Olen aina ollut vähän kommunisti. Se on täysin vastakkaista sille mun toiselle puolelle. Miten näin porvarillisen oloinen "konservatiivi" voi olla kommari? Ihmisissä on monia puolia. Nuorena kun tein vaalikoneita, niin eniten mätsäsi Suomen Kommunistisen Puolueen ehdokkaat. Heti perässä tuli mun omat tyypit. En ole kommariudestani ylpeä. Siksi en laita tunnisteita.
Kerron sulle nyt avaimen mysteerin ymmärtämiseen
12
269
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin 18-vuotiaana äänestämässä ja totesin ettei ole minun juttu. Eli eipä ole 30 vuoteen kiinnostanut.
- Anonyymi
😂 Tää sun rooli on niin hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Tää sun rooli on niin hyvä!
Anteeksi, mutta olen aito minä.
- Anonyymi
Osuisi minuunkin.. ainakin se ettei näy päällepäin ketä äänestää
- Anonyymi
Ei aukea kun en tiedä kuka olet. Lukossa pysyy.
- Anonyymi
Ikä vapauttaa. Kärsitkö ulkonäköpaineista vai ikärasismista työmarkkinoilla. Siihen viittaa sekin, että ulkonäköönsä tyytyväisten osuus on suurempi. Nainen, joka on sujut itsensä kanssa. Arvostaa ja huoltaa itseään ja käyttää sikailematta saippuaa. Sillä, montako makkaraa on vatsan päällä rellottaa, ei ole merkitystä.
- Anonyymi
Monimutkainen ilmiö paketoidaan kuitenkin lopulta valinnaksi hyvän ja pahan miehen välillä.
- Anonyymi
Hyviä ei ole olemassakaan.
"Hyvä " on semmonen mikä vastaa sun tarpeisiin.
Sun tarpeet voi olla yleisesti taas tuomittavia joko laittomuuksia tai moraalisesti.
"Paha " taas on sinusta semmoinen mikä pistää kapuloita rattaisiin sinun pahoihin asioihin ,ei anna esim.elää kuin siat pelossa ,hedonistisesti muista piittaamatta.
- Anonyymi
Sivusta
Tässä ajassamme kiusaavan tapaan jossa helposti etäännytämme itsemme tunteista ja tarkastelemme elämää kuin sen ulkopuolelta.
Emme uskalla itse lähestyä, käsitellä syviä tunteita ennen kuin jo annamme ne nopeatempoisen esim. viihdeteollisuuden myllyyn ja nauramme kyynisyydelle ja sarkasmille joilla tunteet revitään ja poljetaan. - Anonyymi
Moni muukin rikas vasemmistolainen häpeää tuotta
Vaikka pitäis ajatella niin päin et just ne noille on anneetu
Enemmän ja paremmin resurseja ympärille luo paremman yhteiskunnan tänne.
Nykymeno suomessa minä ja mun rahat
En halua maksaa mitää yleisiä kuluja ĵuttu tai
Piittaamattomuus yhteiskunnasta vasta noloa onkin..
Voit ollakki juuri se ihminen joka tuo koko maahan
Ja asenteisiin muutoksen .
Mun sanat ja teot painaa politiikassa tein mitä tahansa
Sillon poliittinen aspekti.
Kiitos isän poliittisen aktiivisuuden enkä ole itse ulkona . - Anonyymi
Sinä oot siis joku pikkuporvari wannabe-eliitti joka performoi solidaarisia arvoja mutta ei tiedä niistä mitään?
- Anonyymi
Ai kamala!!! Mulle kokoomuslaiset tarjosvat vettä kaupan edes kokoomusvesipullosta. Oli niin kova jano et kittasin siinä heti sen putelin tarjosvat vielä toisenkin. Olisin kuollut janoon muuten. Sitte ku olen ollut hoitoalalla ja kaikki ne työkaverit jotka tehyjotain jotkut näki kuinka kittasin vettä urakalla kaupan edessä kokoomuspullosta kerääntyi oikeen kattelemaan sivusta että kuinka toi akka kehtaa🤣hyvää oli💙🩵💙 jäin kyllä siihen vähän provoomaan koska mä voin💎💦💧nam ! Ja ne on sellasia v.n valittajia jotka vois keskittyä töihinsä mun mielestä enemmän ku siihen ikuiseen valittamiseen niin nukkuu kuin petaa☀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .
Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .2833660Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l241684Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa
Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut1521498Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.
Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.3231482Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.
18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo151315Olet vallannut ajatukseni.
Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s361147Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi
Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t431069Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä
Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli1481064Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1161036Pikku apulaiset
E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha731017