy vuoroin nsisena ja miehenä.
- Anonyymi
Haluan hänet miehen.
- Anonyymi
Ja minä hänet naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä hänet naisen.
Tiedostan sen. Rakas.
- Anonyymi
Hymyilyttää aina kun näkee toisen naaman, siis jos toinenkin hymyilee. Kymmenen varpusta tuli mun luo ja sudenkorento, oon niin luontoihminen, tai sit ne halus mun munkin (annoin sen), ja korennon toi tuuli. Huomenta!
- Anonyymi
Oliko sudarilaji kenties tuo alla oleva 😂😂😂 siis kirsikorento?
Se on upea laji 💗
https://fi.wikipedia.org/wiki/Idänkirsikorento - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sudarilaji kenties tuo alla oleva 😂😂😂 siis kirsikorento?
Se on upea laji 💗
https://fi.wikipedia.org/wiki/IdänkirsikorentoEn nyt tsekannu, torstaina ehkä oli tossa, kyyläkorento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt tsekannu, torstaina ehkä oli tossa, kyyläkorento.
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Ooks sää koskaan tullu torstaina? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks sää koskaan tullu torstaina? Sivusta
Kyllä mä tulen lähes joka yö 😂😂😂
- Anonyymi
Minusta nuorten >20- v. tyttöjen ja poikien kannattaa katsoa YLE areenasta heidän ikäisten sekoilua, ruotsalainen sarja, jossa jaksot ovat 7-15 minuutin kestäviä. Niistä saa hyvän kokonaiskuvan, mitä se elo voi olla onnistujalla tai epäonnistujalla.
Luonteella on merkitystä ja vaikutusta siihen, mitä saa tai joutuu kohtaamaan arjessaan. Ja vähän vanhemmilla avaa silmiä näkemään, miksi oma arki on mitä on hyvässä tai pahassa. Onko ollut onnekas kaveripiirin suhteen vai epäonnistunut ja siksi osin elämä on mitä on?
Kaikilla meillä ei ole yhtä hyviä lähtökohtia tulevaan, mutta hyvällä kaveriporukalla voi sitäkin pystyä muuttamaan paremmaksi, jos vain löytää luottamuksen heihin. Kaikki eivät ole luottamuksen arvoisia, sanoin kuin lojaalius voi vaihdella kaveripiirin sisällä.
Hyvä luonne antaa paljon anteeksi, kun se tulee suoraan sydämestä ja ei ole laskelmoivaa ja oman edun maksimoimista toisen edun kustannuksella.? Minusta tämä sarja voi olla opettavainen myös vanhemmillekin, nähdä mistä jäi ehkä paitsi, kun kaveripiirissä ei ollut ihmistä, johon olisi voinut/ uskaltanut täysin luottaa?
Sarjan nimi YLE areenassa on sekoilua. Minusta on hyvällä tavalla tehty, siinä on paljon hyvää ja pahaakin "pinnallisuutta", mikä on tyypillistä heille, jotka eivät ole sinut itsensä kanssa vielä, eikä ole löytänyt ihmistä johon voisi täysin luottaa. Siinä mielessä suhde on hyvä tämän tunteen synnyttämiseen.- Anonyymi
Korjaus, samoin kuin lojaalius..., oli virhe näppäily, samoin muuttui sanoin- sanaksi 🧐 jaksot on nuorille suunnattuja, tyyli ja tapa on paljon omasta halusta ymmärtää kiinni. Minä halusin ymmärtää ja siksi suosittelen tätä sarjaa muille.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Mistä minä sitä ketä tiiän, mutta joidenki kohdalla jopa anteeksipyyntö voi olla sellainen ei sun enää tartte- piirteinen
- Anonyymi
Rakkaudelliset. Lämpimät, levolliset, turvalliset, luottamukselliset, vakaat, hellät, intohimoiset, huumorilla höystetyt.
- Anonyymi
Oikeastaan tämän paremmin ei voisi sanoa. Tässä on kaikki.
- sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan tämän paremmin ei voisi sanoa. Tässä on kaikki.
- sivustaNiin, jos miesosapuoli olisi samaa mieltä, niin ihan hyvä tavoite/ohjenuorahan tuo kaikki minusta olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos miesosapuoli olisi samaa mieltä, niin ihan hyvä tavoite/ohjenuorahan tuo kaikki minusta olisi.
