Sofialla vielä noin 30 vuotta työuraa jäljellä ennenkuin pääsee eläkkeelle. Toivottavasti hänellä riittää asiakkaita ja töitä.
Sofialla vielä noin 30 vuotta työuraa jäljellä
17
326
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sinä tuota suret? Suomi on tälläkin hetkellä työttömiä täynnä.
- Anonyymi
Sofia löytää kyllä vielä läsnäolevan miehen ja jää hoitaa lapsiaan kotiin, joten ei syytä huoleen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia löytää kyllä vielä läsnäolevan miehen ja jää hoitaa lapsiaan kotiin, joten ei syytä huoleen .
Huonolta näyttää elättäjän löytäminen. Toivotonta sanoisin. Sofia ei ole äitityyppiä, vaan minä minä edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonolta näyttää elättäjän löytäminen. Toivotonta sanoisin. Sofia ei ole äitityyppiä, vaan minä minä edellä.
"haluan perheen ja läsnäolevan miehen"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"haluan perheen ja läsnäolevan miehen"
Ei yhtään huono toive. Mitä sinä olet toivonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia ei halua päätyä betonilähiön kurjuuteen. On hyvä, että tavoitteet ovat korkella. Jos sitä ei saavuta, niin on parempi olla yksin.
- Anonyymi
Sofialle koirankin hoitaminen oli ylivoimaista. Siinäkin epäonnistui. Ei lapsia, lasu ylityöllistyy, Sofian miehet täyttää vankilat. Yhteiskunta kuormittuu taloudellisesti tämän valkun toimista. Parempi kun tallaa katuja yksin.
- Anonyymi
Suomessa on tällä hetkellä 306 000 työtöntä.
Sofian miehistä on yksi vankilassa, eli yksi ei täytä vankiloita. Toki ihan aiheesta on vankilassa.
Lapsiakaan ei ole, joten turha miettiä lasuja.
Kyllä yhteiskuntaa kuormittaa moni muukin, kaiken maailman tukien saajat ja lusmut. Onneksi tukien määrää on pienennetty rajusti. Hyvä hallitus!
Sofia olisi vain yksi satojen tuhansien kansalaisten joukosta.
- Anonyymi
Miksei Seiska tai mikään muu lehti kerro mitään Sofian Helsingin työkeikasta. Sanoo igssä olleensa viikon Kruunuhaassa hienossa hotellissa.
Muuten, on koomisen näköistä, kun tämä stara on aurinkolasit päässä hotellin aamiaisella.- Anonyymi
Epäreheliset henkilöt piiloutuu tummien silmälasiensa suojaan häpeästään .
- Anonyymi
Voihan hän sitten myydä sitä laukkukokoelmaansa "henkensä pitimiksi" eläkeiässä, kun se Kelan eläke on niin pieni. - Noilla Sohvin tuloilla ei kerrytetä eläkettä, jollei
kerää pahan päivän varalle "sukan varteen". - Kannattaisi nuorten tyttöjen myös miettiä, millä itsensä elättää aikanaan. Kaikille ei riitä rikkaita miehiä. - Anonyymi
Work, work, work.
- Anonyymi
Ja tällä kertaa Pariisiin, Ritziin. Ja kukaan toimittaja ei nähnyt eikä kuullut, kun kv. staramme oli Helsingissä. On niin salamyhkäistä ja outoa tuon staran touhu, mistä häntä suojellaan.
- Anonyymi
Jos nyt ei ole Seiskassa mitään tai sitten on vain joku Millan hehkuttelu Sofiasta niin voi jo sanoa että Sofian ja Seiskan suhdetta olisi syytä tutkailla tarkemmin. Tuossa on nyt jo jotain enemmän kuin pelkkä se että Sofia on se joka supattelee toimittajien korvaan asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt ei ole Seiskassa mitään tai sitten on vain joku Millan hehkuttelu Sofiasta niin voi jo sanoa että Sofian ja Seiskan suhdetta olisi syytä tutkailla tarkemmin. Tuossa on nyt jo jotain enemmän kuin pelkkä se että Sofia on se joka supattelee toimittajien korvaan asioita.
Kiertopalkinto jos on nainen ketään ei kiinosta ja antavat olla naisen kaikessa rauhassa. Kuka oli mies Suomessa joka maksoi matkat ja vei lääkärikin taaskin Sofian ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertopalkinto jos on nainen ketään ei kiinosta ja antavat olla naisen kaikessa rauhassa. Kuka oli mies Suomessa joka maksoi matkat ja vei lääkärikin taaskin Sofian ?
Jos olisi Sofialla mies olemassa ei asuisi hoteileissa kokoajan, vaan miehen asunoissa ja yhteisiä kuvia olisi silloin Instas olemassa heistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi Sofialla mies olemassa ei asuisi hoteileissa kokoajan, vaan miehen asunoissa ja yhteisiä kuvia olisi silloin Instas olemassa heistä.
Pitää paikkansa, mutta hänellähän mies (asiakas) vaihtuu viikottain, samoin matkakohde!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412645Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4082161Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201982Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161672Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341652Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211133Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925