Täysin turhia olioita, saivat ansionsa mukaan.
Hyödyttömät raakut
11
452
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä ole maineensa veroisia...
Mutta voisi nämä Etelänvetelät omista raakuista pitää huolta....Eiku ituhipiät Etelä-Suomen jokia kunnostamaan..esim: Perniön...menkää antaa tekohengitystä...- Anonyymi
Aloittaja ja kumppani (sama heppu), mielipiteinenne olette sateen hakkaaman koiranpaskan arvoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ja kumppani (sama heppu), mielipiteinenne olette sateen hakkaaman koiranpaskan arvoisia.
Raakuille oikein raakut sukupuuttoon vaa
- Anonyymi
Siellä juntit kertoo miten maailma makaa Junttilassa.
Näyttää siltä, että olette tarpeettomampia kuin jokihelmisimpukat. - Anonyymi
Tässähän ei ole pelkästään raakuista kysymys. Vaan ohjeista ja määräyksistä,ja niiden noudattamisesta. Toivottavasti valvonta tiukkenee metsäpuolella. On meno sen verran mielivaltasta ja villiä.
Ja vaikka Honkahallitus on tässä asian omistajana,niin mainuttu instanssi on esim Suomussalmella pahin luonnon tuhoaja. - Anonyymi
Herrojen ruuaksi ne menee kuitenkin, nuo kovakuoriaiset. Ensin otetaan niissä oleva helmi talteen ja myyvään kalliilla hinnalla.
- Anonyymi
Itse olet turha OLIO.
- Anonyymi
Nyt ovat politiikan pelinappuloita.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa erimieltä. https://www.facebook.com/share/r/EkVVfxRwnJUWSQa2/
- Anonyymi
Keittelin tässä raakkua eipä ole kehutun makuinen,ei pyytöön?
- Anonyymi
Raakkuja on pyydystetty satoja vuosia helmien toivossa,turha marista sukupuuttoon kuolemisesta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621