Kun ootte pientä herkkää pupusta satuttanut, ja hänestä mustamaalannut vaikka mitä piruja ja muuta seinälle.. pyrkinyt erottamaan elämänkumppanista (Veerasta) ja vaikka mitä muuta sairasta settiä, helvetissä on oikein spesiaali paikka kaltaisilleni (devils of this world), eikä kiinnosta mitä uhootte/öyhötätte ja trollaatte, olette pelkästään pahoja, musta sielu, ei tunteita, ei mitään. Yök! Kateellisia varmaan mun ja Veeran sieluille, jotka on täynnä väriä, tunnetta, luovuutta, laatikon ulkopuolista ajattelua.
Eipä munkaa sielulla paljon empatiaa oo teidän kaltaisille, nähnyt miten systemaattista ja typerää toimintanne on. Sietäisi hävetä. Mut kitukaa sie helvetissänne sitten, kun ette voi herkkien ja tunteellisten ihmisten antaa olla.
miltä tuntuu joutua helvettiin?
Anonyymi-ap
1
382
Vastaukset 1
- Anonyymi
Meitä ei kukaan voi koskaan erottaa 💗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568