On täysin paska lehti, netin kautta kaikki on vain tilaajille. Herää vaan kysymys, kannataako enää netissä pitää? Kannataa keskittää vai papruun, kun tuolta kauttabette tilaajia saa... PISTE
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ja ilman sunnuntai fyysistä lehteä eipä kannata moista roskaa tilata
- Anonyymi
Totta, saati tilata mitään ko lehtikonserniin kuuluvia.
- Anonyymi
No sillä paperilehdellä ei tee kyllä yhtään mitään.
Nettitilaus ollut e-saimaasta jo vuosikausia niin saa lukea uutiset tuoreeltaan eikä kolmen viikon viivellä niikuin paperiversiosta.
Ja jos ei ole varaa sitä kymppiä kuussa tuosta nettitilauksesta maksaa niin sitten kyllä kannattaa tosiaan uutiset lueskella jostain muualta.
Äkkiseltään ei kyllä tule yhtään uutismediaa mieleen josta kaiken saa ilmaiseksi.- Anonyymi
No ei tuosta 10 kannata maksaa, sen verran luokatonta paskaa suoltaavatte
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560