Tositarina, masturbointihetki

Anonyymi-ap

Olen yksinäinen nuori nainen. Minulla oli vapaailta, joten päätinpä hemmotella itseäni. Tunsin olleeni viimeaikoina seksuaalisesti virittäytynyt; seksuaalisia ajatuksia, mielikuvia, pillu kostea ja herkkä… olin erittäin halukas ja kiimainen.
Asetuin alasti sängylle makaamaan. Alleni olin laittanut paksun kylpypyyhkeen, sillä olen squirttaaja. Squirttaan lähes aina masturboidessani ja melko paljon… se on hauskaa ja kiihottavaa!
Aloitin hyväilemällä rintojani, nännit tuntuivat kovilta ja niiden hellä hierominen tuntui hyvältä. Käteni vaeltelivat kehollani. Kun koskettelin posliiniksi ajettuja häpyhuuliani, huokaisin kiimaisena. Se tuntui kiihottavalta. Jatkoin sormeilemalla kosteaa vakoani. Levittelin häpyhuuliani saadakseni klitorikseni hyvin esille. Pyörittelin etusormeani klitoriksen ympärillä, etsien ja kokeillen eri kohtia… tuntui niin taivaalliselta, että huokailuni äänet täyttivät koko asuntoni. Pilluni kostui kostumistaan ja alkoi kuulua litinää.
Kun tunsin löytäneeni klitoriksestani sen kohdan, missä stimulointi tuntui erityisen taivaalliselta, jatkoin sen kohdan sormettelua. Aloin voihkia ja squirttasin. Pilluni oli aivan litimärkä! Seuraavaksi otin kaksi sormea kehiin. Etusormeni ja keskisormeni liukuivat ylhäältä alas märässä ja lämpimässä vaossani. Kun ne osuivat räjähdysherkkään klitorikseeni, melkein kiljaisin nautinnosta. Kuulevatkohan naapurini, mietin. Eikä minua yhtään haitannut, vaikka olisivatkin kuulleet.
Liikutin etusormeani poikittain tehden hankaavaa liikettä ja nyt tunsin kliimaksin koko kehossani. Sydän pamppaili ja poskiani alkoi kuumottaa. Squirttasin toisen kerran. Tunsin orgasmin lähestyvän. Jatkoin taivaallista sormettelua, kunnes laukesin räjähtävään orgasmiin. Koko kehoni väreili ja huohotin voipuneena.
Ai että tuntui ihanalta, mietin. Hymyilin tyytyväisenä ja haaveilin, että nyt olisi hyvä jonkun ihanan miehen tulla liukkaille ja nauttimaan kanssani…

2

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oi, olisinpa osunut paikalle!
      terv. vanha ukkeli

    • Anonyymi

      Olis varmaan hyvä luisto

      Köyrää kulliani runkkaan ja kuvittelen, kuinka työntyisin liukkaasen vakoosi nauttien ,hitaasti samalla nänniäsi lutkuttaen ja pakaroitsi kourien .

      Olisitpa tuo nuori naapurin blondi,hän vaikuttaa usein niin halukkaalta ...

      Kurt56

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe