Vastauksen eniten
Mihin haluat
24
384
Vastaukset
- Anonyymi
Lähinnä puhua ja selvitel
- Anonyymi
No tämä olisi aika mahtava alku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä olisi aika mahtava alku.
Siihen alkuun ei vain pääse
- Anonyymi
Kerroppa se A
- Anonyymi
En halua vastauksia täällä. En halua muodostaa sinusta käsitystä umpimähkäisten anonyymivastausten perusteella. Ihan turhanpäiväistä jauhantaa tuo.
- Anonyymi
Silti vastasit kuin tuntemallesi henkilölle😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti vastasit kuin tuntemallesi henkilölle😬
Niin, tiedän kaivattuni käyvän täällä mutta en halua silti mitään vastauksia täällä anonyymisti. Olen tullut järkiini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tiedän kaivattuni käyvän täällä mutta en halua silti mitään vastauksia täällä anonyymisti. Olen tullut järkiini.
🏳🏳🏳🏳🏳🏳🏳🏳🏳🏳jei! Hyvä sinä💕
- Anonyymi
Miten on mahdollista näin vähillä kävijöillä pyörittää tätä sivustoa?
- Anonyymi
Haluaisin tietää onko minun mahdollista koskaan saada kaivattuani. Saako kaipuu joskus tulevaisuudessa kenties täyttymyksensä vai kannattaako vain luovuttaa kokonaan nyt? Oliko torjunta lopullinen vai oliko se enemmän tyyliin ”nyt ei ole sopiva aika”?
- Anonyymi
Onko selvänäkijä paikalla?
- Anonyymi
En tiedä, mutta itsehän olenkin mentalisti
- Anonyymi
On paikalla, mutta ei ole juuri nyt käytettävissä
- Anonyymi
Tykkääkö hän minusta ja onko hänellä ketään elämässään.
- Anonyymi
Tykkää se ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää se ei ole
Okei, kiva 🙂
- Anonyymi
Et katotko muita sil silmäl? Jos olenkin vain yks muiden joukossa
- Anonyymi
Ei kiinnosta muut, mutta oon koittanut unohtaa sut menemällä eteenpäin. Ei onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta muut, mutta oon koittanut unohtaa sut menemällä eteenpäin. Ei onnistunut.
Toivoisin että pystyisit menemään eteenpäin mut jos vähänkään pääset niin toivon ettet vaan kiinnostu muista. Sano mikä silloin vaivaa 😂
- Anonyymi
Siihen, että mikä on elämäni tarkoitus ja tehtävä täällä maanpäällisessä helvetissä.
- Anonyymi
Mikä ihme saa sinut ajattelemaan, että joku haluaisi juuri sinulta täällä vastauksia?
Olet niitä seonneita.- Anonyymi
Varmaan ihme
- Anonyymi
Käykö Sinun sepostukset vielä kuinka hyvin kaupaksi, leidi? Sivusta
- Anonyymi
No ensisijaisesti voisit ruustailla vaikka tohon vasempaan pakaraan, siinä on hyvin tilaa. Jos kaikki teksti ei millään mahdu siihen, saa jatkaa toisellekin kankulle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 913986
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.743632Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393042- 1602980
- 632756
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532746- 502314
- 452085
- 392007
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591768