Tarjoan mustikkapiirakkaa.
Jos tulet kahville
25
419
Vastaukset
- Anonyymi
Onko mehua?
- Anonyymi
On mehua ja maitoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mehua ja maitoa
Tulen mielelläni.
- Anonyymi
Omenamehua itse tehty, vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omenamehua itse tehty, vai?
Kiinalaiset ja puolalaiset omenat s market omenamehu. Kotimaan työpaikat ei väliä.
- Anonyymi
Entä jos haluaakin maitoa ja omenapiirakkaa suomalaisista omenoista ja Suomen lehmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos haluaakin maitoa ja omenapiirakkaa suomalaisista omenoista ja Suomen lehmistä.
Suomalaisen kristityn miehen kanssa voi sentään tehdä muutakin syödä ja naida.
- Anonyymi
Maistuisi kyllä :)
- Anonyymi
Laita kutsu niin tulen. Kuulostaa herkulliselta. 😋
- Anonyymi
Onko itse tehtyä?
- Anonyymi
Kävelyllä vois käydä?
- Anonyymi
Periaatteessa kyllä.
- Anonyymi
oli ajatuksena leipoa myös vielä tänään mutta jätänpä sitten tältä päivältä väliin ja tulen piirakalle 🤔
- Anonyymi
Tuon puolukoita.
- Anonyymi
Karjalan piirakkaa
- Anonyymi
Mites muna voi🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites muna voi🤔
Miten sun muna voi. Hermonilla. Onko Siionin vuoren moskeija tuttu juttu.
- Anonyymi
Ehdottomasti tulen.. 😘😘😘
- Anonyymi
Jos oot v.. Ni tuu ensviikonloppun kylään. Voin leipoo sul piirakan, jos haluut.Oon yksin sillo. Tai toki voin tulla myös sun luon käymää.<3 Miten vaa.. ~ Haluisin oikeesti nähä sut ja en oikeesti haluu sulle mitään pahaa tms. :3 Luota muhun oon ihan kiltti. <3 Ikävä suaaa
- Anonyymi
Kutsukaa se gubbe jo välillä teille kylään.
- Anonyymi
Onhan gluteeniton?
- Anonyymi
Milloin saan puolukkapiirakkaa?!
- Anonyymi
Kerran kuussa😆🌶eiku✨️🌛
- Anonyymi
Evakko Eero nälissään kesän ollu laiturin alla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987