Löysät s marketin invavessassa

Anonyymi-ap

Oli kauhea reissu, hirveässä pissahädässä pääsin smarkettiin ja sisällä pöntössä odotti yllätys, edellinen jättänyt pringles purkin kokoisen jöötipaketin ja vetämättä, otin kuvan siitä ja lähetin hämeenmaan asiakaspalveluun.Eihän tälläinen peli voi vedellä että minä vetelen vessoja toisten puolesta, varsinkin kun olen asiakas.

terveisin
Riitta

12

816

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tapahtui siis 26.8 kello 10:47

R

• Anonyymi

Hei Riitta.
      Edellinen vessan käyttäjä on myös ollut asiakas, eikä näin ollen myöskään ole vessan vetäjä vaan vessassa asioiva.
      Pyydä ensi kerralla kassahenkilökuntaa kutsumaan vessanvetäjä paikalle.
      Terveisin Turo

• Anonyymi

Meinaatko että henkilökunnan pitäisi käydä joka asiakkaan jälkeen tarkistamassa wc ?🤣

• Anonyymi

Harvemminhan sitä kunnon kakkapötköä näkee nykypäivänä, edes omaansa, joten ymmärrän järkytyksen. Mutta toisaalta: jollain on ollut kakka tulossa paineella, ja hyvä että koko suolen lasti tuli ulos, vatsan on toimittava ja ei voi eikä pidä pidätellä. No jos pönttö jäi vahingossa vetämättä, niin onhan siitä valokuva, en vaan tiedä ketä varten ja kuka välittää.

• Anonyymi

Olishan se kuva hieno taideteos olohuoneen seinällä.

• Anonyymi

💩💩💩

• Anonyymi

Vähän ymmärtäväisempi pitäisi olla, invavessa kuitenkin kyseessä. Onneksi pääsi pöntölle ajoissa.

• Anonyymi

Ja hyvinkö maistui?

• Anonyymi

Minun täytyy myöntää että se olin minä, koitin sitä vetää kolmesti mutta se ei mennyt sinne viemäriin vaan nökötti sinä pystyssä.

Anteeksi aiheuttamani häiriö.

T Jari

• Anonyymi

Tätä tarkottaa olla ihmisten ilmoilla eikö ole hienoa joskus tuollainen peistä päivää ja tuntee elämisen riemua huutakka seuraavat kitisijät että kakka tuli saa tulla vetämään

• Anonyymi

Ei näkymä ollut varmaankaan lehmän paskaa kummempaa.

• Anonyymi

Sehän on monella paikkakunnalla ihan tapana jättää ns. pokaali näytille. Hienoa että kyseinen kulttuuri rantautunut myös tänne.

T. lembas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      123
      776
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      706
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      678
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      526
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    9. 26
      491
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      473
    Aihe