Sähkökiuas ei lämpene

Anonyymi-ap

Tylö MP 6 kW 3-vaihekiuas. ohjausnamikat siinä kiukaan etuseinässä olevassa rasiassa. Ei lämpene ollenkaan, eli ei siis ilmeisesti vastusvika, kun joskus on vastus palanut, kaksi muuta on lämmennyt, nyt ei lämpene yksikään. Missähän tuossa on ylikuumenemissuoja ja voiko sitä palauttaa, jos se on lauennut? Vastuksen olen pariin kertaan tuohon vaihtanut, mutta en muista ylikuumenemissuojan paikkaa ja mikähän tuossa nyt sitten voisi vikana olla? Sulakkeet on ehjät.

18

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisko kaikki vastukset menny.

Mittaa ne

Tuleeko jännite vastusten päähän

Oleeyan että sulla Sähköturvallisuus trykinto6
      Suoritettuna

Moni osaaja ihrsm Muhammed sub

• Anonyymi

Kaikki vastukset kerralla? Taidat tosiaan olla moniosaaja, joka osaa vähän kaikkea, mutta et mitään kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki vastukset kerralla? Taidat tosiaan olla moniosaaja, joka osaa vähän kaikkea, mutta et mitään kunnolla.

Oysu vaan asissa ja ihmettele ja lue älä puutu jamamna neuvoja kun ei ole ammti pätevyytä

Sinulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oysu vaan asissa ja ihmettele ja lue älä puutu jamamna neuvoja kun ei ole ammti pätevyytä

Sinulla

Persu esittää mamua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kerralla
        Vaan yksi kerralaan mutta nyt in menett kaiki poikki

Moni osaja muhameb sahambarsi haasa joka naises hoitaa

• Anonyymi

millä nyt saadaan palstaa lämmitettyä...

• Anonyymi

Siis jis kiuas ei läpene eimbiryamiukje ja miksi ei kulje

Syynä katkos virtapiirissä

Moni osaaja

• Anonyymi

Osta uusi kiuas, nuo telkänpöntöt on niin kovin halpoja.

• Anonyymi

No, en osta. Ylikuumenemissuoja oli lauennut. palautin, testasin kiukaan ja puhdistin paineilmalla kaikki onkalot, tarkistin ruuvien kireyden ja sitten saunaan. Kumma vaan kun pitää aukoa noin paljon, että pääsee palauttamaan ylikuumenemissuojan painamalla sitä nappia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, en osta. Ylikuumenemissuoja oli lauennut. palautin, testasin kiukaan ja puhdistin paineilmalla kaikki onkalot, tarkistin ruuvien kireyden ja sitten saunaan. Kumma vaan kun pitää aukoa noin paljon, että pääsee palauttamaan ylikuumenemissuojan painamalla sitä nappia.

Mistä se lopulta löytyi?

• Anonyymi

Jis ei sittenkään toimii
      Tuleeko keskuskesta sähköö kaapeliin

Hassan nuuheli. Sudhansn prinssi usa

• Anonyymi

"No, en osta. Ylikuumenemissuoja oli lauennut."
      Tässä on esimerkki monitaitoisesta aloituksen tekijästä !

• Anonyymi

Niin, tyhmempi olisikin mennyt ostamaan uuden kiukaan.

• Anonyymi

Jos sähkölämmitteinen talo niin tarkasta että ohjauksen sulake ja kontaktori toimii

• Anonyymi

Olet ilmeisesti kytkenyt bastukset ns kolmioon jolloin niiden jänniteeksi yulee 400v
      Ja ne palaa

Ne olis pitänyt kytkee tähteen jotta jänniteekis tulee vastuksille 230v tehollisarvo

Näin käy kun ei isaa

Mitä mittauksia teit kiukaan kytkennän jälkeen jitta se oli turvallinen käyttää

• Anonyymi

Saunakaljat muistit ainakin ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saunakaljat muistit ainakin ottaa.

Milloin yulee taas uusi alkoholibalistus aloistus

• Anonyymi

Ei kun vodkaa se pehtittää sun pään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe