huomaan ajattelevani toista kuin sinua nykyään rakkauslauluja kuullessani. Työntötekijöitä sinusta on joitakin, lähtien esim. siitä että olet naimisissa (varmaan vielä) ja se että et suostu kommunikoimaan kanssani. Hyvin todennäköisesti rakastaisin sua muuten maasta taivaisiin. Jos olet tosissasi meidän suhteen, niin pyydän ottamaan yhteyden ennen kuin mieleni muuttuu lopullisesti. Olen kyllä edelleen kiinnostunut yrittämään vain sinun kanssa.
Rehellisesti sanottuna
20
365
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ajattelet jo toista, mietityttää oletko tosissasi minun suhteeni. En mahda mitään eroajan pituudelle. Mitä kommunikointiin tulee, haluaisin henkilökohtaisempaa yhteyttä.
- Anonyymi
Eroajan pituudelle? Mahdat olla sitten yhtä luotettava kuin ap😂 hyi helvetti mitä ihmisjätettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eroajan pituudelle? Mahdat olla sitten yhtä luotettava kuin ap😂 hyi helvetti mitä ihmisjätettä
Jos on eroamassa, ei kerro suoraselkaisyydestä ja luotettavuudesta mitään. Paremminkin voi olla hyvin luotettava silloin kun vihdoin eroaa, on rehellinen itselleen ja muille.
- Anonyymi
Kuka mahdat olla ?
- Anonyymi
Huomaan ajattelevani toista kuin sinua nykyään rakkauslauluja kuullessani.
Kertoo jo kaiken. - Anonyymi
Onpa sekavaa juttua taas. En ole naimisissa joten ei minulle tämä.
Vinkkinä, että tuollaiset viestit on manipulointia ja uhkailua ja varmin tapa tappaa toiselta tunteet... - Anonyymi
Rakkaus ei toimi noin. Et varmasti rakastaisi jos et nytkään rakasta. Tuo on ihan muuta kuin rakkautta.
- Anonyymi
Saat sä muita ajatella. Ihan vapaasti.
Aina se vähän kirpaisee mut jos toinen suhtees nin sit kyllä huono tilanne - Anonyymi
Turha lirkutella taaksepäin. Oot tehny jo päätöksen siispä eteenpäin mene.
- Anonyymi
No jos hän on tullut katumapäälle
- Anonyymi
Tosi rehellisesti 😄
- Anonyymi
Toki jos olet tiennyt että rakkaus versoaa muiden / toisen kanssa. Hyvä on. Otat vain häneen yhteyttä reilusti ja anna onnen kukoistaa. Rohkeesti vain.
- Anonyymi
Miten niin ei suostu kommikoimaan?
- Anonyymi
Olet yhtä yksinkertainen kuin tämä juttusi täällä. Järjetön koko aloitus.
- Anonyymi
Miten kaksoiskansalainen voi noin käyttäytyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kaksoiskansalainen voi noin käyttäytyä?
Ystävätkö tuota auttaa?
- Anonyymi
Sinä se vasta sekaisin olet. Mikä hätänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävätkö tuota auttaa?
On varmaan unohtunut Suomen perustuslaki ja ihmisoikeudet, mut taitaa mt ongelmat olla suurimpana syynä, et asettaa itsensä ylemmäs kuin suomalaiset, et saa määräillä toisten elämää!???????????! ¿
- Anonyymi
Ajattelet toista? Ei se mitään. Ei minua kannate ajatella
- Anonyymi
Kiitos kun viillät sanoillasi. Tunnenko sen toisen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422836Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens292409Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362408Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192193Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421762Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241295Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007