Haaste soitto

https://youtu.be/CqdL36VKbMQ?si=OuDHBXLCuI99rQ-Z
Petteri Mäkiranta,& Perussuomalaiset ja kokoomus Steve vai ja saatana vs minä oppositio opettajani Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä ja slide opetusta Erja Lyytiselltä
Ja minä voitan
22191
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat
  • Voi mennä Steve Vain rinnalle soittamaan

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuo soitto on taidetta ja lahjakkuutta

Että tolle on kade ja homottelee
    Ja haukkuu
    Kannattaa mennä mt apua hakemaan

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja haukkuu

Erkka Korhonen piti tosta Instagramissa

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Erkka Korhonen piti tosta Instagramissa

Ja siitä että aloitan Chris Andersenin
    Oppilaana

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja siitä että aloitan Chris Andersenin
    Oppilaana

Soittas lavalla
    Katsotaan 2025
    Miten naurat vedän arpeggioita

Äänestä

• Ja Warkaus Lehti ei uutisoi tuotakaan
    Että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaana

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja Warkaus Lehti ei uutisoi tuotakaan
    Että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaana

Erkka Korhonen piti siitä instagramissa
    Että oma on häpeenne Varkaus

Äänestä

• Ilmankos tää kaupungin hallitus varapuheenjohtaja seisoo Warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti kädessä
    Kun warkaus lehti ei uutisoi

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Ilmankos tää kaupungin hallitus varapuheenjohtaja seisoo Warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti kädessä
    Kun warkaus lehti ei uutisoi

Kaupungin vartija ja lehti määrääjä
    Kokoomus kanssa 🤣

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Kaupungin vartija ja lehti määrääjä
    Kokoomus kanssa 🤣

Valitettavasti Erkka Korhonen tietää että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaana

Äänestä

• Ja kun tää Spot of Beverly Hills äänitysstudio seuraa minua Instagramissa antaa tunnin ilmaista studioaikaa
    2025 kutsun Suomen ja Ruotsin ja
    Axel Ritt Saksasta
    Christian Andersenin Torontosta
    Tekemään
    Hän aid 2biisin

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Ja kun tää Spot of Beverly Hills äänitysstudio seuraa minua Instagramissa antaa tunnin ilmaista studioaikaa
    Axel Ritt Saksasta
    Tekemään
    Hän aid 2biisin

Suomesta ja Ruotsista Saksasta USAsta Kanadasta laulajia ja kitaristeja
    Tekee Los Angelesissa West Hollywoodissa
    Hearn aid 2biisin

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Suomesta ja Ruotsista Saksasta USAsta Kanadasta laulajia ja kitaristeja
    Tekee Los Angelesissa West Hollywoodissa
    Hearn aid 2biisin

Siellä lauletaan soitetaan sooloja
    Kuten we are stars biisillä

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja Warkaus Lehti ei uutisoi tuotakaan

Miksi pitäisi uutisoida, eihän tuo ole mikään uutinen,?

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Valitettavasti Erkka Korhonen tietää että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaana

Kuka tahansa pääsee oppilaaksi kunhan vaan maksaa, et sinä ole mikään spesiaali. Etkä sinä edes saa yksityisopetusta vaan se on ryhmäopetusta 😂😂

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja haukkuu

Sinä olet kateellinen kaikille kaikesta koska sinun elämä ei vaan suju

Äänestä

• Harhat on taas kovana

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Ja kun tää Spot of Beverly Hills äänitysstudio seuraa minua Instagramissa antaa tunnin ilmaista studioaikaa
    Axel Ritt Saksasta
    Tekemään
    Hän aid 2biisin

Ja studio erikoistuu enemmän rap musiikkiin 😂😂😂

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

https://youtu.be/CqdL36VKbMQ?si=OuDHBXLCuI99rQ-Z
Petteri Mäkiranta,& Perussuomalaiset ja kokoomus Steve vai ja saatana vs minä oppositio opettajani Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä ja slide opetusta Erja Lyytiselltä
Ja minä voitan

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu