Isoäitini on palveluasunnossa jossa 24h henkilökuntaa paikalla. Hän on monesti saninut että hoitaja on ollut yöllä humalassa töissä. Toivottavasti tämä on vain dementian aiheuttamaa harhaa
Yöhoitaja?
17
664
Vastaukset
- Anonyymi
Dementia sen tekee,aivot surkastuu ja sitten kuolee
- Anonyymi
Yöhoitajan puheenvuoro.
- Anonyymi
Samaa olen kuullut, nainen istuu vessassa juomassa olutta ja roikkuu puhelimessa keskellä yötä. Ikävää tällainen, mutta milläs todistat?
- Anonyymi
Täälläkö ajattelit asian ratkeavan? Mene ihan paikanpäälle katsomaan, ollaanko siellä pikku känösessä töissä.
- Anonyymi
No joo, mutta 500 km päästä on vaikea päästä katsomaan. Onneksi isoäidillä on yhä puhelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, mutta 500 km päästä on vaikea päästä katsomaan. Onneksi isoäidillä on yhä puhelin
Jos sulla on puhelin niin ota yhteyttä hoitopaikan vastaavaan.
- Anonyymi
Kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät.
- Anonyymi
kenen kunnian? Humalanko?
- Anonyymi
Asianomistajarikos, ja sen pitää kohdistua tiettyyn henkilöön. Tietäjät tietää
- Anonyymi
Asiasta on tehty kantelu Valviralle
- Anonyymi
Etkö usko suomi24 tehokkuuteen ?
- Anonyymi
Se olen mie. On se nyt kumma jos ei raskasta yövuoroa saa keventää juomalla muutaman sidukan ja masturboimalla. Ihme niuhotusta, kun kuitenkin työni hoidan muuten kunnolla!
- Anonyymi
Mikä palvelukoti
- Anonyymi
Kuusinotkon palvelukoti
- Anonyymi
mummo on sekaisin kuin seinäkello
- Anonyymi
Mikä mummo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mummo
Suihinottaja mummo. Ei muista että just otti kun dementia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967