https://youtu.be/CqdL36VKbMQ?si=OuDHBXLCuI99rQ-Z
Petteri Mäkiranta,& Perussuomalaiset ja kokoomus Steve vai ja saatana vs minä oppositio opettajani Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä ja slide opetusta Erja Lyytiselltä
Ja minä voitan
Haaste soitto
24
120
Vastaukset
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/RZbMeWEJQso?si=x6LR5aOkDrGXVAHM
Tossa minun opettaja 15vuotiaana- Anonyymi
Voi mennä Steve Vain rinnalle soittamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mennä Steve Vain rinnalle soittamaan
https://youtu.be/eWhLjPccrsM?si=tYYvX94Qi6n_a76e
Siinä Jason Becker ja Minun Instagram seuraajan ja opettajan Cristian Andersenin
Opettaja Marty Friedman - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/eWhLjPccrsM?si=tYYvX94Qi6n_a76e
Siinä Jason Becker ja Minun Instagram seuraajan ja opettajan Cristian Andersenin
Opettaja Marty Friedmanhttps://youtube.com/shorts/RZbMeWEJQso?si=A8m6l3H3oonDvvNn
Ja Christian Andersen 15vuotiaana Jason Beckeriä mikä soittaa Marty Friedman kanssa duettoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/RZbMeWEJQso?si=A8m6l3H3oonDvvNn
Ja Christian Andersen 15vuotiaana Jason Beckeriä mikä soittaa Marty Friedman kanssa duettoaTuo soitto on taidetta ja lahjakkuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo soitto on taidetta ja lahjakkuutta
Että tolle on kade ja homottelee
Ja haukkuu
Kannattaa mennä mt apua hakemaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja haukkuu
Kannattaa mennä mt apua hakemaanErkka Korhonen piti tosta Instagramissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkka Korhonen piti tosta Instagramissa
Ja siitä että aloitan Chris Andersenin
Oppilaana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siitä että aloitan Chris Andersenin
OppilaanaSoittas lavalla
Katsotaan 2025
Miten naurat vedän arpeggioita - Anonyymi
Ja Warkaus Lehti ei uutisoi tuotakaan
Että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaanaErkka Korhonen piti siitä instagramissa
Että oma on häpeenne Varkaus - Anonyymi
Ilmankos tää kaupungin hallitus varapuheenjohtaja seisoo Warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti kädessä
Kun warkaus lehti ei uutisoi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos tää kaupungin hallitus varapuheenjohtaja seisoo Warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti kädessä
Kun warkaus lehti ei uutisoiKaupungin vartija ja lehti määrääjä
Kokoomus kanssa 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin vartija ja lehti määrääjä
Kokoomus kanssa 🤣Valitettavasti Erkka Korhonen tietää että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaana
- Anonyymi
Ja kun tää Spot of Beverly Hills äänitysstudio seuraa minua Instagramissa antaa tunnin ilmaista studioaikaa
2025 kutsun Suomen ja Ruotsin ja
Axel Ritt Saksasta
Christian Andersenin Torontosta
Tekemään
Hän aid 2biisin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun tää Spot of Beverly Hills äänitysstudio seuraa minua Instagramissa antaa tunnin ilmaista studioaikaa
Axel Ritt Saksasta
Tekemään
Hän aid 2biisinSuomesta ja Ruotsista Saksasta USAsta Kanadasta laulajia ja kitaristeja
Tekee Los Angelesissa West Hollywoodissa
Hearn aid 2biisin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomesta ja Ruotsista Saksasta USAsta Kanadasta laulajia ja kitaristeja
Tekee Los Angelesissa West Hollywoodissa
Hearn aid 2biisinSiellä lauletaan soitetaan sooloja
Kuten we are stars biisillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaanaMiksi pitäisi uutisoida, eihän tuo ole mikään uutinen,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Axel Ritt Saksasta
Tekemään
Hän aid 2biisinNe tarjoo sitä kaikille 😂😂😂
New Client?
👋 Hey, we offer 1 hour free session to new clients including an engineer and a big collection of beats for u to choose from / producing from scratch. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti Erkka Korhonen tietää että Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen Seuraa minua Instagramissa ja aloitan hänen oppilaana
Kuka tahansa pääsee oppilaaksi kunhan vaan maksaa, et sinä ole mikään spesiaali. Etkä sinä edes saa yksityisopetusta vaan se on ryhmäopetusta 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja haukkuu
Kannattaa mennä mt apua hakemaanSinä olet kateellinen kaikille kaikesta koska sinun elämä ei vaan suju
- Anonyymi
Harhat on taas kovana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Axel Ritt Saksasta
Tekemään
Hän aid 2biisinJa studio erikoistuu enemmän rap musiikkiin 😂😂😂
- Anonyymi
Hieno studio, kannattais googlettaa ennen ku alkaa hehkuttaa😂😂😂 Mutta Vesa on huijareiden unelma uhri
Never been to this studio and I just want them to stop messaging me and all my followers on Instagram for a free hour. I’m exhausted blocking all 40+ accounts they have online and they keep making more just to spam. It’s ridiculous. The owner seems to be aware and won’t stop it.
For weeks now this company's Instagram accounts have been following / unfollowing / following again and spamming my inbox with messages offering their services. Guys, I don't know what you think good marketing is, but this is not it. I rep several high end audio brands and many of them have experienced the same issues with you. You should probably chill or no one is ever going to want to work with you.
For several months this company’s Instagram accounts (they have eight) have been following me and sending messages asking me to come their studio in West Hollywood for a free recording session. I do not know why because I’m not a singer or musician, and no where near California. I’m actually in the Midwest. Not sure if their accounts are hacked or their accounts are set to robo messages or they’re scam artists. Whatever it is, it’s annoying and I’m tired of them following me on their multiple accounts and sending me spam messages after I expressed I have no interest. This company needs to get a hold of their business and marketing practices before they catch a case.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412655Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092170Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212026Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381734Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161732Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341662Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925