Miten oppia pitämään turpa kiinni?

Anonyymi-ap

Minulla on jonkinlainen pakko-oire kertoa asioista kaikille. Minun kaverini avautui eräästä ongelmastaan ja sen piti olla luottamuksellinen tieto minulle ja lupasin pitää suuni kiinni. Minulla oli jotenkin tarve päästä kertomaan koko tarina minun hyvälle ystävälle. Minulle tuli huono omatunto koska olin pettänyt luottamuksen. Kaveri ei kuitenkaan tiedä että olen kertonut hänen asioitaan eteenpäin eikä todennäköisesti saakaan tietää. Mutta aina on tarve kertoa kaikki asiat sille hyvälle ystävälleni ja jälkeenpäin kaduttaa. Kerran sattui epämiellyttävä tilanne. Kerroin sille hyvälle ystävälle eräästä kaverista asioita ja se kaveri kuuli. Asiat ei olleet kovin "salaisia" vaan tavallisia mutta tuli jollain tavalla häpeällinen olo koska kaveri kuuli että menen heti juoruilemaan. Miten päästä siitä eroon? Ne sanat vain tulevat ulos, en voi sille mitään

12

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitämällä suun kiinni?

    • Anonyymi

      Ei siinä muuta kun kerran puhut väärän ihmisen asioista niin saatat saada kunnolla t urpaasi. Se opettaa jos ei ensimmäisellä kerralla niin sitten viimeistään muutaman kerran jälkeen. Toinen on julkisuuden tuoma paine ja häpeä. Näillä pääset mielestäni alkuun.

    • Anonyymi

      Audilla ajaen kun triplaturbo kininee 4 vaihteella long size Marlbolo huulessa Reunatieltä jouluruokailuun työttömille kotiseututaloon paljaalla

    • Anonyymi

      homous

      • Anonyymi

        Työtön ei saa puhua TE-toimistossa sukkahousun läpi pitää ölistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtön ei saa puhua TE-toimistossa sukkahousun läpi pitää ölistä

        Sukkahousu päässä ölisemällå tekee hyvän vaikutelman työ haastattelussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukkahousu päässä ölisemällå tekee hyvän vaikutelman työ haastattelussa

        oikin hyvä juttu oppia bo-sätkää kääriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oikin hyvä juttu oppia bo-sätkää kääriä

        pikkuhousut jalassa pinpistä kameli näkyy asennossa uimalaitoksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtön ei saa puhua TE-toimistossa sukkahousun läpi pitää ölistä

        Viime perjantain iltana Icellassa oli huonosti käyttäydyttävä työtön joka kirosi haistatteli vittua perkelettä kun ei saanut laulaa karaokea vain kaksi laulua työtön huusi ei ole tasaarvoista kukapa tollaista akkaa kehtaa kuunnella joka kiroilee julkisella järjestäkää vaikka kiroilu karaoke


    • Anonyymi

      Liity bemaripoikiin. Mitä tapahtuu bemarikerhossa jää bemarikerhoon.

    • Anonyymi

      Olen noin 64-vuotias mies. Yleensä käsken olemaan vaiti jos toisen puhe ei miellytä.

    • Anonyymi

      Itkettää kuunnella turhia jorinoita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe