Oivana esimerkkinä julkkispari.
Ben Affleck syytti lastensa äitiä Jennifer Garneria alkoholismistaan, vaikka Jen heivasi äijän hoitoon useamman kerran eikä haukkunut julkisuudessa koskaan. Vaimon kaverit sanoivat Benin olevan arvaamaton ja kaksijakoinen, joko aurinkoa tai jäätä. Sen jälkeen pikaliitto Jennifer Lopezin kanssa, joka jätti Benin 2 vuoden avioliiton jälkeen, koska mies ei panostanut ihmissuhteeseen lainkaan. Lievästi sanottu juoposta. Alkkareista ei ole aviomiehiksi. Ne pitää vain kiertää kaukaa.
Alkoholisti syyttää aina vaimoaan
10
436
Vastaukset
- Anonyymi
Juopon persoonallisuus on kahtiajakautunut. Piru tulee aina äkkiarvaamatta paikalle.
- Anonyymi
Ainahan alkoholistit syyttelee muista omista mokistaan. . Valehtelu on myös asia mitä harrastavat joka päivä.
- Anonyymi
Ne on noita kun tykätään niittä syitä ulkoistaa
- Anonyymi
Toipuneena alkoholistina voin sanoa, että kyllä alkoholisti osaa itsekin itseään syyttää/syyllistää.
Ja sitten kun on siellä pohjalla syyttäen itseään huonossa itsetunnossa, tulee joku joka alkaa haukkumaan ja arvostelemaan juomisesta, niin kyllähän se riipaisee.
En puolustele juoppoja, mutta hekin ovat ihmisiä. Ihmisiä, joilla on ongelma, ja se harmittaa heitä itseäänkin.
Eikä oikeastaan kukaan käske toista elämään alkoholistin kanssa, kukaan ei estä lähtemästä, jos yhteiselo tuntuu liian pahalta. - Anonyymi00006
Maailma on täynnä juoppoja.Olen itsekin juoppo.Olen kamala paha juoppo.Teen kaiken päinvastoin kuin pitäisi.Saatan dokata koko tilin tyhjäksi heti,joudun putkaan,joudun sairaalaan usein koska aina naama veressä tai luunmurtumia ympäri kehoa,aina mustelmia,aina minut raiskataan sammuneena,sukulaisten silmissä olen tietysti suvun musta lammas.En menestynyt koulussa,työelämässä en ole pärjännyt.Minulla on huono muisti ja huono keskittymiskyky juoppouden takia.Minulla on lukemattomia mielisairauksia ja monia fyysisiä sairauksia.Elämäni on täys sekasotku.Kipulääkkeet eivät auta,dokaaminen vie kipuja pois.Juopn elämä voi olla niin kamalaa ettei sitä pysty edes sanoin kuvailemaan.Minut on yritetty tappaa 4 krt.koska joudun jatkuvasti vaara tilanteisiin....JUoppoja on erilaisia mutta minun kohtaloni on karu.
- Anonyymi00007
Ei sinunkaan kohtaloasi ole vielä sinetöity.
Vaikka menisi kuinka huonosti, aina on mahdollista päästä sieltä ylöspäin, jos itse haluaa. Kukaan muu ei voi alkoholistia saada raitistumaan, toipumaan, itsestä se lähtee, jos lähtee.
Aika syvältä, pohjalta on monia juoppoja noussut vielä raittiiseenkin elämään.
Se on oma valinta.
Otsikkosi jo riittää kuvaamaan asenteesi ja rajoittuneisuutesi: alkoholisti = mies. Ikäänkun nainen ei temppua osaisi. Lue vaikka Päihdelinkin vertaistukiosastoa malliksi.
Alkoholisteilla ei ole muuta yhteistä kuin kyvyttömyys hallitua alkoholinkäyttöään.
Kiiltokuvajulkimoista kertovilla lehtitarinoilla ei ole mitään todistusarvoa.- Anonyymi00008
Minä olen naispuolinen toipunut alkoholisti. Ylittänyt keski-iän jo jonkin aikaa sitten.
Ei juopot aina ole miehiä. Itselläni se "ura" alkoi aikoinaan aivan liian nuorena. Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä olen naispuolinen toipunut alkoholisti. Ylittänyt keski-iän jo jonkin aikaa sitten.
Ei juopot aina ole miehiä. Itselläni se "ura" alkoi aikoinaan aivan liian nuorena.Avainsana on "toipunut"! Mennyt on mennyttä ja meillä on oikeus ja vapaus unohtaa väärin menneet elämänvaiheet, kunhan niitä ei toista.
- Anonyymi00009
6000-päivää kirjoitti:
Avainsana on "toipunut"! Mennyt on mennyttä ja meillä on oikeus ja vapaus unohtaa väärin menneet elämänvaiheet, kunhan niitä ei toista.
En itse oikeastaan edes halua unohtaa, mutta en muistele murehtimalla.
Se elämänvaihe meni jo, ei se silti poistu kokonaan. "Uudesta" elämästä voin tehdä paremman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1504048Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3903135Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142028Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111728Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51148Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69985- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23881- 71849
- 45809