Isoäitini on palveluasunnossa jossa 24h henkilökuntaa paikalla. Hän on monesti saninut että hoitaja on ollut yöllä humalassa töissä. Toivottavasti tämä on vain dementian aiheuttamaa harhaa
Yöhoitaja?
17
752
Vastaukset
- Anonyymi
Dementia sen tekee,aivot surkastuu ja sitten kuolee
- Anonyymi
Yöhoitajan puheenvuoro.
- Anonyymi
Samaa olen kuullut, nainen istuu vessassa juomassa olutta ja roikkuu puhelimessa keskellä yötä. Ikävää tällainen, mutta milläs todistat?
- Anonyymi
Täälläkö ajattelit asian ratkeavan? Mene ihan paikanpäälle katsomaan, ollaanko siellä pikku känösessä töissä.
- Anonyymi
No joo, mutta 500 km päästä on vaikea päästä katsomaan. Onneksi isoäidillä on yhä puhelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, mutta 500 km päästä on vaikea päästä katsomaan. Onneksi isoäidillä on yhä puhelin
Jos sulla on puhelin niin ota yhteyttä hoitopaikan vastaavaan.
- Anonyymi
Kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät.
- Anonyymi
kenen kunnian? Humalanko?
- Anonyymi
Asianomistajarikos, ja sen pitää kohdistua tiettyyn henkilöön. Tietäjät tietää
- Anonyymi
Asiasta on tehty kantelu Valviralle
- Anonyymi
Etkö usko suomi24 tehokkuuteen ?
- Anonyymi
Se olen mie. On se nyt kumma jos ei raskasta yövuoroa saa keventää juomalla muutaman sidukan ja masturboimalla. Ihme niuhotusta, kun kuitenkin työni hoidan muuten kunnolla!
- Anonyymi
Mikä palvelukoti
- Anonyymi
Kuusinotkon palvelukoti
- Anonyymi
mummo on sekaisin kuin seinäkello
- Anonyymi
Mikä mummo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mummo
Suihinottaja mummo. Ei muista että just otti kun dementia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331421Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691125- 105998
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43993- 68815
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56779Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117775- 42766
- 29675
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.55625