Oli kauhea reissu, hirveässä pissahädässä pääsin smarkettiin ja sisällä pöntössä odotti yllätys, edellinen jättänyt pringles purkin kokoisen jöötipaketin ja vetämättä, otin kuvan siitä ja lähetin hämeenmaan asiakaspalveluun.Eihän tälläinen peli voi vedellä että minä vetelen vessoja toisten puolesta, varsinkin kun olen asiakas.
terveisin
Riitta
Löysät s marketin invavessassa
12
640
Vastaukset
- Anonyymi
tapahtui siis 26.8 kello 10:47
R - Anonyymi
Hei Riitta.
Edellinen vessan käyttäjä on myös ollut asiakas, eikä näin ollen myöskään ole vessan vetäjä vaan vessassa asioiva.
Pyydä ensi kerralla kassahenkilökuntaa kutsumaan vessanvetäjä paikalle.
Terveisin Turo - Anonyymi
Meinaatko että henkilökunnan pitäisi käydä joka asiakkaan jälkeen tarkistamassa wc ?🤣
- Anonyymi
Harvemminhan sitä kunnon kakkapötköä näkee nykypäivänä, edes omaansa, joten ymmärrän järkytyksen. Mutta toisaalta: jollain on ollut kakka tulossa paineella, ja hyvä että koko suolen lasti tuli ulos, vatsan on toimittava ja ei voi eikä pidä pidätellä. No jos pönttö jäi vahingossa vetämättä, niin onhan siitä valokuva, en vaan tiedä ketä varten ja kuka välittää.
- Anonyymi
Olishan se kuva hieno taideteos olohuoneen seinällä.
- Anonyymi
💩💩💩
- Anonyymi
Vähän ymmärtäväisempi pitäisi olla, invavessa kuitenkin kyseessä. Onneksi pääsi pöntölle ajoissa.
- Anonyymi
Ja hyvinkö maistui?
- Anonyymi
Minun täytyy myöntää että se olin minä, koitin sitä vetää kolmesti mutta se ei mennyt sinne viemäriin vaan nökötti sinä pystyssä.
Anteeksi aiheuttamani häiriö.
T Jari - Anonyymi
Tätä tarkottaa olla ihmisten ilmoilla eikö ole hienoa joskus tuollainen peistä päivää ja tuntee elämisen riemua huutakka seuraavat kitisijät että kakka tuli saa tulla vetämään
- Anonyymi
Ei näkymä ollut varmaankaan lehmän paskaa kummempaa.
- Anonyymi
Sehän on monella paikkakunnalla ihan tapana jättää ns. pokaali näytille. Hienoa että kyseinen kulttuuri rantautunut myös tänne.
T. lembas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436