Haaste soitto

Anonyymi-ap

https://youtu.be/CqdL36VKbMQ?si=OuDHBXLCuI99rQ-Z
Petteri Mäkiranta,& Perussuomalaiset ja kokoomus Steve vai ja saatana vs minä oppositio opettajani Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä ja slide opetusta Erja Lyytiselltä
Ja minä voitan

25

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Voi mennä Steve Vain rinnalle soittamaan

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo soitto on taidetta ja lahjakkuutta

Että tolle on kade ja homottelee
        Ja haukkuu
        Kannattaa mennä mt apua hakemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja haukkuu

Erkka Korhonen piti tosta Instagramissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erkka Korhonen piti tosta Instagramissa

Ja siitä että aloitan Chris Andersenin
        Oppilaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siitä että aloitan Chris Andersenin
        Oppilaana

Soittas lavalla
        Katsotaan 2025
        Miten naurat vedän arpeggioita

• Anonyymi

Ja Warkaus Lehti ei uutisoi tuotakaan
        Että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaana

Erkka Korhonen piti siitä instagramissa
        Että oma on häpeenne Varkaus

• Anonyymi

Ilmankos tää kaupungin hallitus varapuheenjohtaja seisoo Warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti kädessä
        Kun warkaus lehti ei uutisoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmankos tää kaupungin hallitus varapuheenjohtaja seisoo Warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti kädessä
        Kun warkaus lehti ei uutisoi

Kaupungin vartija ja lehti määrääjä
        Kokoomus kanssa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupungin vartija ja lehti määrääjä
        Kokoomus kanssa 🤣

Valitettavasti Erkka Korhonen tietää että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti Erkka Korhonen tietää että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaana

Mitä pönttöjä
        Erkka Korhonen tietää Raskas joulua tietää
        Marco Hietala tietää
        Zachary Hietala tietää
        Tony Kakko tietää
        Tuple Salminen tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pönttöjä
        Marco Hietala tietää
        Zachary Hietala tietää
        Tony Kakko tietää
        Tuple Salminen tietää

Ja kun tää Spot of Beverly Hills äänitysstudio seuraa minua Instagramissa antaa tunnin ilmaista studioaikaa
        2025 kutsun Suomen ja Ruotsin ja
        Axel Ritt Saksasta
        Christian Andersenin Torontosta
        Tekemään
        Hän aid 2biisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun tää Spot of Beverly Hills äänitysstudio seuraa minua Instagramissa antaa tunnin ilmaista studioaikaa
        Axel Ritt Saksasta
        Tekemään
        Hän aid 2biisin

Suomesta ja Ruotsista Saksasta USAsta Kanadasta laulajia ja kitaristeja
        Tekee Los Angelesissa West Hollywoodissa
        Hearn aid 2biisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomesta ja Ruotsista Saksasta USAsta Kanadasta laulajia ja kitaristeja
        Tekee Los Angelesissa West Hollywoodissa
        Hearn aid 2biisin

Siellä lauletaan soitetaan sooloja
        Kuten we are stars biisillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi uutisoida, eihän tuo ole mikään uutinen,?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Axel Ritt Saksasta
        Tekemään
        Hän aid 2biisin

Ne tarjoo sitä kaikille 😂😂😂

New Client?
        👋 Hey, we offer 1 hour free session to new clients including an engineer and a big collection of beats for u to choose from / producing from scratch.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tahansa pääsee oppilaaksi kunhan vaan maksaa, et sinä ole mikään spesiaali. Etkä sinä edes saa yksityisopetusta vaan se on ryhmäopetusta 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja haukkuu

Sinä olet kateellinen kaikille kaikesta koska sinun elämä ei vaan suju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pönttöjä
        Marco Hietala tietää
        Zachary Hietala tietää
        Tony Kakko tietää
        Tuple Salminen tietää

Harhat on taas kovana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Axel Ritt Saksasta
        Tekemään
        Hän aid 2biisin

Ja studio erikoistuu enemmän rap musiikkiin 😂😂😂

• Anonyymi

Hieno studio, kannattais googlettaa ennen ku alkaa hehkuttaa😂😂😂 Mutta Vesa on huijareiden unelma uhri

Never been to this studio and I just want them to stop messaging me and all my followers on Instagram for a free hour. I’m exhausted blocking all 40+ accounts they have online and they keep making more just to spam. It’s ridiculous. The owner seems to be aware and won’t stop it.

For weeks now this company's Instagram accounts have been following / unfollowing / following again and spamming my inbox with messages offering their services. Guys, I don't know what you think good marketing is, but this is not it. I rep several high end audio brands and many of them have experienced the same issues with you. You should probably chill or no one is ever going to want to work with you.

For several months this company’s Instagram accounts (they have eight) have been following me and sending messages asking me to come their studio in West Hollywood for a free recording session. I do not know why because I’m not a singer or musician, and no where near California. I’m actually in the Midwest. Not sure if their accounts are hacked or their accounts are set to robo messages or they’re scam artists. Whatever it is, it’s annoying and I’m tired of them following me on their multiple accounts and sending me spam messages after I expressed I have no interest. This company needs to get a hold of their business and marketing practices before they catch a case.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      135
      1361
    2. Olet aika nokkela nainen

Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin
      Ikävä
      81
      1213
    3. Älä nainen vaivu

Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.
      Ikävä
      64
      1172
    4. Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M
      Maailman menoa
      143
      1162
    5. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      97
      1109
    6. Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."

Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1051
    7. Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?

Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h
      Ikävä
      76
      929
    8. Älä mene.....

Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.
      Ikävä
      59
      851
    9. Kuvaile emojeilla kaivattuasi

ja miksei itseäsikin. 💁
      Ikävä
      49
      847
    10. Ei natsaa valitus

Nurin meni höperö valitus.
      Ähtäri
      37