Kaikista ikävistä kirjoituksista. Olen palstaharhoissani kuvitellut, että sinä kirjoitat mulle rumasti ja sitten sitä kostin. Myöhemmin tajusin, että et todellakaan kirjoittelisi semmoisia. Joskus uppoan palstajuttuihin vähän liikaa. Ei tästä kauaa ole kun luulin, että sinä täällä pilkkaat sairauksiani, vaikka et se ollut sinä.
Mies, olen todella pahoillani
Anonyymi-ap
8
234
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ikinä kirjoittanut tänne yhtään pahaa juttua, mihinkään.
- Anonyymi
Hieno juttu. En minäkään olisi kirjoitellut pahoja, ilman palstaharhailuja. En saa olla täällä liian pitkään koska alan sitten harhailla kaikki negatiiviset itseeni. Ap
- Anonyymi
Sattuuhan sitä. Koetahan levätä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Alan kohta nukkumaan. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan kohta nukkumaan. Hyvää yötä.
Annan vielä unipusun... 😚
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä, että väärinkäsityksiä voi tulla.
- Anonyymi
Niin. Varmaan itse kullekin välillä täällä.
- Anonyymi
Tämä kaikki on turhaa harhaa ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee293810Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93793566Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel2062910Tampereen ampuja on uskovainen
On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An1191896Kulta en jaksa tätä palstaa
Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha271502Haukio ja Niinistö
Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j1241308Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k251296Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?
Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam2321294- 131140
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1451078