Onko olemassa

Anonyymi-ap

Uskotteko, että jokaiselle on olemassa vain se yksi oikea?

49

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luultavasti näin

    • Anonyymi

      Se ainakin antais selityksen asioille, miks ne on niin kuin on ja menneet kuin menneet.

    • Anonyymi

      En usko. Potentiaalisia tässä maailmassa löytyy hämmästyttävistä paikoista. Kun oikein natsaa hyvin niin tuntuu siltä,että "tämä yksi ja ainoa on oikea".Se on siis tunnemaailman asia.

      • Anonyymi

        Näin 35 vuotiaana miehenä allekirjoitan että "tämä on oikea kumppani" on vain ohimenevä tunne..
        Minullakin on näin tuntunut jo 6 eri naisen kanssa jotka eivät kokeneet samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin 35 vuotiaana miehenä allekirjoitan että "tämä on oikea kumppani" on vain ohimenevä tunne..
        Minullakin on näin tuntunut jo 6 eri naisen kanssa jotka eivät kokeneet samoin.

        Näin se monesti on, merkityksellistä on se, että molemmat kokee samoin asioita (elämän arvot). Tunne, fiilis ja toisen merkityksellisyys itselle, niillä on vaikutusta tuntemuksiin ja sille, että jatkuvuus on taattu? Keskittyminen yhteen kerralla auttaa asiassa, lottovoittajat ovat harvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin 35 vuotiaana miehenä allekirjoitan että "tämä on oikea kumppani" on vain ohimenevä tunne..
        Minullakin on näin tuntunut jo 6 eri naisen kanssa jotka eivät kokeneet samoin.

        Minä olin 10 vuoden aikana (aviolittojen välissä) n. 200 naisen kanssa, joidenkin hieman pidempäänkin jopa 3 vuotta. Sitten istui pubin pöytään, minua vastapäätätyttö, oli 14 vuotta nuorempi kuin minä (niin, kysyi kyllä luvan, täyttä oli, lisäksi oli 174 pitkä, 56 kg, kaunis), lämmittelin hänen käsiään parin tuopin ajan, sitten hän kysyi tulisinko kahville hänen luokseen, sanoin "en, jatkoin tulen". Hän sanoi minulle satoja kertoja sen jälkeen "hitsi, sinä olet ihan mahdoton, olen ihan märkä", no siis seuraavan 25 vuoden aikana. Sitten tuli eräs syksy, hän halusi avioeron. Siis, opetus, jonkin aikaa uskoin jotta on olemassa juuri yksi oikea, kun ajattelee, 25 vuotta, emme edes riidelleet koskaan. Sitten tajusin että ei ole, hän oli löytänyt erään "sonnin".


    • Anonyymi

      Kyllä se pitää paikkaansa.

    • Anonyymi

      Yksi mies tuli ja vei jalat alta (kuvaannollisesti)

    • Anonyymi

      En ole ennen uskonut. Mutta nykyään kun mietin erästä naista, en tyrmää ajatusta. En kuitenkaan halua tehdä itsestäni pelleä, koska tuskin minunlainen olisi hänelle kumppaniainesta.

      • Anonyymi

        Ehkä sun kannattaa pysyä niissä heikommissa 😉 nartuissa😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun kannattaa pysyä niissä heikommissa 😉 nartuissa😁

        Nyt meni kyllä ohi.


      • Anonyymi

        Voisit olla se jota täällä kaipaan. Hän on vähän ujo, epävarma itsestään ja hän ihmettelee miksi olisin hänenlaisestaan kiinnostunut. Minun silmissäni hän on hyvä juuri sellaisena kuin on. Harmittaa, että hänen epävarmuutensa ajaa häntä pois hyvin uniikista ja kauniista yhteydestämme. Hänen lähellään on niin hyvä olla. Keho kertoo paljon. Se syvä yhteys ja sanaton rauhan tunne kun olemme lähekkäin on jotain mitä en ole aiemmin kokenut kenenkään kanssa. En usko, että hän edes ymmärtää miten paljon välitän ja olen valmis sitoutumaan häneen. Toivoisin, että hän löytää sydämestään rohkeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit olla se jota täällä kaipaan. Hän on vähän ujo, epävarma itsestään ja hän ihmettelee miksi olisin hänenlaisestaan kiinnostunut. Minun silmissäni hän on hyvä juuri sellaisena kuin on. Harmittaa, että hänen epävarmuutensa ajaa häntä pois hyvin uniikista ja kauniista yhteydestämme. Hänen lähellään on niin hyvä olla. Keho kertoo paljon. Se syvä yhteys ja sanaton rauhan tunne kun olemme lähekkäin on jotain mitä en ole aiemmin kokenut kenenkään kanssa. En usko, että hän edes ymmärtää miten paljon välitän ja olen valmis sitoutumaan häneen. Toivoisin, että hän löytää sydämestään rohkeutta.

        Kirjoitat todella kauniisti ja itsekin tunnen samoja asioita tämän naisen lähellä. Jopa onnellisuutta ja iloa joka kerta. Tässä tapauksessa kuitenkin puhutaan ikäerosta, en usko sen olevan ok hänelle. En vaan usko, koska hänellä saattaa olla suunnitelmia, jotka itse jo olen kokenut. /11:24


    • Anonyymi

      En tiedä. Hän on kyllä kiinnostunut yhtä aikaa monista naisista

    • Anonyymi

      En usko, ei noin missään väitetä.

      • Anonyymi

        Jokainen muuttuu

        Mut ei yhtäaikaa

        Tuhansia


    • Anonyymi

      Kyllä , oon jo tavannut sen. Veera <3

      • Anonyymi

        Katotaan parin vuoden päästä uudestaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katotaan parin vuoden päästä uudestaan..

        Veera on aina ja ikuisesti mulle se oikea, pari vuotta ei muuta sitä, tajua jo....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veera on aina ja ikuisesti mulle se oikea, pari vuotta ei muuta sitä, tajua jo....

        En ole ikinä tavannu uskollista miestä joka ei hypi muihin kukkiin myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä tavannu uskollista miestä joka ei hypi muihin kukkiin myöhemmin.

        Uskollinen mies on satuolento.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskollinen mies on satuolento.

        Ja uskollinen nainen on ruma frigidi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä tavannu uskollista miestä joka ei hypi muihin kukkiin myöhemmin.

        Lupaan sulle, että oot niin hyvät, että en ees kato muihin päin. :)


    • Anonyymi

      Ei tietenkään ole. Jokaiselle on olemassa niin monta oikeaa kun tunteet ja elämäntilanteet sallii ja sattuma tuo vastaan. Ongelma on eniten se, että ihmiset on tunteettomia pökkylöitä nykyisin. Ei rakastuta koska aivot on muuttuneet päihteiden ja somen vaikutuksesta.

      • Anonyymi

        Onpahan aikamoista yleistämistä. Oletko ajatellut, että sinussakin saattaa myös olla jotakin joka estää tunnesidoksen luomista toiseen ihmiseen.


    • Anonyymi

      Niin usein näyttää joillakin parit vaihtuvan, että sen perusteella voi sanoa, että niitä oikeita on useita. Aina rakastuessaan kuvittelevat sen olevan se yksi ja ainoa.

      • Anonyymi

        No onko se silloin oikea, jos erotaan 😂 Ei ilmeisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onko se silloin oikea, jos erotaan 😂 Ei ilmeisesti.

        Kyllä ne rakkaushuurut haihtuu ajan kanssa monissa tapauksissa. On ensin pidetty niin oikeana. On näitä nähty.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä ne rakkaushuurut haihtuu ajan kanssa monissa tapauksissa. On ensin pidetty niin oikeana. On näitä nähty.

        Olisko siinä oikeassa jotain muuta kuin hetken rakkauhuumaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko siinä oikeassa jotain muuta kuin hetken rakkauhuumaa?

        Mistäs sen voi tietää sillä hetkellä? On ihan turha vähä tellä niitä rakkaushuumia ja ihania kuumia huulia. Se on siinä kohtaa ihanaa kun se tapahtuu.


    • Anonyymi

      Kannattaa käydä kysymässä vanhoilta ihmisiltä. Useat on sanoneet että heillä on ollut vain yksi oikea rakkaus. Mutta tiet veivät erillee tai se oikea kuoli tms

      • Anonyymi

        Aina tuo sama selittely että tiet vei erilleen. Oliko se oikea jos hän valitsi toisen?? Oikeesti voi daiju mitä poruukkaa tääl käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina tuo sama selittely että tiet vei erilleen. Oliko se oikea jos hän valitsi toisen?? Oikeesti voi daiju mitä poruukkaa tääl käy

        Just näin. Tuo on sitä selittelyä. jonku toisen kanssa seksi oli parempaa jne.


    • Ei ole vielä löytynyt. Mutta kaippa se mahdollista on. Ehkä joskus vielä joku sukka sopii jalkaan, tuntuu hyvältä eikä raavi ihoa rikki ikävästi.

    • Anonyymi

      Jokaikisen suhteen alussa olen ollut varma, että tässä se nyt on, The One. Tietysti sitä silloin ajattelee niin.
      Jännä juttu vaan, kun ne miehet ovat sanoneet ihan samaa, mutta lopulta käyneet kuitenkin vieraissa. Joten ei, en usko että on olemassa sitä oikeaa. :(

    • Anonyymi

      Hieno kysymys!!! Usein ajatellaan yksittäisiä suhteita ja niihin johtaneita syitä ja tuntemuksia kun mietitään sitä "yhtä ja oikeaa". Tällöin painatukset ovat usein olleet joko monin tavoin pinnallisia tai yksittäiseen sopivuuteen sidonnaisia. Tälläisien syiden takia rakkaus ja kumppanuus usein katkeaa, tai laimenee ja päädytään etsimään jotain suurempaa ja tunteisiin vetoavampaa. Se oikea löytyy hieman eri kategoriasta, se ei aina ole se porukan kaunein ja pitkähiuksisin tyttö tai upeimmalla moottoripyörällä ajava poika. Se löytyy siitä hiljaisemmasta osasta, sieltä jossa ajatellaan enemmän, tuodaan omia ajatuksia esille ja kuunnellaan ja ollaan kiinnostuneempia myös toisen ajatuksisista. Rakkaus kasvaa yhteisien hetkien myötä, kaikkiin kasvoihin ei heti rakastuta vaan pikkuhiljaan huomataan enemmän ja enemmän niitä kauniita piirteitä joita toisessa löytyy ja yhdistellään niitä ihaniin luonteenpiirteisiin. On olemassa pareja jotka elävät elämänsa loppuun yhdessä, se on kahden järkevän ja toisistaan pitävän ihmisen liitto, siinä ymmärretään ihmisten ja elämän rajallisuus ja kuinka tärkeä on luotettava ja rakas ihminen. Jokaiselle on olemassa se oikea, vaatii vain kypsyyttä, onnea ja rohkeutta havaita se muiden kauniiden tyttöjen joukosta.
      https://youtu.be/ALt01tBJCMg

    • Anonyymi

      Minulle ainakin on yksi ainoa oikea, se on se minkä syntyessä sain, lahkeessa se on kulkenut mukana.
      Jos tarkoitat jotakin ihmistä, joka olisi ainoa oikea, on kiva kun joku voi sellaista aikaa elää jotta noin uskoo. Kyllä luonto on huijannut pahasti ihmistä ja kaikkia muitakin, huijannut tuollaisilla asioilla, jutulla on yksi ainoa tarkoitus, kunkin lajin lisääntyminen.
      Mutta elä sitä aikaa mitä elät, se tuntua hiton hyvältä, mutta menee ohi aikanaan.
      Onnelista syksyä.

    • Anonyymi

      Se riippuu jos käyttäydytään nätisti suhteessa moni siihen pystykkään

    • Minulle ei ainakaan ole ketään missään.

