Raakut ja viidenkilon leka

Anonyymi-ap

Lähtee joutavat paskat pois

17

491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin,, kyllähän tuo on mennyt somessa ihan överiksi..

• Anonyymi

Pari pölliä sinne jokeen,se hoitaa ne raakut,niinkuin ennen uitossa.

• Anonyymi

Ohjeet sopivat hyvin aloittajan eliminoimiseen.

• Anonyymi

Ilmoitus tehty laittomasta uhkauksesta

• Anonyymi

Turha valittaa enää, kun paskat on jo housuus. Helpommalla pääsee, jos syyllisyytensä nyt tunnustaa se, joka syylliseksi itsensä tuntee.

• Anonyymi

Mitä helevettiä ne kaikenmaailman elikot siellä mettässä ylipäätään tekkee? Pois vaan tieltä, rahhoo pittää saaha rehellisen suomalaisen työntekijän ja yrittäjän. Laittakaa ne elikot vaikka johonki etelän ituhippien tarhaan nii eivät oo motojen tiellä alituiseen häirittemässä piskeksiä saa-tana.

• Anonyymi

Niin kaiki helvettiin, kirjanpainajat kuariauset, hyttyset linnut, karhut, sudet, muurahaiset ym ym, helvettiin vaan , paskaako ne siellä tekee kun eivät edes omista mettää. Minä omistan ja se on rahantekolähde mulle. parempi kun myrkyttää vaikka DDT:ä kaikki pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kaiki helvettiin, kirjanpainajat kuariauset, hyttyset linnut, karhut, sudet, muurahaiset ym ym, helvettiin vaan , paskaako ne siellä tekee kun eivät edes omista mettää. Minä omistan ja se on rahantekolähde mulle. parempi kun myrkyttää vaikka DDT:ä kaikki pois.

Täysin samaa mieltä. Kaikki vaan sileäksi ja rahat kouraan omistajille. Kyllä se metsä kasvaa ja ötökät sun muut turhakkeet palaa takaisin, ne voi ihan rauhassa minun luvalla asua siinä nuoressa kaadetussa risukossa kunhan eivät kalliita taimia syö mokomat kutsumattomat vieraat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdit hirvet, ne me pannaan pakkaseen oli lupa taikka ei nii saatana !

• Anonyymi

Onpas " rehellisen" työntekijän ajatusten juoksu todella matalalla.
        Omaa oksaansa siis luonto kun kohtelee huonosti ja vielä "ammattilainen" joka ei kuitenkaan ajatellut oikeastaan mitään kun tässäkin komppaajia tulee puolustamaan väärään tekoa ,rikosta.
        Ja lisänä hävettävää käytöstä !
        tulee se risupelle mieleen onneksi kuoli pois...

• Anonyymi

KUOLLEET

RAAKKU

S.1824 K. 2024 SUOMUSSALMELLA

KUOLINSYY AHNEUS

• Anonyymi

Milloin on hautajaiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin on hautajaiset?

Pro Hukkajoki ilmoittaa tarkemman ajankohdan, kun kuolleiden määrä tarkemmassa tiedossa. Tulee ylittämään kunnan väkiluvun joka tapauksessa (7 OOO)

• Anonyymi

En kuinka moiset idiootti motokuskit häpeävät ammattilais osaajaansa , tuskin tarpeeksi kun kommentit jopa puoltaa rikosta ja idiotismiä.

• Anonyymi

vedähän alahuuli pään yli ja nielaise niin kaikilla on parempi olla.

• Anonyymi

Aloittaja äänesti persuja, arvaan. Hengenlahjoista päätellen.

• Anonyymi

Mien en enneä jaksa roakkuo... roakkukaa työ.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5142
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      36
      4533
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27