Kyllä minä olen samaa mieltä! 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä olen samaa mieltä! 🙂
Niin, enpä usko, että olet kaivattuni.
- Anonyymi
Toiveena samanlaiset kuin tähänkin asti.
- Anonyymi
Ja olet täällä miksi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olet täällä miksi??
Sä oot hemmo iha toivoton.
- Anonyymi
No sellaiset pussailuvälit ois haaveissa. 😆😍
Että sais vaan olla sen toisen lähellä.- Anonyymi
Tälläiset välit sopisi useimmille, ei olisi kielletty koskettamasta ja välillä saisi pyöräyttää suudeltavaksi.
https://youtu.be/ufNzCvX-gjI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläiset välit sopisi useimmille, ei olisi kielletty koskettamasta ja välillä saisi pyöräyttää suudeltavaksi.
https://youtu.be/ufNzCvX-gjITollai fiilis on ollu ja se ois parasta mut kun ees näin....
https://youtu.be/JzF4QewQnbg?si=u32ywLqP-YrK2syL
- Anonyymi
Usein toinen tuodaan omaan elämään tai viedään, jos siihen pisteeseen ei päästä, käy huonommin ja kaikki jää kokematta.
https://youtu.be/zKQfxi8V5FA - Anonyymi
Toivoisin tottakai avoimesti helliä ja romanttisia välejä, mutta nykyiset ilkikurisen piiloromanttiset naljailut ja jatkuva toisen kiusaaminen käy myös 😘
Miehelle - Anonyymi
1000km välit
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Realistisesti: emme välttämättä näe enää ikinä, mutta jos näemme, niin toivoisin, että tervehtisimme. Epärealistisena toiveena sen sijaan oli pitkään päästä häntä lähelle, pitää hellästi hyvänä, nauttia hänen seurastaan, tuomastaan ilosta ja onnellisuuden olotilasta.
- Anonyymi
Mutta ei ole enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei ole enää?
No se on epärealistista.
Tämä oli n -> m
- Anonyymi
Ei mun tarvi tollasia toivoa mulhan on just niin hyvät tai huonot välit itse kenenkin kanssa kun itse haluan jos ette ole tajunnu ni niihinkin vaikutetaan omalla käytöksellä
- Anonyymi
Enemmän kuin ystävyyttä. Juuri tällä hetkellä se ei onnistu.
- Anonyymi
Toivon tietysti tutustumista-tapailua-seurustelua.
Omat kodit sitten jos ja kun seurustellaan (vähintään se vuos).. Haluan vielä vähän ikävöidä ja elää vapaammin. Sitten vasta voi miettiä yhdessä asumista. Joskus kihlat, naimisiin ja lapsi, jos halutaan. Pakkoa noihin ei ole mun puolelta.
Ajattelen häntä ihan vakavissaan ja uskon että meillä olisi erittäin hyvät mahdollisuudet terveeseen, kunnioittavaan ja rakastavaan kumppanuuteen- Anonyymi
Onko hän sinulle tuntematon?
- Anonyymi
Kuulostaa pinnalliselta ja laskelmoidulta. Mene tinderiin, siellä noita on tarjolla sinulle.
- Anonyymi
MINÄ VAADIN VÄLITÖNNÄSHTI!!!!! HETI!!!!!!
NYT!!!!!!
HETI PAIKALLA¡!!!!!!!!!!!!
vai vaadinko?
...sassiin....
https://m.youtube.com/watch?v=s8bRBte43t8 - Anonyymi
Toivon, että voisimme sopia riitamme, kun tuli silloin hässäkkää. Aikaa on kulunut, mutta olisihan se mukavaa, jos voisimme vielä lämpimästi halata. Tuntuu, että on kuin eronneen avioparin katkeroitunut jälkipyykki.
- Anonyymi
Ei mitään halauksia, kun ne saattaa herättää nukkuvia tunteita. Riittää kun olemme kohdatessamme ystävällisiä ja mahdollisimman vähäsanaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään halauksia, kun ne saattaa herättää nukkuvia tunteita. Riittää kun olemme kohdatessamme ystävällisiä ja mahdollisimman vähäsanaisia.
