Tylö MP 6 kW 3-vaihekiuas. ohjausnamikat siinä kiukaan etuseinässä olevassa rasiassa. Ei lämpene ollenkaan, eli ei siis ilmeisesti vastusvika, kun joskus on vastus palanut, kaksi muuta on lämmennyt, nyt ei lämpene yksikään. Missähän tuossa on ylikuumenemissuoja ja voiko sitä palauttaa, jos se on lauennut? Vastuksen olen pariin kertaan tuohon vaihtanut, mutta en muista ylikuumenemissuojan paikkaa ja mikähän tuossa nyt sitten voisi vikana olla? Sulakkeet on ehjät.
Sähkökiuas ei lämpene
18
283
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko kaikki vastukset menny.
Mittaa ne
Tuleeko jännite vastusten päähän
Oleeyan että sulla Sähköturvallisuus trykinto6
Suoritettuna
Moni osaaja ihrsm Muhammed sub- Anonyymi
Kaikki vastukset kerralla? Taidat tosiaan olla moniosaaja, joka osaa vähän kaikkea, mutta et mitään kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki vastukset kerralla? Taidat tosiaan olla moniosaaja, joka osaa vähän kaikkea, mutta et mitään kunnolla.
Oysu vaan asissa ja ihmettele ja lue älä puutu jamamna neuvoja kun ei ole ammti pätevyytä
Sinulla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oysu vaan asissa ja ihmettele ja lue älä puutu jamamna neuvoja kun ei ole ammti pätevyytä
SinullaPersu esittää mamua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kerralla
Vaan yksi kerralaan mutta nyt in menett kaiki poikki
Moni osaja muhameb sahambarsi haasa joka naises hoitaa
- Anonyymi
millä nyt saadaan palstaa lämmitettyä...
- Anonyymi
Siis jis kiuas ei läpene eimbiryamiukje ja miksi ei kulje
Syynä katkos virtapiirissä
Moni osaaja - Anonyymi
Osta uusi kiuas, nuo telkänpöntöt on niin kovin halpoja.
- Anonyymi
No, en osta. Ylikuumenemissuoja oli lauennut. palautin, testasin kiukaan ja puhdistin paineilmalla kaikki onkalot, tarkistin ruuvien kireyden ja sitten saunaan. Kumma vaan kun pitää aukoa noin paljon, että pääsee palauttamaan ylikuumenemissuojan painamalla sitä nappia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, en osta. Ylikuumenemissuoja oli lauennut. palautin, testasin kiukaan ja puhdistin paineilmalla kaikki onkalot, tarkistin ruuvien kireyden ja sitten saunaan. Kumma vaan kun pitää aukoa noin paljon, että pääsee palauttamaan ylikuumenemissuojan painamalla sitä nappia.
Mistä se lopulta löytyi?
- Anonyymi
Jis ei sittenkään toimii
Tuleeko keskuskesta sähköö kaapeliin
Hassan nuuheli. Sudhansn prinssi usa - Anonyymi
"No, en osta. Ylikuumenemissuoja oli lauennut."
Tässä on esimerkki monitaitoisesta aloituksen tekijästä !- Anonyymi
Niin, tyhmempi olisikin mennyt ostamaan uuden kiukaan.
- Anonyymi
Jos sähkölämmitteinen talo niin tarkasta että ohjauksen sulake ja kontaktori toimii
- Anonyymi
Olet ilmeisesti kytkenyt bastukset ns kolmioon jolloin niiden jänniteeksi yulee 400v
Ja ne palaa
Ne olis pitänyt kytkee tähteen jotta jänniteekis tulee vastuksille 230v tehollisarvo
Näin käy kun ei isaa
Mitä mittauksia teit kiukaan kytkennän jälkeen jitta se oli turvallinen käyttää- Anonyymi
Saunakaljat muistit ainakin ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunakaljat muistit ainakin ottaa.
Milloin yulee taas uusi alkoholibalistus aloistus
- Anonyymi
Ei kun vodkaa se pehtittää sun pään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569