Taidamme olla aika saman pituisia. Ehkä olen itse hieman pitempi? Toivottavasti en säikäyttänyt, mutta unohdin lähtiessä jotain.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Sinä se osaat mielistella naisia. Hah.
- Anonyymi
Oletko koskaan kokeillut olla edes lievästi miellyttävä?
- Anonyymi
Ei tuossa mielistelyä ole. Muutama tunniste vain mukana sille oikealle lukijalle.
- Anonyymi
Unohdit halata 🤭🫂
- Anonyymi
Kiva kuulla. Oot sä varmaa pikkusen pidempi. Mm tykkään siit kun väijyt vähän senkin velmu.. Ja niinpä numeron unohdit antaa
- Anonyymi
Vaihdetaan numerot lähipäivänä, jos tullaan vaan samaan aikaan sinne. Toivottavasti ei ole kauhean kiireinen työviikko. Pyörit mielessä koko ajan.
- Anonyymi
Tääl heti aamusta jo vttuillaan
- Anonyymi
Mekin ollaan. En kyllä muista unohduksista mitään, niin pitkä aikakin on kulunut 😏
- Anonyymi
Ei todennäköisesti sinulle. Tämä tapahtui sunnuntaina, vähän kirjoittamisen jälkeen. Pitäisi olla riittävät tunnisteet kaipauksen kohteelle. -ap
- Anonyymi
Niin se pituus pisti silmään kauneudenkin varjossa. Teki mieli vähän ryhdistäytyä jos olisin saanut vaikka sentin lisää. No joo, pituutta mittailessa jäi ne tärkeimmät asiat toimittamatta 😊
- Anonyymi
Pitkät miehet 🤩
Saman pituinen nou gou 🙃 - Anonyymi
Kerään rohkeutta tänään ja kysyn numeroasi. Toivottavasti nähdään.
- Anonyymi
Ota yhteyttä sitten kun luonteeni alkaa kiinnostaa. SIihen asti treffailen muita.
- Anonyymi
Pikkuisen yli 30 cm.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606