Totta, en kuitenkaan haluaisi heti halata, koska tunteet nousevat pintaan. En pystyisi paljoa juttelemaan, koska on aika paljon vieraantunut toisesta ja saatan höpöttää jotain turhaa. Haluan olla ystävällinen ja toivon toiselta hyväksyvää katsetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, en kuitenkaan haluaisi heti halata, koska tunteet nousevat pintaan. En pystyisi paljoa juttelemaan, koska on aika paljon vieraantunut toisesta ja saatan höpöttää jotain turhaa. Haluan olla ystävällinen ja toivon toiselta hyväksyvää katsetta.
Ei turhia höpöttelyjä. Moikkaus ja hymy ja matkan jatkaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺️🤩😔😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se onnistuu, kun sinä et hymyile koskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se onnistuu, kun sinä et hymyile koskaan?
Hymyilen hänelle kohdatessa paitsi jos hän näyttää siltä, että haluaisi murhata minut, silloin olen neutraalilla ilmeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyilen hänelle kohdatessa paitsi jos hän näyttää siltä, että haluaisi murhata minut, silloin olen neutraalilla ilmeellä.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. 😉
- Anonyymi
Riittäisi että kaivaisi lompakostaan pienen velkansa ja antaisi minulle...muuta en häneltä kaipaa. -naiselle
- Anonyymi
Eikö voi maksaa haarapankilla?
- Anonyymi
Paljonko olen velkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö voi maksaa haarapankilla?
Se ei nyt tule kysymykseen. En harrasta tuollaista. Varmaan on tuota posliinivisaa vilauttanutkin.
- Anonyymi
Mitäpä tähän lisäisi, mitä ketjussa ei ole jo toivottu.
- Anonyymi
Pidän mutta en halua sen enempää joten on paras että olen vain hengessä mukana hänen elämässään.
- Anonyymi
Eli kaipaat täällä jotain toista?
- Anonyymi
Läheiset, lämpimät, luottamukselliset, rakastavat.
Millaiset meillä sitten on... no Moi, Hei, Hei, Moi, - Anonyymi
Kahden tuntemattoman välit. Se vähä minkä oppi tuntemaan on enää vain muisto noista hetkistä. Olemme jo ihan muuta kuin silloin.
- Anonyymi
No ehkä ei ole tarkoitus teidän olevan yhtään enempää. Älä väkisin tyrkytä itseäsi ja jos toinen on varattu, aviossa, perheellinen ? Huh
- Anonyymi
Tietysti sattui ettemme koskaan voineet rakastaa toisiamme fyysisesti. Olisimme olleet niin paljon onnellisempia. Mutta se oli kuin vuorovesi, vuodenaikojen vaihtelu - jotain muuttumatonta, järkkymätön kohtalo, jota emme voineet koskaan muuttaa. Huolimatta siitä kuinka taitavasti suojelisimme herkkää ystävyytemme se ei tuota kestäisi ikuisesti. Jouduimme väistämättä umpikujaan. Se oli tuskallisen selvää.
- Anonyymi
En soita hänelle. En soita enää koskaan niin kauan kuin elän. Mädäntyköön helvetissä ennen kuin kutsun hänet paikalle. Edes jumalan ei tarvitse antaa tähän voimia, minulla riittää omasta takaa. Jos hän haluaisi minut, hän voisi saada minut. Hän tietää missä olen. Hän tietää että odotan täällä. Hän on niin varma minusta, niin varma. Ihmettelen miksi aletaan vihata heti kun ollaan varmoja.
- Anonyymi
Sopii minulle kuin kalakoukku silmässä. Revi siitä sitten.
- Anonyymi
Haluan sen sydämenmuotoisen pyllyn tuohon eteen paljaana, niin että torttukin näkyy herkullisesti.
- Anonyymi
Turvavälit
- Anonyymi
Kuumat, kosteat ja hikiset.
- Anonyymi
Haluan johki selitellä, viime viikon alkuviikko, ihan uskomattomia ajatuksia tai mielleyhtymiä tuli, jälkeenpäin vasta jäsennän, mutta mm. dejavu keväälle 23, jotenkin ymmärsin ehkä "viestin". No en voi, halua enempää selittää, niistä meileistäkin on tänne noussu varmaan 10 asiaa, hyeenat nappaa kaiken, ne on nyt nälkäsiä kun syksykin on tullut. Mukavaa päivää🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194127
- 1213986
- 483612
- 612922
- 2002731
- 492488
- 202479
- 202386
- 412279
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412225