Isoäitini on palveluasunnossa jossa 24h henkilökuntaa paikalla. Hän on monesti saninut että hoitaja on ollut yöllä humalassa töissä. Toivottavasti tämä on vain dementian aiheuttamaa harhaa
Yöhoitaja?
17
730
Vastaukset
- Anonyymi
Dementia sen tekee,aivot surkastuu ja sitten kuolee
- Anonyymi
Yöhoitajan puheenvuoro.
- Anonyymi
Samaa olen kuullut, nainen istuu vessassa juomassa olutta ja roikkuu puhelimessa keskellä yötä. Ikävää tällainen, mutta milläs todistat?
- Anonyymi
Täälläkö ajattelit asian ratkeavan? Mene ihan paikanpäälle katsomaan, ollaanko siellä pikku känösessä töissä.
- Anonyymi
No joo, mutta 500 km päästä on vaikea päästä katsomaan. Onneksi isoäidillä on yhä puhelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, mutta 500 km päästä on vaikea päästä katsomaan. Onneksi isoäidillä on yhä puhelin
Jos sulla on puhelin niin ota yhteyttä hoitopaikan vastaavaan.
- Anonyymi
Kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät.
- Anonyymi
kenen kunnian? Humalanko?
- Anonyymi
Asianomistajarikos, ja sen pitää kohdistua tiettyyn henkilöön. Tietäjät tietää
- Anonyymi
Asiasta on tehty kantelu Valviralle
- Anonyymi
Etkö usko suomi24 tehokkuuteen ?
- Anonyymi
Se olen mie. On se nyt kumma jos ei raskasta yövuoroa saa keventää juomalla muutaman sidukan ja masturboimalla. Ihme niuhotusta, kun kuitenkin työni hoidan muuten kunnolla!
- Anonyymi
Mikä palvelukoti
- Anonyymi
Kuusinotkon palvelukoti
- Anonyymi
mummo on sekaisin kuin seinäkello
- Anonyymi
Mikä mummo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mummo
Suihinottaja mummo. Ei muista että just otti kun dementia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3004537Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1114062Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942435Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar922008Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351717- 201264
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11259Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71229Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii491204entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä142950