    • Anonyymi

      En mä ehkä usko.. ’Täydellistä’ ei olekaan mut sit jossai ihmisessä vaan kolahtelee liian moni asia ja alkaa tuntemaan rakkautta. Sitä kautta sietää/hyväksyy nekin asiat mitkä vtuttaa toisessa. Jotkut on semmosia et ei opi ikinä oleen vaan yhenkaa. Ite taas viihdyn hyvin parisuhteessa ja oon ehdottomasti parisuhdeihminen. En mä jaksa loputtomasti tutustua ihmisiin ja säveltää tuolla. Kumppani jos haluaa yhdenillan juttuja harrastaa suhteessa niin sen sallin mut siit pitää olla mul avoin.

    • Anonyymi

      Näin ollen ehkä sit kerkesin jo vttuilla suohon, niisk

    • Anonyymi

      En usko yhteenkään.

    • Anonyymi

      En usko. Uskon että elämässä on joillaki monia rakkauksia. Joista jokainen on yhtälailla oikea.

    • Anonyymi

      On ja ei. Toiset kohtaa sen jonka kanssa ovat loppuelämän toiset ei. Itse olen kärsinyt masennuksesta ja ahdistuneisuudesta niin että en olisi edes voinut saavuttaa "sitä oikeaa". Yhtä olen miettinyt mutta en enää jaksa uskotella itselleni että hän voisi kaivata minua. Enkä näe että olisin kovin hyvä kumppanikaan. Olen niin iloton ja murheellinen ja mielenkiinnoton. Mieheltä.

    • Anonyymi

      Ei ole. Vaan sata väärää. Niiden kautta opitaan. Mitä väärempi,sen opettavampi. Kun se oppikoulu on käyty nii ehkä saman oppineet jossain vaiheessa jotain hokaa. Mutta se ei ole elämän alkumetreillä se. Ja voidaan olla vaikka koko elämä yhdessä,mutta ei onnellisina. Se on oppikoulua sekin. Se onneton parisuhde on oppiaksemme siten' oikeaa'.👍🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Tultiinko tänne universumiin hakemaan jotain romanttista satujen höttöpöttö' oikeaa' .kun ollaan jo trijoonia biljoonia kertoja täällä seilattu ja omistettu triljoonabiljoonaa elämää ja parisuhdetta oppiaksemme. Tämä höttöpöttö ' oikea' rakkaus on kaiku aidosta. Sitä haetaan aivan vääristä lähteistä. Kuten parisuhteista. Eikä koskaan olla siksi aidosti onnellisia.🤷‍♀️


    • Anonyymi

      En enää.

    • Anonyymi

      Ymmärtäkää että elämä on oikeasti todella lyhyt visiitti täällä. Toiset kuolee kokematta mitään. Toiset kuolee vanhoina sekoiltuaan koko ikänsä monissa suhteissa. Ja kaikki kohtaavat Jumalan. Aloittakaa siitä että Jumala on teille se ainoa oikea, koska niin se. Muuten kohtaatte hänet tuomarina ettekä rakkaana Isänä. Mitä "se oikea" auttaa jos se on joku katoava ihminen? Jos uskomme että hän, Jumala, tuli maailmaan Jeesuksessa ja uhrasi itsensä syntimme tähden ja nousi kuolleista, niin Jumala lukee tuon uskon meille pahojen tekojemme anteeksiantamukseksi, mutta uskoa täytyy. Etsikää Jumalaa. Katsokaa nyt mitä Ukrainassa ja Venäjällä tapahtuu. Tuhansia ja tuhansia elämiä on tuhottu. Monet vielä nuoria poikia. Ei ole toivoa ilman Jumalaa. Maailma, kun sitä rehellisin silmin katsotaan, opettaa, että ainoa toivo on Jeesus.

    • Anonyymi

      Apulanta tarjoilee tässä elämänviisauksiaan kappaleessa: Valot pimeyksien reunoilla:

      ” Meistä jokainen on polku jonnekin
      Mutta viisaus on siinä että ymmärtää
      Ketä seurata pitkään, milloin kääntyy pois
      Ja että ihmistä pitkin sä et ikinä voi
      Itseesi matkustaa”

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      212
      3756
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      87
      3516
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      47
      3363
    4. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      204
      2554
    5. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      49
      2447
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      40
      2255
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      19
      2218
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2206
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      35
      2049
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      37
      1988
    Aihe