Rakas mies, mikä sinua huolestuttaa?
Oletko huolissasi minusta?
81
857
Vastaukset
- Anonyymi
Koko ajan ajattelen sua…❤️🔥
- Anonyymi
Oon vähä
Aika sekavaa tekstiä - Anonyymi
Millainen nainen hän on
- Anonyymi
Ajattelen sua myös niin paljon… Rakas❤️🔥 Mikä on tää tunne oikeestihuh /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen nainen hän on
Sellainen vähän pyöreä ja tumma, polkkatukka. Pituus noin 175cm. Nostaa penkistä 100 kg.
- Anonyymi
Etkä ajattele. Sinä troIIaat. Sinä et tiedä kuka ap on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen nainen hän on
Normaali, jolla siskoja täällä useita.
- Anonyymi
Miksi on huolissaan
- Anonyymi
En. Sinä selviät mistä vaan.
- Anonyymi
Siksi naiset ei tällaista skeidaa kirjoittelekaan
- Anonyymi
En kirjoittanut aloitusta, mutta omin tästä vastauksen. Joskus toivoisin, että joku olisi "vähän" huolissaan, aidosti. Mutta sitten kerään taas itseni ja jatkan elämää, kun ei muukaan auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut aloitusta, mutta omin tästä vastauksen. Joskus toivoisin, että joku olisi "vähän" huolissaan, aidosti. Mutta sitten kerään taas itseni ja jatkan elämää, kun ei muukaan auta.
Siis tuo, "sinä selviät mistä vaan". -ed.
- Anonyymi
Niin selviänkin mutta mistä sinä sen voisit tietää?
sivusta rakkaaltasi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin selviänkin mutta mistä sinä sen voisit tietää?
sivusta rakkaaltasiEnsinnäkin hän tietää että olen tukena jos tarvitsee. Lisäksi toivon että hän luottaisi minuun jo niin paljon että kertoisi jos hänellä on jokin huonosti. Mutta joo, en tietenkään voi tietää. /15:33
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin hän tietää että olen tukena jos tarvitsee. Lisäksi toivon että hän luottaisi minuun jo niin paljon että kertoisi jos hänellä on jokin huonosti. Mutta joo, en tietenkään voi tietää. /15:33
Miksi sä haluat tietää. Oletko vain utelias?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvitse tietää yhtään mitään, mutta voi auttaa jos juttelee jonkun kanssa. Tiedän mitä on kun ei juttele. Turhaan lypsät, en ole ketään tuttusi. /15:33
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tämä trolligubbe vedättää sinua tai sinä itseäsi…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän😞mutta minuun ei saa sattua. Minun kyllä pitää kestää mitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan minun kommentilta...pakko vaan yrittää ja kaikesta selvitään 8)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseään nämä tätä jäpikkää naiseksi uskovat taitaa vedättää ja sit inisevät tuuleen huudellen kun et sinä sit laita sitä viestiä sinä vaan pelaat ja pelaat ja tällainen toksinen ujellus on vissiin ihan legit joidenkin mielestä. Misogyniaa se on ja piste
- Anonyymi
epätietisuus, nyt näytät hyvältä etkä sure menneitä.
- Anonyymi
Taas aiheena sinä. Huomaatko itse. Et kirjoita kaipaavia viestejä toiselle vaan aiheena olet aina sinä itse. Pistää miettimään!
- Anonyymi
Mieti 😂😂😂
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät, kuka on aloittaja? Tuon on voinut kirjoittaa kuka tahansa, tuskin sun tuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, kuka on aloittaja? Tuon on voinut kirjoittaa kuka tahansa, tuskin sun tuttu.
Ei olekaan tuttuni. En tunne täältä ketään. Hän vaan tekee tuota samaa koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan tuttuni. En tunne täältä ketään. Hän vaan tekee tuota samaa koko ajan.
Ai tämä mies joka haaveilee jostain holhottavasta naisesta vaikka on holhouksen tarpeessa itse? Kyllä sinun idealistina pitäisi huomata nämä nyanssit, mutta sulla on niin kiire lyttäämään pakkomielteen kohdettasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta. Kalastelee huomiota palstan miehiltä, sama keneltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta. Kalastelee huomiota palstan miehiltä, sama keneltä.
