Järkytyin ja traumatisoidun palstan trolleista. Kyl mä tiiän, että sä et oo sellanen ilkeä ja pelottava kuten he , olen pahoillani jos loukkasin sua siinä samalla :c, tunteet menee vaa 0-100 ja tuli pahoi paniikki/ahdistuskohtauksia. Oot mulle silti hyvin rakas vpupu <3
~ epävakaasi.
Anteeks jos olin rakkaalle ilkeä
12
229
Vastaukset
- Anonyymi
Nii sä voit huudella mul mitä vaan semmoset ei tunnu. Ymmärrän miks käyttäydyt niin ja seison sun rinnalla kyllä. Rakas ei hätää.
- Anonyymi
Kiitos että olet ymmärtävä, toivottavasti et pelästynyt, mun ei ollut tarkoitus... mut sit tunteet vaa yeettas ja oon siitä pahoillani, se on varmasti susta ahdistavaa ja pelottavaa :(( , mut hyvä jos se ei sua vaivaa <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos että olet ymmärtävä, toivottavasti et pelästynyt, mun ei ollut tarkoitus... mut sit tunteet vaa yeettas ja oon siitä pahoillani, se on varmasti susta ahdistavaa ja pelottavaa :(( , mut hyvä jos se ei sua vaivaa <3
Ei. Oon kuullut ja kokenut paljon. Meil on sunkaa se etu et ollaan todennäkösesti molemmat hyvin suorasanasia. Eikä puhuta paskaa. Rakastetaan vähän turhankin rajusti välillä. Ymmärrän sua ja mielummin päästät ulos mul kaiken kun pidät itelläs. Haluun sua paljonja rakastaa sua vaik olisit mahdoton. Mä en helppoo haluis.:3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Oon kuullut ja kokenut paljon. Meil on sunkaa se etu et ollaan todennäkösesti molemmat hyvin suorasanasia. Eikä puhuta paskaa. Rakastetaan vähän turhankin rajusti välillä. Ymmärrän sua ja mielummin päästät ulos mul kaiken kun pidät itelläs. Haluun sua paljonja rakastaa sua vaik olisit mahdoton. Mä en helppoo haluis.:3
Niin ollaan! Mäkin haluun sut vaik oisit kuinka vaikee , tykkään sust just sellasena <3
- Anonyymi
Kyllä vaivaa. Mene pois jo.
- Anonyymi
En olis sinusta Veera uskonut, että harrastat minun kanssa s*ksiä ja valehtelet tunteistasi. Kuitenkin palasit heti tuon incelin luokse, jota minullekin haukuit. Olet tosiaan epävakaa.
- Anonyymi
En valehdellut tunteistani sinulle. En vain halua, että tuo incelli tekee minun takia itsaria.
-Veera - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valehdellut tunteistani sinulle. En vain halua, että tuo incelli tekee minun takia itsaria.
-VeeraMikä seksin harrastamisen yhteydes syntyvis tunteis on niin erityist..?
Ja mikä mus on.. niin vial.. ettet vois.. teen kaikkeni et oon hyvä sulle lupaan.. en haluu et uhraat omaa onnees mun takii.. en vaa ymmärrä onks toi nii erityinen tunneside jos kerra harrastanu seksii... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä seksin harrastamisen yhteydes syntyvis tunteis on niin erityist..?
Ja mikä mus on.. niin vial.. ettet vois.. teen kaikkeni et oon hyvä sulle lupaan.. en haluu et uhraat omaa onnees mun takii.. en vaa ymmärrä onks toi nii erityinen tunneside jos kerra harrastanu seksii...Veera tää on jotain ainutlaatuist.. jotain mitä tapahtuu vaa kerran elämäs, seksikumppaneit tulee ja menee, mut tällästä ei... en silti halua et joudut uhraan omaa onnees mun takii, koska rakastan sua :(
Mut samaan aikaa ite kärsin.. nii paljon ku.. en haluu menettää mun ainoota oikeet sielunkumppania.. oon niin yksinäinen kaikkien kaa, ei ne ymmärrä mua.
Jos valittet mut niin oon ikionnellinen ja teen kaikkeni et voin olla paras mahdollinen kumppani sulle.. <3 lupaan.... se auttas niin paljo, pääsee jaloillee ja selviytymään, yksin on tosi mahotonta... epävakaan kaa...
Mut sun pitää kuunnella sun sydänt.. oot mulle rakkain aina valittit mitä vaa ♡...anteeksi...
Kiitos rakas.. oot tärkein .. toivottavasti mäki voin olla sulle joku päivä.. <3 - Anonyymi
Ja tiedoks vaa juippi et veera merkkaa pikkasen (miljoona kertaa) enemmä mulle ku sulle.. sä vaa aattelet seksiä... joo hanki joku muu nainen noihi hommii, kyl niihi riittää vaihtoehtoi, mä pidän veeras kaikesta ja tuun rakastaa hänes kaikkee <3 et voi mun intensiivisii tunteit päihittää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedoks vaa juippi et veera merkkaa pikkasen (miljoona kertaa) enemmä mulle ku sulle.. sä vaa aattelet seksiä... joo hanki joku muu nainen noihi hommii, kyl niihi riittää vaihtoehtoi, mä pidän veeras kaikesta ja tuun rakastaa hänes kaikkee <3 et voi mun intensiivisii tunteit päihittää..
Kumpi tässä sitä veeruskaa on käynyt laittelemassa? Kovasti tuntuu nauttivan seurastani😁. Pitäisiköhän sinun incelli tehdä itsellesi jotain lopullista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi tässä sitä veeruskaa on käynyt laittelemassa? Kovasti tuntuu nauttivan seurastani😁. Pitäisiköhän sinun incelli tehdä itsellesi jotain lopullista?
Too bad you have that big ego, but small heart and pp.
Well not everyone can win :p
Veeruli on sulle pelkkä seksiobjekti joten äläpä uhoo , uhoaminen on moukkien touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2933378Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit253354TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.262160Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e351994- 1331982
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1191721Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:71460- 441448
Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s21303Väliämme on noin 6 km
Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä91203