Valvojista ja peeloista

Toni-Dahl

Muuten minkä vuoksi valvojat vastustavat peeloja niin paljon sillä jos tarkemmin aletaan ajattelemaan, valvojia ei olisi jos ei peelojakaan olisi. Elikkä ilman heitä ette pääsisi tekemään mielipuuhaanne bannimista joten hieman kunnioitusta niitä kohtaan kiitos. xD

16

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synkroni

      Bannaaminen ei oo meidän mielipuuhaa, vaan me joudutaan tekemään se, mikä on pakko tehdä.

      Ja ei me niitä vihata, me ei vaan haluta, että niitä on.

      Käyttäytykää sääntöjen mukaan niin jokaisella on helpompaa. Niin oikeassa elämässä kuin virtuaalisessa maailmassa.

      • Toni-Dahl

        No kun bannaaminen tapahtuu ilmeisesti jollain yhdellä komennolla niin enpä usko että se niin vaativaa on hauskaa se olisi ainakin monen muun mielestä.


      • joo-o
        Toni-Dahl kirjoitti:

        No kun bannaaminen tapahtuu ilmeisesti jollain yhdellä komennolla niin enpä usko että se niin vaativaa on hauskaa se olisi ainakin monen muun mielestä.

        Mielipahan aiheuttamidnen toiselle ei varmaankaan koskaan ole mikään ratkiriemukas kokemus. Toisaalta myös habbosta kaikenmaailman rikkomukset on jollakin kitkettävä pois.


      • Todista että oot oikee "Habbo-opas" En vaan nyt oiken meinaa uskoo toho joka ihminen voi laittaa nikikseen "synkroni" Tai vaikka "jesu-88"
        Ei siinä oo mitää mutta onko siellä toisella puolella ihan oikee synkroni..




        T. Ale.


      • Synkroni
        blueale kirjoitti:

        Todista että oot oikee "Habbo-opas" En vaan nyt oiken meinaa uskoo toho joka ihminen voi laittaa nikikseen "synkroni" Tai vaikka "jesu-88"
        Ei siinä oo mitää mutta onko siellä toisella puolella ihan oikee synkroni..




        T. Ale.

        Ei ole tarvetta todistaa sitä mitenkään sulle. :)
        Sitten jos suomi24 ylläpito tulee kysymään niin joudun sen todistamaan. :D
        Tai Habbon ylläpito.
        Mutta ei muuten. :)

        Toki voin sen jotenkin sulle todistaa jos sen välttämättä haluat, kunhan kerrot vain miten?


      • teppooo
        Synkroni kirjoitti:

        Ei ole tarvetta todistaa sitä mitenkään sulle. :)
        Sitten jos suomi24 ylläpito tulee kysymään niin joudun sen todistamaan. :D
        Tai Habbon ylläpito.
        Mutta ei muuten. :)

        Toki voin sen jotenkin sulle todistaa jos sen välttämättä haluat, kunhan kerrot vain miten?

        sovitte jonkun aijan tai paikan habbossa ja kumpikin tulee sinne


      • duvie-westcott
        teppooo kirjoitti:

        sovitte jonkun aijan tai paikan habbossa ja kumpikin tulee sinne

        lol


      • sdpjakeskusta
        blueale kirjoitti:

        Todista että oot oikee "Habbo-opas" En vaan nyt oiken meinaa uskoo toho joka ihminen voi laittaa nikikseen "synkroni" Tai vaikka "jesu-88"
        Ei siinä oo mitää mutta onko siellä toisella puolella ihan oikee synkroni..




        T. Ale.

        On synkroni habossa opas kerrankin se jako kamaa tai arpo.


      • Koodman
        sdpjakeskusta kirjoitti:

        On synkroni habossa opas kerrankin se jako kamaa tai arpo.

        Mut ei se välttämättä käytä täällä samaa nimimerkkiä, kuin Habbossa.


      • kamaa
        sdpjakeskusta kirjoitti:

        On synkroni habossa opas kerrankin se jako kamaa tai arpo.

        ne opastaa. oppaat saa palkkaa habbolaisen ostoista, miksi ne jakelis kamaa, sehän vain vähentää ostoja?????


      • joo
        kamaa kirjoitti:

        ne opastaa. oppaat saa palkkaa habbolaisen ostoista, miksi ne jakelis kamaa, sehän vain vähentää ostoja?????

        Oppaat on yksityishenkilöitä, joille ei ole minkään vertaa väliä ostaako hahmot kamoja vai ei. Hehän tekevät vapaaehtoistyötä, josta ei saa palkkaa.


      • ...
        kamaa kirjoitti:

        ne opastaa. oppaat saa palkkaa habbolaisen ostoista, miksi ne jakelis kamaa, sehän vain vähentää ostoja?????

        Synkroni voit vaikka todestaa, että silloin piti rollata noppaa ja sai sen kaman mikä numero tuli. Muistat varmaan hyvin.


    • LÅL

      Hobbat on tolloja. Ne antaa heti bannit, jos menee johonkin orpokoti-huoneeseen ja "tarjoo orvolle karkkia", mut jos joku kiristää toiselta kamaa, ne ei välitä.

      • Niinpä niin..


      • Jepsfsf
        Zacharia kirjoitti:

        Niinpä niin..

        Totta. Pientä oven tukkimista tai seurailua ja heti bannit rapsahtaa. On se varmaan hauskaa leikkiä virtuaalijumalaa..


    • sad

      Kuka perkele on käyttäny mun nimee XD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe