Tositarina, masturbointihetki

Anonyymi-ap

Olen yksinäinen nuori nainen. Minulla oli vapaailta, joten päätinpä hemmotella itseäni. Tunsin olleeni viimeaikoina seksuaalisesti virittäytynyt; seksuaalisia ajatuksia, mielikuvia, pillu kostea ja herkkä… olin erittäin halukas ja kiimainen.
Asetuin alasti sängylle makaamaan. Alleni olin laittanut paksun kylpypyyhkeen, sillä olen squirttaaja. Squirttaan lähes aina masturboidessani ja melko paljon… se on hauskaa ja kiihottavaa!
Aloitin hyväilemällä rintojani, nännit tuntuivat kovilta ja niiden hellä hierominen tuntui hyvältä. Käteni vaeltelivat kehollani. Kun koskettelin posliiniksi ajettuja häpyhuuliani, huokaisin kiimaisena. Se tuntui kiihottavalta. Jatkoin sormeilemalla kosteaa vakoani. Levittelin häpyhuuliani saadakseni klitorikseni hyvin esille. Pyörittelin etusormeani klitoriksen ympärillä, etsien ja kokeillen eri kohtia… tuntui niin taivaalliselta, että huokailuni äänet täyttivät koko asuntoni. Pilluni kostui kostumistaan ja alkoi kuulua litinää.
Kun tunsin löytäneeni klitoriksestani sen kohdan, missä stimulointi tuntui erityisen taivaalliselta, jatkoin sen kohdan sormettelua. Aloin voihkia ja squirttasin. Pilluni oli aivan litimärkä! Seuraavaksi otin kaksi sormea kehiin. Etusormeni ja keskisormeni liukuivat ylhäältä alas märässä ja lämpimässä vaossani. Kun ne osuivat räjähdysherkkään klitorikseeni, melkein kiljaisin nautinnosta. Kuulevatkohan naapurini, mietin. Eikä minua yhtään haitannut, vaikka olisivatkin kuulleet.
Liikutin etusormeani poikittain tehden hankaavaa liikettä ja nyt tunsin kliimaksin koko kehossani. Sydän pamppaili ja poskiani alkoi kuumottaa. Squirttasin toisen kerran. Tunsin orgasmin lähestyvän. Jatkoin taivaallista sormettelua, kunnes laukesin räjähtävään orgasmiin. Koko kehoni väreili ja huohotin voipuneena.
Ai että tuntui ihanalta, mietin. Hymyilin tyytyväisenä ja haaveilin, että nyt olisi hyvä jonkun ihanan miehen tulla liukkaille ja nauttimaan kanssani…

2

2007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oi, olisinpa osunut paikalle!
      terv. vanha ukkeli

• Anonyymi

Olis varmaan hyvä luisto

Köyrää kulliani runkkaan ja kuvittelen, kuinka työntyisin liukkaasen vakoosi nauttien ,hitaasti samalla nänniäsi lutkuttaen ja pakaroitsi kourien .

Olisitpa tuo nuori naapurin blondi,hän vaikuttaa usein niin halukkaalta ...

Kurt56

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe