Kerron sulle nyt avaimen mysteerin ymmärtämiseen

Anonyymi-ap

Olen aina ollut vähän kommunisti. Se on täysin vastakkaista sille mun toiselle puolelle. Miten näin porvarillisen oloinen "konservatiivi" voi olla kommari? Ihmisissä on monia puolia. Nuorena kun tein vaalikoneita, niin eniten mätsäsi Suomen Kommunistisen Puolueen ehdokkaat. Heti perässä tuli mun omat tyypit. En ole kommariudestani ylpeä. Siksi en laita tunnisteita.

12

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävin 18-vuotiaana äänestämässä ja totesin ettei ole minun juttu. Eli eipä ole 30 vuoteen kiinnostanut.

• Anonyymi

😂 Tää sun rooli on niin hyvä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂 Tää sun rooli on niin hyvä!

Anteeksi, mutta olen aito minä.

• Anonyymi

Osuisi minuunkin.. ainakin se ettei näy päällepäin ketä äänestää

• Anonyymi

Ei aukea kun en tiedä kuka olet. Lukossa pysyy.

• Anonyymi

Ikä vapauttaa. Kärsitkö ulkonäköpaineista vai ikärasismista työmarkkinoilla. Siihen viittaa sekin, että ulkonäköönsä tyytyväisten osuus on suurempi. Nainen, joka on sujut itsensä kanssa. Arvostaa ja huoltaa itseään ja käyttää sikailematta saippuaa. Sillä, montako makkaraa on vatsan päällä rellottaa, ei ole merkitystä.

• Anonyymi

Monimutkainen ilmiö paketoidaan kuitenkin lopulta valinnaksi hyvän ja pahan miehen välillä.

• Anonyymi

Hyviä ei ole olemassakaan.
        "Hyvä " on semmonen mikä vastaa sun tarpeisiin.
        Sun tarpeet voi olla yleisesti taas tuomittavia joko laittomuuksia tai moraalisesti.
        "Paha " taas on sinusta semmoinen mikä pistää kapuloita rattaisiin sinun pahoihin asioihin ,ei anna esim.elää kuin siat pelossa ,hedonistisesti muista piittaamatta.

• Anonyymi

Sivusta
      Tässä ajassamme kiusaavan tapaan jossa helposti etäännytämme itsemme tunteista ja tarkastelemme elämää kuin sen ulkopuolelta.
      Emme uskalla itse lähestyä, käsitellä syviä tunteita ennen kuin jo annamme ne nopeatempoisen esim. viihdeteollisuuden myllyyn ja nauramme kyynisyydelle ja sarkasmille joilla tunteet revitään ja poljetaan.

• Anonyymi

Moni muukin rikas vasemmistolainen häpeää tuotta
      Vaikka pitäis ajatella niin päin et just ne noille on anneetu
      Enemmän ja paremmin resurseja ympärille luo paremman yhteiskunnan tänne.
      Nykymeno suomessa minä ja mun rahat
      En halua maksaa mitää yleisiä kuluja ĵuttu tai
      Piittaamattomuus yhteiskunnasta vasta noloa onkin..
      Voit ollakki juuri se ihminen joka tuo koko maahan
      Ja asenteisiin muutoksen .
      Mun sanat ja teot painaa politiikassa tein mitä tahansa
      Sillon poliittinen aspekti.
      Kiitos isän poliittisen aktiivisuuden enkä ole itse ulkona .

• Anonyymi

Sinä oot siis joku pikkuporvari wannabe-eliitti joka performoi solidaarisia arvoja mutta ei tiedä niistä mitään?

• Anonyymi

Ai kamala!!! Mulle kokoomuslaiset tarjosvat vettä kaupan edes kokoomusvesipullosta. Oli niin kova jano et kittasin siinä heti sen putelin tarjosvat vielä toisenkin. Olisin kuollut janoon muuten. Sitte ku olen ollut hoitoalalla ja kaikki ne työkaverit jotka tehyjotain jotkut näki kuinka kittasin vettä urakalla kaupan edessä kokoomuspullosta kerääntyi oikeen kattelemaan sivusta että kuinka toi akka kehtaa🤣hyvää oli💙🩵💙 jäin kyllä siihen vähän provoomaan koska mä voin💎💦💧nam ! Ja ne on sellasia v.n valittajia jotka vois keskittyä töihinsä mun mielestä enemmän ku siihen ikuiseen valittamiseen niin nukkuu kuin petaa☀️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2755
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      424
      2294
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2166
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2020
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1769
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1699
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1226
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1059
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe