Laittakaa tähän, jos jotain sanottavaa. En ole lukenut viestejä yli vuorokauteen.
Mieheltä
Tulin kuulkaas vasta nyt tänne...
40
278
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tietäis vain, että kuka mies?
- Anonyymi
No J-mies tietenkin...
- Anonyymi
No sus tietenkin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No J-mies tietenkin...
Ap olet kyllä luultavammin nainen kirjoitustyylistäsi päätellen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap olet kyllä luultavammin nainen kirjoitustyylistäsi päätellen
Hienoa, et käytät edelleen aikaasi tähän erittäin vakuuttavaan kirjoitustyylin analyysiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No J-mies tietenkin...
Ootko se J-mies, jonka lemppasin nuorena ollessani liian pienen vehkeen takia ja nyt oot edelleen katkera siitä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko se J-mies, jonka lemppasin nuorena ollessani liian pienen vehkeen takia ja nyt oot edelleen katkera siitä? :D
Sun ei kandeis gubbe vetää tätä narratiivia näin läskäriksi, sillä ne pari vihoviimeistä hönöä hoksaa vaikka pian
- Anonyymi
Höpöhöpö, olet ollut koko illan.
- Anonyymi
Olin ulkoilemassa ja suoritin sitä ennen muita askareita. Minullakin on elämä...
- Anonyymi
Pistä susinikki vaan päälle ja aloita pupukäsinukkeshow 🤣👩❤️
- Anonyymi
Tunnen erään suden. Hän on oikeassa elämässä äärimmäisen kaunis nainen. Ja älykäs.
- Anonyymi
Hei minä olen pupumies 🐰 onko sinulla jotain asiaa minulle? Älä häiritse, kun juttelen nytten prinsessalle 👸🏽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei minä olen pupumies 🐰 onko sinulla jotain asiaa minulle? Älä häiritse, kun juttelen nytten prinsessalle 👸🏽
Lähdettekö avaruusaluksella jälleen Kuuhun? Muista kruunu päähän 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen erään suden. Hän on oikeassa elämässä äärimmäisen kaunis nainen. Ja älykäs.
Onko susinaisen omaa käsialaa?
Ettei itsekehu haise... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko susinaisen omaa käsialaa?
Ettei itsekehu haise...Sinullako on kova tarve edelleen leivoskella susimiehestä nainen- mitä ajatellut sillä saavuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Lähde aamulla lääkärin juttusille.
- Anonyymi
En ole käynyt lääkärissä itseasiassa koskaan. En muista että olisin käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt lääkärissä itseasiassa koskaan. En muista että olisin käynyt.
Siltä vaikuttaa. Kymmeniä vuosia sitten jo olis pitänyt, ettei pää olis kokonaan seonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä vaikuttaa. Kymmeniä vuosia sitten jo olis pitänyt, ettei pää olis kokonaan seonnut.
Sinulla on taas tämä nk kiihtymisvaihe näköjään meneillään. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on taas tämä nk kiihtymisvaihe näköjään meneillään. Sivusta
Sulla aamupillerit ottamatta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla aamupillerit ottamatta!
Et ole tuksari kovinkaan lahjakas tässä vasta-argumentoinnissa
- Anonyymi
En minä j miestä kaipaa, joten ei sinulle mitään.
- Anonyymi
Okei, selvä homma...
- Anonyymi
jiit onki iha turhia
- Anonyymi
Nyt ei Jee-miestä lykästä
- Anonyymi
Vallankumous on alkanut. Jousitus suodattaa
pienet epätasaisuudet niin hyvin, että kaivonkansia ei ole tarpeen väistellä.- Anonyymi
Heureka!
- Anonyymi
Just stump over m-fucka
- Anonyymi
Ja nyt kaikki naiset luulee että jokainen viesti ja kommentti, joka on "Mieheltä" on jmieheltä, vaikkei oiskaan. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Luulee, valehtelee, luulee, luulee..... kunnes hoitaja tuo lääkkeet.
- Anonyymi
Pääasia, että pidät aloittajagubbe juur tätä ko nimikirjainta mahdollisimman paljon esillä saadaan hönöt haaviin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulee, valehtelee, luulee, luulee..... kunnes hoitaja tuo lääkkeet.
Sinun abstraktiosi vaikuttaa hieman epäjärjestyneeltä, trolliguben värssy taisi ”kick in”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun abstraktiosi vaikuttaa hieman epäjärjestyneeltä, trolliguben värssy taisi ”kick in”
Jooh, eiköhän tämänkin asian nk käsittely ole tässä, ei kehityskeskustelua siinä mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh, eiköhän tämänkin asian nk käsittely ole tässä, ei kehityskeskustelua siinä mielessä
Kiitti hitosti hahila
- Anonyymi
Kukaa ei tunne sua.
- Anonyymi
Enpä tiedä mitä sanoa tämä tuli kovin äkkiä, ehkä esim just sulle, että jos sul on ongelma niin haista jo vttu? Näillä terveisillä kun ei ole mitään merkitystä
- Anonyymi
Rakkaus on ohi, tomaatit kuihtuneet 😂
- Anonyymi
Vetele kätees vaan
- Anonyymi
Ja vedä sukkaasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 774445
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.984133- 723520
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393142- 1613134
- 762944
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542888- 462581
- 1992095
- 392087