Taidamme olla aika saman pituisia. Ehkä olen itse hieman pitempi? Toivottavasti en säikäyttänyt, mutta unohdin lähtiessä jotain.
Pituutesi viehättää nainen
14
731
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä se osaat mielistella naisia. Hah.
- Anonyymi
Oletko koskaan kokeillut olla edes lievästi miellyttävä?
- Anonyymi
Ei tuossa mielistelyä ole. Muutama tunniste vain mukana sille oikealle lukijalle.
- Anonyymi
Unohdit halata 🤭🫂
- Anonyymi
Kiva kuulla. Oot sä varmaa pikkusen pidempi. Mm tykkään siit kun väijyt vähän senkin velmu.. Ja niinpä numeron unohdit antaa
- Anonyymi
Vaihdetaan numerot lähipäivänä, jos tullaan vaan samaan aikaan sinne. Toivottavasti ei ole kauhean kiireinen työviikko. Pyörit mielessä koko ajan.
- Anonyymi
Tääl heti aamusta jo vttuillaan
- Anonyymi
Mekin ollaan. En kyllä muista unohduksista mitään, niin pitkä aikakin on kulunut 😏
- Anonyymi
Ei todennäköisesti sinulle. Tämä tapahtui sunnuntaina, vähän kirjoittamisen jälkeen. Pitäisi olla riittävät tunnisteet kaipauksen kohteelle. -ap
- Anonyymi
Niin se pituus pisti silmään kauneudenkin varjossa. Teki mieli vähän ryhdistäytyä jos olisin saanut vaikka sentin lisää. No joo, pituutta mittailessa jäi ne tärkeimmät asiat toimittamatta 😊
- Anonyymi
Pitkät miehet 🤩
Saman pituinen nou gou 🙃 - Anonyymi
Kerään rohkeutta tänään ja kysyn numeroasi. Toivottavasti nähdään.
- Anonyymi
Ota yhteyttä sitten kun luonteeni alkaa kiinnostaa. SIihen asti treffailen muita.
- Anonyymi
Pikkuisen yli 30 cm.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136