Laittakaa tähän, jos jotain sanottavaa. En ole lukenut viestejä yli vuorokauteen.
Mieheltä
Tulin kuulkaas vasta nyt tänne...
40
291
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tietäis vain, että kuka mies?
- Anonyymi
No J-mies tietenkin...
- Anonyymi
No sus tietenkin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No J-mies tietenkin...
Ap olet kyllä luultavammin nainen kirjoitustyylistäsi päätellen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap olet kyllä luultavammin nainen kirjoitustyylistäsi päätellen
Hienoa, et käytät edelleen aikaasi tähän erittäin vakuuttavaan kirjoitustyylin analyysiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No J-mies tietenkin...
Ootko se J-mies, jonka lemppasin nuorena ollessani liian pienen vehkeen takia ja nyt oot edelleen katkera siitä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko se J-mies, jonka lemppasin nuorena ollessani liian pienen vehkeen takia ja nyt oot edelleen katkera siitä? :D
Sun ei kandeis gubbe vetää tätä narratiivia näin läskäriksi, sillä ne pari vihoviimeistä hönöä hoksaa vaikka pian
- Anonyymi
Höpöhöpö, olet ollut koko illan.
- Anonyymi
Olin ulkoilemassa ja suoritin sitä ennen muita askareita. Minullakin on elämä...
- Anonyymi
Pistä susinikki vaan päälle ja aloita pupukäsinukkeshow 🤣👩❤️
- Anonyymi
Tunnen erään suden. Hän on oikeassa elämässä äärimmäisen kaunis nainen. Ja älykäs.
- Anonyymi
Hei minä olen pupumies 🐰 onko sinulla jotain asiaa minulle? Älä häiritse, kun juttelen nytten prinsessalle 👸🏽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei minä olen pupumies 🐰 onko sinulla jotain asiaa minulle? Älä häiritse, kun juttelen nytten prinsessalle 👸🏽
Lähdettekö avaruusaluksella jälleen Kuuhun? Muista kruunu päähän 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen erään suden. Hän on oikeassa elämässä äärimmäisen kaunis nainen. Ja älykäs.
Onko susinaisen omaa käsialaa?
Ettei itsekehu haise... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko susinaisen omaa käsialaa?
Ettei itsekehu haise...Sinullako on kova tarve edelleen leivoskella susimiehestä nainen- mitä ajatellut sillä saavuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Lähde aamulla lääkärin juttusille.
- Anonyymi
En ole käynyt lääkärissä itseasiassa koskaan. En muista että olisin käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt lääkärissä itseasiassa koskaan. En muista että olisin käynyt.
Siltä vaikuttaa. Kymmeniä vuosia sitten jo olis pitänyt, ettei pää olis kokonaan seonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä vaikuttaa. Kymmeniä vuosia sitten jo olis pitänyt, ettei pää olis kokonaan seonnut.
Sinulla on taas tämä nk kiihtymisvaihe näköjään meneillään. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on taas tämä nk kiihtymisvaihe näköjään meneillään. Sivusta
Sulla aamupillerit ottamatta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla aamupillerit ottamatta!
Et ole tuksari kovinkaan lahjakas tässä vasta-argumentoinnissa
- Anonyymi
En minä j miestä kaipaa, joten ei sinulle mitään.
- Anonyymi
Okei, selvä homma...
- Anonyymi
jiit onki iha turhia
- Anonyymi
Nyt ei Jee-miestä lykästä
- Anonyymi
Vallankumous on alkanut. Jousitus suodattaa
pienet epätasaisuudet niin hyvin, että kaivonkansia ei ole tarpeen väistellä.- Anonyymi
Heureka!
- Anonyymi
Just stump over m-fucka
- Anonyymi
Ja nyt kaikki naiset luulee että jokainen viesti ja kommentti, joka on "Mieheltä" on jmieheltä, vaikkei oiskaan. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Luulee, valehtelee, luulee, luulee..... kunnes hoitaja tuo lääkkeet.
- Anonyymi
Pääasia, että pidät aloittajagubbe juur tätä ko nimikirjainta mahdollisimman paljon esillä saadaan hönöt haaviin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulee, valehtelee, luulee, luulee..... kunnes hoitaja tuo lääkkeet.
Sinun abstraktiosi vaikuttaa hieman epäjärjestyneeltä, trolliguben värssy taisi ”kick in”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun abstraktiosi vaikuttaa hieman epäjärjestyneeltä, trolliguben värssy taisi ”kick in”
Jooh, eiköhän tämänkin asian nk käsittely ole tässä, ei kehityskeskustelua siinä mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh, eiköhän tämänkin asian nk käsittely ole tässä, ei kehityskeskustelua siinä mielessä
Kiitti hitosti hahila
- Anonyymi
Kukaa ei tunne sua.
- Anonyymi
Enpä tiedä mitä sanoa tämä tuli kovin äkkiä, ehkä esim just sulle, että jos sul on ongelma niin haista jo vttu? Näillä terveisillä kun ei ole mitään merkitystä
- Anonyymi
Rakkaus on ohi, tomaatit kuihtuneet 😂
- Anonyymi
Vetele kätees vaan
- Anonyymi
Ja vedä sukkaasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412625Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3992129Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201932Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1251623Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151581Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211113Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112- 741019
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925