Tunne tulevasta

Anonyymi-ap

Syksystä ja talvesta se tulee olemaan erittäin raskas.

43

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samat fiilikset. Vaikeita asioita elämässä meneillään 😞

• Anonyymi

Samoin. Ja jos asiat ei yhden ihanan kanssa etene vieläkään, niin ihan kamalaa. En halua edes ajatella talvea.

• Anonyymi

Naisen vai miehen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen vai miehen?

Miehen. 😢 En näe häntä varmaan edes enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen. 😢 En näe häntä varmaan edes enää.

Samoin pelkään minäkin. Mutta jos kohdataankin sattumalta, ihan odottamatta?

Naiselle mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin pelkään minäkin. Mutta jos kohdataankin sattumalta, ihan odottamatta?

Naiselle mieheltä

Miksi et laita hänelle viestiä ja kohtaa suunnitellusti?

• Anonyymi

Ei se pelkkä tunne. Siitä tulee raskasta, sellaista elämä on. o
      Onneksi on unelma hänestä.

• Anonyymi

seuraavaksi kourallinen.

• Anonyymi

Niin täälläkin. Todella raskas. Jo kesä on ollut vaikea.

• Anonyymi

Miksi kesä on ollut vaikea? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät kyllä.

On vaikuttanut siltä että on ollut helppoa ja kivaa ilman minua. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vaikuttanut siltä että on ollut helppoa ja kivaa ilman minua. Sivusta

Eikä ole. Olen ikävöinyt sua kokoajan. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa joku muu ehti vastata jo puolestani, mutta en olisikaan välittänyt suuremmin kertoa ongelmistani palstalla. Joten mennään tuolla sivusta tulleen vastauksella vain.

Oikea 22:20:33

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole. Olen ikävöinyt sua kokoajan. sivusta

Miksi lähdit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi lähdit

Tämäkin sivusta

• Anonyymi

Aika sitkeä kiusaaja tpi o, toivottavasti taivaanisä kostaa tolle ton kiusaamisen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi lähdit

Lihoit..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihoit..

Tämäkin totta

• Anonyymi

Hyvä puoli elämässä se, että voi vaihtaa maisemaa jos alkaa liikaa ahdistaa.

• Anonyymi

Voiko? Vai estetäänkö se aliarvioinnin kuorrutuksella ihmiseltä? Mikä alkaa ahdistaa?

• Anonyymi

Jos minusta olisi kiinni niin yhden miehen haluan kyllä ennen talvea saada tutustumaan itseeni.
      Ei tarvitse sitten ulkona pakkasella täristä kummankaan, toisiaan odottaen. 😉

• Anonyymi

Kuka sä olet ja miksi sä kirjoitat näitä viestejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sä olet ja miksi sä kirjoitat näitä viestejä?

Samat sanat sulle kuule!!!????

• Anonyymi

Kevyttä ja odotan innolla. Toivottavasti olisi edes yksi raitolan reissu, tahtoisin vain nähdä hänet Mutta saan varmaan siirron saariselälle ja syrjäseutulisän😢

• Anonyymi

Talvi on kylmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talvi on kylmä

I like Mike Monroe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I like Mike Monroe

I like MM too

• Anonyymi

Vielä viimetalvena ajattelin tuollein, nyt on valoisammat ajatukset tulevasta talvesta, oli kieltämättä raskas talvi, epämääräistä naista ajatellessa ja ajeluttaessa...nyt on kaikki taas hyvin.

• Anonyymi

Viime talvee pahempaa ei voi olla!
      Eihän?

• Anonyymi

Viime syksy ja talvi oli kyllä raskasta aikaa. Sillon tapahtu aivan liikaa pahoja asioita. Keväällä menetin täysin otteen kaikesta ja kesä meni toipuessa/ ikävissään kituessa .. :”) että voikohan mennä pahemmaks tuosta..🤔 kaikkeni yritän, että ei menisi. Psyyke ei kestäis. Tasasen tylsä syksy ja talvi kuulostaa hyvältä. Vielä kun ois kaivattu välillä seurana.. Itsensä parantelua, luontoa, sarjoja ja perusjuttuja ❤️

• Anonyymi

Miksi siitä tulee raskas?

• Anonyymi

Eeoorahhoo

• Anonyymi

Miksi sä kirjoitat näin?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä kirjoitat näin?!

Miksi pitää ihmetellä koko ajan?
        Miksi kuka miten 🥳

• Anonyymi

Minusta taas tuntuu että uusi aukeama elämän kirjassani on auennut. Olen innoissani. Hän on niin lähellä, mutta niin kaukana🤍

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Huumasto on päällä 🙄

• Anonyymi

Olemme talvella samoissa peitteissä halimassa Sinua jos vain luvan annat

• Anonyymi

Hyvää yötä Rakas

• Anonyymi

No itseppähän sä päätät kummonen olet lähimmäisiä kohtaan ja miten käyttäydyt itselläni ei ole yhtään raskasta kun yks henkilö vapautti mut hänestään sanomalla kauheita asioita tuskin enään ollaan missään tekemisissä hän on nainen siis todella toukeä ei ajattele muita kuin itseään minun äiti oli samanlainen piti mua huonosti kaljoitteli vain onneksi isä minut pelasti joku ukko sen oli piessyt sitten varmaan äiti sitäkin kiusannut arvelisin miten te naiset kehtaatte olla tuollaisia

• Anonyymi

Haluaisitko sä oikeasti tutustua muhun ja olla mun kanssa. Joko ihan vaan kaveri tai enemmän M?
      a

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2775
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      431
      2329
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      22
      2185
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2050
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      138
      1723
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1246
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1164
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe