Lähtee joutavat paskat pois
Raakut ja viidenkilon leka
17
491
Vastaukset
- Anonyymi
Niin,, kyllähän tuo on mennyt somessa ihan överiksi..
- Anonyymi
Pari pölliä sinne jokeen,se hoitaa ne raakut,niinkuin ennen uitossa.
- Anonyymi
Ohjeet sopivat hyvin aloittajan eliminoimiseen.
- Anonyymi
Ilmoitus tehty laittomasta uhkauksesta
- Anonyymi
Turha valittaa enää, kun paskat on jo housuus. Helpommalla pääsee, jos syyllisyytensä nyt tunnustaa se, joka syylliseksi itsensä tuntee.
- Anonyymi
Mitä helevettiä ne kaikenmaailman elikot siellä mettässä ylipäätään tekkee? Pois vaan tieltä, rahhoo pittää saaha rehellisen suomalaisen työntekijän ja yrittäjän. Laittakaa ne elikot vaikka johonki etelän ituhippien tarhaan nii eivät oo motojen tiellä alituiseen häirittemässä piskeksiä saa-tana.
- Anonyymi
Niin kaiki helvettiin, kirjanpainajat kuariauset, hyttyset linnut, karhut, sudet, muurahaiset ym ym, helvettiin vaan , paskaako ne siellä tekee kun eivät edes omista mettää. Minä omistan ja se on rahantekolähde mulle. parempi kun myrkyttää vaikka DDT:ä kaikki pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kaiki helvettiin, kirjanpainajat kuariauset, hyttyset linnut, karhut, sudet, muurahaiset ym ym, helvettiin vaan , paskaako ne siellä tekee kun eivät edes omista mettää. Minä omistan ja se on rahantekolähde mulle. parempi kun myrkyttää vaikka DDT:ä kaikki pois.
Täysin samaa mieltä. Kaikki vaan sileäksi ja rahat kouraan omistajille. Kyllä se metsä kasvaa ja ötökät sun muut turhakkeet palaa takaisin, ne voi ihan rauhassa minun luvalla asua siinä nuoressa kaadetussa risukossa kunhan eivät kalliita taimia syö mokomat kutsumattomat vieraat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit hirvet, ne me pannaan pakkaseen oli lupa taikka ei nii saatana !
- Anonyymi
Onpas " rehellisen" työntekijän ajatusten juoksu todella matalalla.
Omaa oksaansa siis luonto kun kohtelee huonosti ja vielä "ammattilainen" joka ei kuitenkaan ajatellut oikeastaan mitään kun tässäkin komppaajia tulee puolustamaan väärään tekoa ,rikosta.
Ja lisänä hävettävää käytöstä !
tulee se risupelle mieleen onneksi kuoli pois...
- Anonyymi
KUOLLEET
RAAKKU
S.1824 K. 2024 SUOMUSSALMELLA
KUOLINSYY AHNEUS- Anonyymi
Milloin on hautajaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin on hautajaiset?
Pro Hukkajoki ilmoittaa tarkemman ajankohdan, kun kuolleiden määrä tarkemmassa tiedossa. Tulee ylittämään kunnan väkiluvun joka tapauksessa (7 OOO)
- Anonyymi
En kuinka moiset idiootti motokuskit häpeävät ammattilais osaajaansa , tuskin tarpeeksi kun kommentit jopa puoltaa rikosta ja idiotismiä.
- Anonyymi
vedähän alahuuli pään yli ja nielaise niin kaikilla on parempi olla.
- Anonyymi
Aloittaja äänesti persuja, arvaan. Hengenlahjoista päätellen.
- Anonyymi
Mien en enneä jaksa roakkuo... roakkukaa työ.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1925142Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,364533Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699113171Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2633092Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1593012- 542568
- 271939
- 561903
- 841886
- 231825