Miten menee

Oletko väsynyt, iloinen, surullinen
29506
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

Tyytyväinen olen! Sain miehen jonka halusin ja suhde tyydyttää mua suhteellisen hyvin! Harvinaista on...

Äänestä

Ahdistaa 😞

Äänestä
  • Noh. Mikäs siellä ahdistaa? Ota tuntemattomalta satunnainen halaus tästä. Taputus selkään ja voimia.

Äänestä

• Voinko olla avuksi?

Äänestä

• ParitonSukka kirjoitti:

Noh. Mikäs siellä ahdistaa? Ota tuntemattomalta satunnainen halaus tästä. Taputus selkään ja voimia.

Ero tulossa/tullut.

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Ero tulossa/tullut.

Voi ei! Tosi kurja kuulla. Voimia! 🫂

Äänestä

En osaa sanoa. Sekalainen olo.

Äänestä

Ihan hyvä olo, kiitos kysymästä. Selkä vähän jumissa, mutta pian alkaa pieni loma.

Äänestä

Perusmaanantai, lounastauko huh. Kohta tämäkin päivä onneksi ohi :)

Äänestä

Heräsin ~ tunti sitten. Vapaapäivä. Kahvia juomalla, kaikki on hyvin 👩🏼☕️🫶🏻

Äänestä
  • Metsään? 🤷‍♀️😅

Äänestä

• Ai niin 😁 Minä ainakin unohdin yhden vanhan. Kyllästynyt odottamiseen 🫶🏻

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Ai niin 😁 Minä ainakin unohdin yhden vanhan. Kyllästynyt odottamiseen 🫶🏻

Hyvää, eteenpäin vain 😉

Äänestä

Alan käyttämään pictoja heti ku koen että mulla on selonteon tarpeita anonyymeille sun muille

Äänestä

tuli jmieleen kun niin kuulokkeet niin jotkin nettikaupan KPOSS-merkkiset elefantin kokoisia kuulokkwira on pienempiäkin itselläkin on Hermann KJOSS kevyempiä on...

Elefantin kokoinen kuin joku jätti AKG :D

Äänestä

Kiitos kysymästä. Olo on ollut viime aikoina hieman surumielinen ja yksinäinen. Kohta pitäisi pukea hymy naamalle ja heittäytyä arkeen. Ehkä sä tästä taas iloksi muuttuu.

Äänestä

Olen vähän väsynyt. En ole tällähetkellä iloinen enkä surullinen, melko neutraali mieliala.

Äänestä

Ihan hyvällä mielellä, vähän ikävöin erästä. Mites itse? 🙂

Äänestä
  • Mitä teet töissä?

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Mitä teet töissä?

Enpäs kerro 🙂

Äänestä

kuinka suihkiii?

mutta niin on KOSS aika hy iäkin kevyitä kuulekkeita ei elefanrin kokoisia AJG..

urawkköbujub ib htvöt jwvtet -JOAA,

Äänestä

Ihan jees olo nytten.Rähinä räppiä ja hakemuksia. Aika väsyny mut se on mul perus kauraa. Ikävöin, mutta ehkä me tässä lähiaikoina uskaltaudutaan läpille. Se ois vähän hyvä juttu kyllä..Ja hälle tiedoksi, että ei sen tarvii tarkottaa yhtään mitään. Ei siis paineita. 😝

Äänestä
  • Ei tarviskaan. Kunhan pystyisi jutskaamaan asioista mut pahoin pelkään ettei se onnaa

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei tarviskaan. Kunhan pystyisi jutskaamaan asioista mut pahoin pelkään ettei se onnaa

Jep. Sille ei voi mitää sit

Äänestä

Sekavat. Mietin ja kaipaan erästä Naista jatkuvasti

Äänestä
  • 😘🫶🏻🥰

Äänestä

NIIN VÄHÄN KUMMIUAMAINEN PAIKKA MUGA KÄC IN MOPWSILLA, KUN VANNEKOKO AUUEI NIIN JOFFA PÄÄSEE MENEMÄÄN... JOKU NIIN JOO JOOH...

hONDA mONKEYLLÄ TUEHAA TEITTÄÄÄ

Äänestä

Väsynyt, mut ihan pikkusen helpottunut, ekaa kertaa huilailen täs postimyyntisohvalla, jonka selkänojan asennus on täys mysteeri.

Äänestä

Väsynyt olo ihan tyytyväinen ei mitään ihmeellistä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Oletko väsynyt, iloinen, surullinen

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu