Oletko väsynyt, iloinen, surullinen
Miten menee
29
504
Vastaukset
- Anonyymi
Tyytyväinen olen! Sain miehen jonka halusin ja suhde tyydyttää mua suhteellisen hyvin! Harvinaista on...
- Anonyymi
Ahdistaa 😞
Noh. Mikäs siellä ahdistaa? Ota tuntemattomalta satunnainen halaus tästä. Taputus selkään ja voimia.
- Anonyymi
Voinko olla avuksi?
- Anonyymi
ParitonSukka kirjoitti:
Noh. Mikäs siellä ahdistaa? Ota tuntemattomalta satunnainen halaus tästä. Taputus selkään ja voimia.
Ero tulossa/tullut.
- Anonyymi
En osaa sanoa. Sekalainen olo.
Ihan hyvä olo, kiitos kysymästä. Selkä vähän jumissa, mutta pian alkaa pieni loma.
- Anonyymi
Perusmaanantai, lounastauko huh. Kohta tämäkin päivä onneksi ohi :)
- Anonyymi
Heräsin ~ tunti sitten. Vapaapäivä. Kahvia juomalla, kaikki on hyvin 👩🏼☕️🫶🏻
- Anonyymi
Metsään? 🤷♀️😅
- Anonyymi
Ai niin 😁 Minä ainakin unohdin yhden vanhan. Kyllästynyt odottamiseen 🫶🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin 😁 Minä ainakin unohdin yhden vanhan. Kyllästynyt odottamiseen 🫶🏻
Hyvää, eteenpäin vain 😉
- Anonyymi
Alan käyttämään pictoja heti ku koen että mulla on selonteon tarpeita anonyymeille sun muille
- Anonyymi
tuli jmieleen kun niin kuulokkeet niin jotkin nettikaupan KPOSS-merkkiset elefantin kokoisia kuulokkwira on pienempiäkin itselläkin on Hermann KJOSS kevyempiä on...
Elefantin kokoinen kuin joku jätti AKG :D - Anonyymi
Kiitos kysymästä. Olo on ollut viime aikoina hieman surumielinen ja yksinäinen. Kohta pitäisi pukea hymy naamalle ja heittäytyä arkeen. Ehkä sä tästä taas iloksi muuttuu.
Olen vähän väsynyt. En ole tällähetkellä iloinen enkä surullinen, melko neutraali mieliala.
- Anonyymi
Ihan hyvällä mielellä, vähän ikävöin erästä. Mites itse? 🙂
- Anonyymi
Mitä teet töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teet töissä?
Enpäs kerro 🙂
- Anonyymi
kuinka suihkiii?
mutta niin on KOSS aika hy iäkin kevyitä kuulekkeita ei elefanrin kokoisia AJG..
urawkköbujub ib htvöt jwvtet -JOAA, - Anonyymi
Ihan jees olo nytten.Rähinä räppiä ja hakemuksia. Aika väsyny mut se on mul perus kauraa. Ikävöin, mutta ehkä me tässä lähiaikoina uskaltaudutaan läpille. Se ois vähän hyvä juttu kyllä..Ja hälle tiedoksi, että ei sen tarvii tarkottaa yhtään mitään. Ei siis paineita. 😝
- Anonyymi
Ei tarviskaan. Kunhan pystyisi jutskaamaan asioista mut pahoin pelkään ettei se onnaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarviskaan. Kunhan pystyisi jutskaamaan asioista mut pahoin pelkään ettei se onnaa
Jep. Sille ei voi mitää sit
- Anonyymi
Sekavat. Mietin ja kaipaan erästä Naista jatkuvasti
- Anonyymi
😘🫶🏻🥰
- Anonyymi
NIIN VÄHÄN KUMMIUAMAINEN PAIKKA MUGA KÄC IN MOPWSILLA, KUN VANNEKOKO AUUEI NIIN JOFFA PÄÄSEE MENEMÄÄN... JOKU NIIN JOO JOOH...
hONDA mONKEYLLÄ TUEHAA TEITTÄÄÄ - Anonyymi
Väsynyt, mut ihan pikkusen helpottunut, ekaa kertaa huilailen täs postimyyntisohvalla, jonka selkänojan asennus on täys mysteeri.
- Anonyymi
Väsynyt olo ihan tyytyväinen ei mitään ihmeellistä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613