Yhden kerrankin vielä

Anonyymi-ap

arvostelet täällä minua tai jotain minuun liittyvää, niin ei tarvitse nähdä minua enää koskaan. Ei jaksa lapsellista käytöstä katsoa ihan loputtomiin. Minussa tai elämässäni MIKÄÄN ei kuulu sinulle eikä varsinkaan keskustelupalstoille. Sano suoraan jos on jotain sanottavaa KASVOTUSTEN.

49

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä täällä on arvosteltu ketään?

• Anonyymi

En nyt jaksa linkittää. Lue niin löydät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt jaksa linkittää. Lue niin löydät.

En jaksa lukea. Laita nyt linkki.

• Anonyymi

• Anonyymi

Just tällasia nää on. Ei muutakun kaivetaan tää paska esille ja viedään nää kusipäät oikeuteen ja suomen sivut loppuu siihe. Tämä kiusanteko mitä täällä tapahtuu ei ole oikein. Eräällä tyypillä on oma hovi se kaatuu myös. Paljon pahoja asioita tehnyt. Julkisuutta nämä janoaa. Toisten työ tai sairaskertomukset ei kuulu tänne. Hoitajilta lähtee luvat kansa. Antaa mennä vaan. Tutkinta päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tällasia nää on. Ei muutakun kaivetaan tää paska esille ja viedään nää kusipäät oikeuteen ja suomen sivut loppuu siihe. Tämä kiusanteko mitä täällä tapahtuu ei ole oikein. Eräällä tyypillä on oma hovi se kaatuu myös. Paljon pahoja asioita tehnyt. Julkisuutta nämä janoaa. Toisten työ tai sairaskertomukset ei kuulu tänne. Hoitajilta lähtee luvat kansa. Antaa mennä vaan. Tutkinta päälle.

Noi ryppyjen ja ulkonäön arvosteleminen on pientä verrattuna et tätä palstaa käytetään seurantaan.Marjassa et uskalla yksin mennä kun voi olla tarkka-ampuja muka lintuja ampumassa ja hups,vahingossa sut ampuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noi ryppyjen ja ulkonäön arvosteleminen on pientä verrattuna et tätä palstaa käytetään seurantaan.Marjassa et uskalla yksin mennä kun voi olla tarkka-ampuja muka lintuja ampumassa ja hups,vahingossa sut ampuu.

Lisään.Tietää tään palstan ansioista sun menneen marjaan ja mihin.
        Kryptisesti vielä esitetty.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voi käydä kun tarpeeksi puuttuu toisten asioihin. Jos ei ole mitään menetettävää niin aivan sama. Kannattaisko pitää se turpa kiinni toisten asioista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä https://keskustelu.suomi24.fi/t/18599832/mika-toi-laskukausi-on-mika-sulle-tulee

Toinen on muuttunut vuodessa ja kysellään mistä laskukausi johtuu? Eikö ole arvostelua?

Eihän siellä puhuta kenestäkään tietystä. Ei ole mitään nimiä tai tuntomerkkejä. Mutta jotenkin kummassa loukkaannut vainoharhaisuudessasi satunnaisista teksteistä. Kukaan ei voi tietää mitä sinä siellä olet kirjoitellut. Onko skitsofrenialääkitys kunnossa?

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂 jepss -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän siellä puhuta kenestäkään tietystä. Ei ole mitään nimiä tai tuntomerkkejä. Mutta jotenkin kummassa loukkaannut vainoharhaisuudessasi satunnaisista teksteistä. Kukaan ei voi tietää mitä sinä siellä olet kirjoitellut. Onko skitsofrenialääkitys kunnossa?

Vain narsisti vastaa noin takaisin
        Kaikki kokemasi olikin vainoharhaa. Ei v ttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama idiootti joka puhui samassa lauseessa skitsosta ja narskusta. Sulla flippaa kohta ha ha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voi käydä kun tarpeeksi puuttuu toisten asioihin. Jos ei ole mitään menetettävää niin aivan sama. Kannattaisko pitää se turpa kiinni toisten asioista?

Nyt heitit bensaa liekkeihin.

• Anonyymi

Aloituksesta jo voi päätellä, että apn kanssa ei voi järkevästi toista kuunnellen jutella, koska raivo ja viha ovat huonoja vaikuttimia hyvälle keskustelulle (tuntemukset toisesta). Ihmiset omii itselleen täälläkin asioita, jotka kokee osin osuvaksi itselleen, siitä ei voi syyttää kuin itseään.

• Anonyymi

Sanon varmasti jos uskallat mielipidettäni kysyä kun jos tavataan kasvotusten

• Anonyymi

Enhän minä voi tietää mitä arvostelemista sinulla on mielessä . Se on sinun vaan sanottava kysymättä. Vasta jälkeenpäin tajusin että kaikki tekemiseni ja se miltä olen näyttänyt on arvosteltu täällä. En minä uskonut että olisi häneltä mutta kun on. Liikaa osumia jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä voi tietää mitä arvostelemista sinulla on mielessä . Se on sinun vaan sanottava kysymättä. Vasta jälkeenpäin tajusin että kaikki tekemiseni ja se miltä olen näyttänyt on arvosteltu täällä. En minä uskonut että olisi häneltä mutta kun on. Liikaa osumia jo.

Sama täällä. Liikaa tunnisteita ja hyökkäilyä

• Anonyymi

Ketään ei sun mielipiteet kiinnosta paitti ne joilla ei ole omaa elämää.

• Anonyymi

Ketään EI KIINNOSTA SUN JUTUT PAVIAANI

• Anonyymi

Mistä tiedät että sinusta on puhuttu???

• Anonyymi

Niin paljon osumia. Kerran kasvot turposi allergian takia ja hän näki minut ja kohta luin täältä, että "miten jollain voi kasvot turvota". Silloin en vielä ajatellut että koskisi minua, mutta kun noita tulee tarpeeksi niin alkaa jo luulla tosissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin paljon osumia. Kerran kasvot turposi allergian takia ja hän näki minut ja kohta luin täältä, että "miten jollain voi kasvot turvota". Silloin en vielä ajatellut että koskisi minua, mutta kun noita tulee tarpeeksi niin alkaa jo luulla tosissaan.

Tais sun kasvot turvota liiasta wiinasta....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei,hyvin voi olla mahdollista.Voi myös olla joku joka tekeytyy häneksi että epäilisit häntä ja välinne viilenisi,ehkä exäsi,tai hänen exä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei,hyvin voi olla mahdollista.Voi myös olla joku joka tekeytyy häneksi että epäilisit häntä ja välinne viilenisi,ehkä exäsi,tai hänen exä.

Ootte todella sairaita. Mielestäni yhteiskunnan pitäisi laittaa teidät johonkin laitokseen. Tuotatte ikävä palstalla vain pahaa oloa ihmisille. Kun tästä tutkinta laitetaan haaste lähtee niin viedään se valtiolle asti. Tämä sivusto ei ole oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko sinulle parempi mieli ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko sinulle parempi mieli ?

Tuli,en ole yksin asian kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naulan kantaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naulan kantaan.

Kaivamme tämän esille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi kasvot turvota? Viina, liikaa nestettä, rasvaisia ruokia, lihonnut.... sekä Suomessa on aika monta muutakin ihmistä kenen kasvot voi turvota, mutta harhoissasi luulet kaiken olevan juuri sinusta. Uutinen: Et ole uniikki. Olet vain pisara meressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootte todella sairaita. Mielestäni yhteiskunnan pitäisi laittaa teidät johonkin laitokseen. Tuotatte ikävä palstalla vain pahaa oloa ihmisille. Kun tästä tutkinta laitetaan haaste lähtee niin viedään se valtiolle asti. Tämä sivusto ei ole oikein.

Sinä et ole oikein. Sinut pitäisi jonkun tutkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivamme tämän esille

Joka toiselle kuoppaa kaivaa jne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle sinä tosissas itse päihdeongelmainen ja sen vuoksi hyvin sekava kuvittelet jutskailevasi täällä? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivamme tämän esille

Ketään te nyt kaivelitte jotain netin moskaa esiin mitä palstagubbe tuottaa? Ei o vissiin oikeita hommia tarjolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole oikein. Sinut pitäisi jonkun tutkia.

Mistä syystä tämä palstagubbe olisi esim juuri sinulle miin vahingollinen? Mieti tarkkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi kasvot turvota? Viina, liikaa nestettä, rasvaisia ruokia, lihonnut.... sekä Suomessa on aika monta muutakin ihmistä kenen kasvot voi turvota, mutta harhoissasi luulet kaiken olevan juuri sinusta. Uutinen: Et ole uniikki. Olet vain pisara meressä.

Kasvoni turposi eräästä ihonhoitotuotteesta. Kuten sanoin se johtui allergiasta. Olen todella aito verrattuna teihin mt-potilaisiin. Kun tietäisitte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei turvonnut. En käytä alkoholia noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta tätä on länkytetty jo vuosia että lähtee tutkintaan, tutkinta vireillä, Suomi24 on tutkinnassa, rikosilmoituksia tehty, asiasta informoitu poliisia jne. Mitään ei koskaan seuraa. Poliisin neuvo on, että jos susta tuntuu, että sun asioista puhutaan keskustelupalstalla, niin älä mene sinne. Tällaisestako lähtee joku tutkinta liikkeelle? Ei lähde! Tulee jo mieleen, että onko tuo kaikki horina ilmoituksista jotain kummallista trollausta. Kertokaa ihmeessä, jos joku oikeasti on saanut toisenlaistakin suhtautumista osakseen, onko?

Ensimmäinen ja ainoa viestini ketjuun.

• Anonyymi

Sori anteeksi nyt ei ollut tarkoitus voit tulla mun luo juttelemaan mulle se sopii ja mielummin juttelen kasvotysreb

• Anonyymi

Väitäks aivan tosissas TÄÄLLÄ et tapaat jonku palstahullun oikeesti kasvotusten ???
      No eihän se idiotismi maailmasta lopu.

• Anonyymi

Ooks sää se mies kun marajaa sitä live-irliä? Sivusta

• Anonyymi

Jos kerran vielä oot tyhmä ja valitset palstan lukemisen
      Ja netissä trikkeroitymisen olet vähän vajaa.
      Sinä valitset tekstien lukemisen.
      Voisit käyttää ajan ihan johonki muuhun.
      Lähteä vaikka lenkille tai nähdä kavereita.
      Mutta mieluumin luet pahaa mieltä tuovia kirjoituksia.
      Se on valinta.
      Valitse toisin ja valitse paremmin
      Valinta on sinun täysin . .

• Anonyymi

Ehkä jopa rahvaanomaisimmat kasvaa mies jo pikkuhilijaa yli tästä teatteristasi itsellesi vastaillen, tyhmimmät ei vaa anna periksi, vaikka pääsisivät mentaalisesti paljon helpommalla verrattuna naurettavien skeemojen tuloksettomaan ja jopa paniikinomaiseen ylläpitämiseen t syykikko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jopa rahvaanomaisimmat kasvaa mies jo pikkuhilijaa yli tästä teatteristasi itsellesi vastaillen, tyhmimmät ei vaa anna periksi, vaikka pääsisivät mentaalisesti paljon helpommalla verrattuna naurettavien skeemojen tuloksettomaan ja jopa paniikinomaiseen ylläpitämiseen t syykikko

Elikkä ottaa sen pään sieltä haitarista ulos ja ymmärtää, ettei koko maailma siellä pyöri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elikkä ottaa sen pään sieltä haitarista ulos ja ymmärtää, ettei koko maailma siellä pyöri

No netti ei ole mikään sun yksityinen hiekkalaatikko, ja joskus jotkut haluavat viestin perille tietyille kehareille, jotka löytyvät hyvin todennäköisesti täältä. Pilkka voi osua myös omaan nilkkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä et hanki Iääkitystä. Sinähän olet se joka päiväinen palstanarsissi täällä hokemassa sama pskaa aamusta toiseen. Mene hoitoon ruma nainen.

• Anonyymi

Tässä keskustelee muut kuin ap. En ole enää tätä lukenut. Sivusta kaikki.
      Hauskaa loppuelämää kaikki inhottavat palstalaiset. Ei kiinnosta te.

• Anonyymi

Ja turhaan te siellä esitätte jotain fiksua. Satun tietämään että tuo linkittämäni aloitus oli minulle osoitettu. Olen siitä varma.

• Anonyymi

Antaa olla. En oikeasti jaksa eikä kiinnosta. Vaihdan palstaa.
      Hyvästi. ap

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Terno Hedman Oy

Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      34
      3723
    2. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      19
      2858
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      21
      2426
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      204
      2188
    5. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2047
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      51
      1718
    7. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      21
      1644
    8. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1635
    9. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      54
      1583
    10. Luovutitko jo nainen?

En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      63
      1439
    Aihe