Hoitotahdon toiveet

Anonyymi-ap

Mitä erityistoiveita olette laittaneet hoitotahtoonne ? Olen juuri tekemässä omaani, ja ajattelin laittaa esim. haluavani katsoa TV:tä ja lukea sanomalehtiä ym. ja saada kerran viikossa lasillisen kuohuviiniä.

25

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TauluTV, läppäri, jääkaappi, kahvin ja vedenkeitin, mikroaaltouuni, leveä moottoroitu sänky. Hoitohenkilökunta vain kun kutsunapilla pyydetään.

• Anonyymi

Oma wc ja suihkutila.

• Anonyymi

Vaipat! Mieluiten puhtaat....

• Anonyymi

Suihkussa käynti, joka ei ole hoitajan vireystilan ja laiskuuden mukaan määrätty.

• Anonyymi

Kakskymmentäkesäinen pirtsakka erityisavustaja niinkun dannylläkin on.

• Anonyymi

Että jos haluavat hoitajat tappaa minut, niin mieluummin kiduttamatta.

• Hoitotahto
      Määrään hoitotahtonani seuraavaa:
      Olen laatinut tämän hoitotahdon sen varalta, että en pysty sairauden, tajuttomuuden, onnettomuuden, vanhuuden heikkouden tai muun niihin verrattavan syyn vuoksi tekemään päätöksiä lääketieteellistä hoitoani ja hoivaani koskevissa asioissa.
      Koska tällaisessa tilanteessa pidän tärkeämpänä elämäni laadun varmistamista kuin sen pitkittämistä, määrään, että:
      Minua hoidettaessa ei saa käyttää keinotekoisesti elintoimintoja ylläpitäviä hoitomuotoja, ellei tilani kohentumiseen ole lääketieteellisiä perusteita. Vaikeiden oireiden poistamiseksi tai lievittämiseksi voidaan kuitenkin edellä mainittuja keinojakin tilapäisesti käyttää.
      Tehohoitoa voidaan minulle antaa vain, jos voidaan kohtuudella arvioida, että sen antaminen johtaa parempaan tulokseen kuin pelkästään lyhytaikaiseen elämän pitkittymiseen.
      Jos toivorikkaana aloitettu hoito tai lääkitys osoittautuu tuloksettomaksi, siitä on luovuttava ilman kohtuutonta viivästystä.

• Anonyymi

Kun vanhaksi tulee paras olisi kuolla nopeasti mitä järkeä on makuuttaa sängyssä turhaan turha lääkitys pois ja hoitotoimenpiteet korkeintaan vaipat voi vaihtaa. jos tulisi kuolinapu ottaisin vaan ei suomessa hyväksytä

• Anonyymi

Sus siunatkoon🤣

• Anonyymi

Omakantaan on jokaisen parasta tehdä juuri tuollainen hoitotahto jos ei halua välttämättä olla mistään mitään ymmärtämättä "vihanneksena" ja liikuntakyvyttömävä vuosikymmeniä vuodepotilaana! Parempi on itseään, omaisia ja kaikkia muitakin asian kanssa tekemisissä olevia säästääkseen lähteä täältä pois koska elämällä ei ole enää mitään merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omakantaan on jokaisen parasta tehdä juuri tuollainen hoitotahto jos ei halua välttämättä olla mistään mitään ymmärtämättä "vihanneksena" ja liikuntakyvyttömävä vuosikymmeniä vuodepotilaana! Parempi on itseään, omaisia ja kaikkia muitakin asian kanssa tekemisissä olevia säästääkseen lähteä täältä pois koska elämällä ei ole enää mitään merkitystä.

Työttömien elämällä ei ole merkitystä, kela hoitaa "lopullisen ratkaisun"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Kela suorittaa tämän työttömien neutralisoinnin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Kela suorittaa tämän työttömien neutralisoinnin?

Antamalla karenssia työttömät kuolee nälkään ja tauteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta silloinhan työtön ei ole voittaja, miten tämä voi olla mahdollista??? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta silloinhan työtön ei ole voittaja, miten tämä voi olla mahdollista??? 🤔

Ei se voikkaan olla, koska työtön on AINA voittaja 🏆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömien kuolemaa pitää edistää ja siivota työttömyystilastoista pois mitä järkeä on pitää työnhakijana jos ei työllisty sosiaaliturva menoissakin säästyisi vaikeasti työllistyviä pitkäaikaistyöttömiä on lähes 100000

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orpo uhkaa sopeutumistoimia jos valtion velka ei pienenne sosiaaliturvaleikkaukset kohdistetaan vaikeasti työllistyviin pitkäaikaistyöttömiin etenkin pienituloisiin samoihin henkilöihin karenssit pitemmiksi eikä hakea toimeentulotukea sossun luukulta. taudit joita ei hoideta tappaa paremmin työttömät

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä Jeesus toivoisi?

• Anonyymi

Harra armahda, toivoisi Jösse. (ei Jösse Järvenpää)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harra armahda, toivoisi Jösse. (ei Jösse Järvenpää)

Minä toivoisin ja lupaan, että ennen poliittisia vaaleja edustajaehdokkaita tulisi sängynviereen ruinaamaan ääntä vaaleja varten? Jos en itse jaksaisi pitää kynää enää kädessä, ja olisin ulalla koko elämästä, niin ehdokas ottaisi hellästi minun kädestä kiinni ja laittaisi käteni omaan käteensä ja laittasi merkinnän ennäkkoäänstyslippuunsa. Lupaan antaa ääneni kaikille puolueille vuoronperään, eli kuka milloinkin on ruinaamassa.

• Anonyymi

Pirkka-olutta

• Anonyymi

Mä toivon tuplapukkia!

• Anonyymi

Itse toivon tulla tuhkatuksi. Tuhkat laitetaan sitten BMW:n kampikammioon ja se haudataan reunatielle

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3305
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1889
    3. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1881
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      25
      1296
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      945
    Aihe