Miten menee

Anonyymi-ap

Oletko väsynyt, iloinen, surullinen

33

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyytyväinen olen! Sain miehen jonka halusin ja suhde tyydyttää mua suhteellisen hyvin! Harvinaista on...

    • Anonyymi

      Ahdistaa 😞

      • Noh. Mikäs siellä ahdistaa? Ota tuntemattomalta satunnainen halaus tästä. Taputus selkään ja voimia.


      • Anonyymi

        Voinko olla avuksi?


      • Anonyymi
        ParitonSukka kirjoitti:

        Noh. Mikäs siellä ahdistaa? Ota tuntemattomalta satunnainen halaus tästä. Taputus selkään ja voimia.

        Ero tulossa/tullut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ero tulossa/tullut.

        Voi ei! Tosi kurja kuulla. Voimia! 🫂


    • Anonyymi

      En osaa sanoa. Sekalainen olo.

    • Ihan hyvä olo, kiitos kysymästä. Selkä vähän jumissa, mutta pian alkaa pieni loma.

    • Anonyymi

      Perusmaanantai, lounastauko huh. Kohta tämäkin päivä onneksi ohi :)

    • Anonyymi

      Heräsin ~ tunti sitten. Vapaapäivä. Kahvia juomalla, kaikki on hyvin 👩🏼☕️🫶🏻

      • Anonyymi

        Mihin susi jäi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin susi jäi?

        Metsään? 🤷‍♀️😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsään? 🤷‍♀️😅

        Ei taida olla ikävä? Löytyikö uus mies jostai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla ikävä? Löytyikö uus mies jostai?

        Ai niin 😁 Minä ainakin unohdin yhden vanhan. Kyllästynyt odottamiseen 🫶🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin 😁 Minä ainakin unohdin yhden vanhan. Kyllästynyt odottamiseen 🫶🏻

        Hyvää, eteenpäin vain 😉


    • Anonyymi

      Alan käyttämään pictoja heti ku koen että mulla on selonteon tarpeita anonyymeille sun muille

    • Anonyymi

      tuli jmieleen kun niin kuulokkeet niin jotkin nettikaupan KPOSS-merkkiset elefantin kokoisia kuulokkwira on pienempiäkin itselläkin on Hermann KJOSS kevyempiä on...

      Elefantin kokoinen kuin joku jätti AKG :D

    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä. Olo on ollut viime aikoina hieman surumielinen ja yksinäinen. Kohta pitäisi pukea hymy naamalle ja heittäytyä arkeen. Ehkä sä tästä taas iloksi muuttuu.

    • Olen vähän väsynyt. En ole tällähetkellä iloinen enkä surullinen, melko neutraali mieliala.

    • Tässä tää menee. Ei oikein tunnu enää miltään, eikä jaksa mistään välittää. Masentaa vaan.

    • Anonyymi

      Ihan hyvällä mielellä, vähän ikävöin erästä. Mites itse? 🙂

      • Anonyymi

        Mitä teet töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet töissä?

        Enpäs kerro 🙂


    • Anonyymi

      kuinka suihkiii?

      mutta niin on KOSS aika hy iäkin kevyitä kuulekkeita ei elefanrin kokoisia AJG..

      urawkköbujub ib htvöt jwvtet -JOAA,

    • Anonyymi

      Ihan jees olo nytten.Rähinä räppiä ja hakemuksia. Aika väsyny mut se on mul perus kauraa. Ikävöin, mutta ehkä me tässä lähiaikoina uskaltaudutaan läpille. Se ois vähän hyvä juttu kyllä..Ja hälle tiedoksi, että ei sen tarvii tarkottaa yhtään mitään. Ei siis paineita. 😝

      • Anonyymi

        Ei tarviskaan. Kunhan pystyisi jutskaamaan asioista mut pahoin pelkään ettei se onnaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarviskaan. Kunhan pystyisi jutskaamaan asioista mut pahoin pelkään ettei se onnaa

        Jep. Sille ei voi mitää sit


    • Anonyymi

      Sekavat. Mietin ja kaipaan erästä Naista jatkuvasti

      • Anonyymi

        😘🫶🏻🥰


    • Anonyymi

      NIIN VÄHÄN KUMMIUAMAINEN PAIKKA MUGA KÄC IN MOPWSILLA, KUN VANNEKOKO AUUEI NIIN JOFFA PÄÄSEE MENEMÄÄN... JOKU NIIN JOO JOOH...

      hONDA mONKEYLLÄ TUEHAA TEITTÄÄÄ

    • Anonyymi

      Väsynyt, mut ihan pikkusen helpottunut, ekaa kertaa huilailen täs postimyyntisohvalla, jonka selkänojan asennus on täys mysteeri.

    • Anonyymi

      Väsynyt olo ihan tyytyväinen ei mitään ihmeellistä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      25
      3263
    2. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      193
      2543
    3. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      59
      2536
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

      On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      68
      1104
    5. Haukio ja Niinistö

      Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1042
    6. Kulta en jaksa tätä palstaa

      Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      16
      993
    7. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

      Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      190
      909
    8. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

      Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      149
      905
    9. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      165
      879
    10. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      110
      819
    Aihe