Sinultako tämän äijän hönö kysely on sitten pid? Tiedät itsekin eienääniinlatentisti hul lu että tuo on mies eikä se nainen jota luulet täällä vainoavasi tällä tollolla juontamisella. Toisekseen termi palstan miehet kertoo, että orientaatiosi palstaan on aika syvällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinultako tämän äijän hönö kysely on sitten pid? Tiedät itsekin eienääniinlatentisti hul lu että tuo on mies eikä se nainen jota luulet täällä vainoavasi tällä tollolla juontamisella. Toisekseen termi palstan miehet kertoo, että orientaatiosi palstaan on aika syvällä
Ja mikset ole yksäri ikinä rekisteröinyt sitä taikaheppatunnistettasi? Lisäys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tämä mies joka haaveilee jostain holhottavasta naisesta vaikka on holhouksen tarpeessa itse? Kyllä sinun idealistina pitäisi huomata nämä nyanssit, mutta sulla on niin kiire lyttäämään pakkomielteen kohdettasi
Mutta kun pistää vaan uusiksi nääs saman dialogiin loppuun samat sävelet niin on voittanut kainaloallien tuuletuksen
- Anonyymi
Aina sinä ei ole se ketä aattelit, sinä, sinä niitä riittää täällä. Minä, sinä, hän, me, te, he.
- Anonyymi
Vähän olen ollut huolissani miten hänellä menee ja miten pärjää tässä maailmassa. m-n
- Anonyymi
Eikö silloin kannattaisi ottaa yhteyttä ja kysyä, mitä kuuluu? - sivusta, en ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö silloin kannattaisi ottaa yhteyttä ja kysyä, mitä kuuluu? - sivusta, en ap
Kyllä olen niin kysynytkin ja kysyn varmaan jatkossakin.
- Anonyymi
Meneppä sinä nylpyttämään sitä 20v nuorempaa ntiä
Ota jalata alle ja mene - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen niin kysynytkin ja kysyn varmaan jatkossakin.
Joo ei tartte soittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei tartte soittaa
Joo tuota noin en soittaisikaan.
- Anonyymi
Että et saa rakkautta tarpeeksi.
- Anonyymi
Sulta? 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta? 😏
Tietysti. Minulla on paljon rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti. Minulla on paljon rakkautta.
Niin monta kuin on naista onnea siihen elämään
- Anonyymi
En ole huolissaan pätkääkään tällä hetkellä tunnen että lennät omilla siivillä.
- Anonyymi
Mitä se tarkoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa
Miten joku ei voi tajuta perus metaforaa? 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku ei voi tajuta perus metaforaa? 🤨
Joku lapsi varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa
Jalat kantaa, murheet menee sivuun ja elämä palaa raiteilleen, hymy palaa huulille.
- Anonyymi
Yritän päästä irti kännykkäriippuvuudesta.
- Anonyymi
VALETTA
- Anonyymi
RAKKAUS
- Anonyymi
Olen välillä huolissani että miten pärjäät ja oletko yksinäinen. Haluaisin sinua paijata rakas kulta.
- Anonyymi
ET KOSKAAN TEHNYT SITÄKÄÄN MIKSI NYT TEKISIT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ET KOSKAAN TEHNYT SITÄKÄÄN MIKSI NYT TEKISIT
Hengitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hengitä.
Hengitä sinä suomikaksneljää. Moro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂 hahaha vtun kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
servasit ukko prkl..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hengitä.
Olet todella teennäinen kun yrität pitää tämän palstaguben show’n keskellä omas showtas😉
- Anonyymi
Olen huolissani, maailmassa on paljon ilkivaltaa, yksinäisyyttä, rikollisuuttaa, sotia ym. pahaa. Nainen voi tuntea olonsa turvattomaksi.
https://youtu.be/t9MOccrfpbQ - Anonyymi
Tietysti olen huolissani sinusta. Rakastan sinua.
- Anonyymi
Ketä rakastat?
- Anonyymi
Kaikki on hyvin, elämä on ihan kontrollissa vaikka sinä et olekkaan siinä...Ensiviikon matkakin peruuntui.
- Anonyymi
Huolestuttaa, että luulet että olen jokin namusetä, joka haluaa vain sitä yhtä asiaa.
Haluan toki sitäkin, mutta olen miettinyt asioita, melko mahdoton yhtälö se kyllä silti olisi...- Anonyymi
Sun koko elämä on tämä palsta. Moro!
- Anonyymi
Aloittaja lienee kuitenkin nainen. Ja mieheltä kysyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on kuule ihan sama itseltään dorkia kyselevä mies kuin ennenkin. Jätä huolenpitos siis omaksi tiedoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että kaksi kaivattua saa keskenään puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että kaksi kaivattua saa keskenään puhua.
Buah hah hah hah haa
- Anonyymi
Mua huoleta mikään oikeastaan orottelen sitä joku noista maailman maiden johdossa olevista paskahousuista uskaltas sen kolmannen maailman sodan aloittaa sais tekemistä pariks vuodeks ni sen jälkei ei tarttis mun ainakaan huolehtia että mun elinaikana loppus työt se mistä rahat siihen rakentamiseen si ni se on jonkun muun huoli ei riitä muutama satama miljoonaa puhutaan jotan varmaan kymmenistä miljardeista vertailuna ennen on tehtaita rakennettu miljoonilla montako miljardia maksaa nykyään tehtaan rakentaminen kaikkine robotteineen jotka korvaavat ihmiset
- Anonyymi
niin kauan kun hakkaavat ja tuhoavat ja "syö" kannattaa ollakin. toivottavasti kuolevat pian, ei niitä jaksa kukaan. ihan sama mitä teet ja missä oot niin jatkavat sitä saastatoimintasnsa,eikai se väärin ole toivoa niiden kuolemaa kun tappavat muuten.
- Anonyymi
Et sä gubbe saa sit lääkityst skulaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä gubbe saa sit lääkityst skulaan??
Tai tämä eräs sekava joka näkee vaivaa tästä guben joutavasta jokelluksesta, hevosetkin nauraa
- Anonyymi
kaikkea huonoa teille, tilasin laillisesti teille karmaa ja laillisesti turpaan ja työhakkasmista. Tuohosvat teidät, varmaan tappavat. heihei!!! kannattaa mitä miettiä mitä teitte, nyt se on tilattu kaikkiin teihin. ja hakkaavat vaikka hengiltä.
- Anonyymi
Työnhakkaamista on varmaan mies esim savotta metsässä? Kuulostaa terveeltä ulkoilmatyöltä
- Anonyymi
tilattiin naisille ja miehille laillisesti, teidät ja elämänne tuhotaan pian ja hakataan hyvää muille. tsemppiä eloonjäämiselle tuskaa työhön ja, rahaan ja, kaikkeen mitä teette. eri toyen hakkaavat nuo teidän hyötyjönaiset ja ne äijät. sitä saa mitä tilaa 🙂 ihrakasa ottaa turpaan pian työjutuista ja muusta, samoin koko porukka. teidän tyylillä ja ei armoa, ei sääliä, ja kunnolla pahaa!
- Anonyymi
Sulla on nettigubbe yhtä psykoottinen fani kuin sinäkin olet se kuvittelee olevansa osa tarinaasi jollain logiikalla menkää yhdessä lataamoon
- Anonyymi
työhakkasja sulle tilattiin juuri laillisen murha laillisesti ja suoraan Venäjältä, aina löytyy vahvempi ja kommunistit ja jakajat näkevät aitoa meininkiä 🙂😂 tervemenoa hrlvettiin! ja hakkaavat ne teidän ämmätkin ja vauhdittaa vähän rahan keruuta tänne 😂
- Anonyymi
Jaa sullako on nettisetä yhteyksiä oikein russlandiaan?
- Anonyymi
Tukeeko mies valtio tätä projektia kun se kerran niin laillinen on? Ehkä sua on huijattu?
- Anonyymi
eri toten on mainittu Susannat ja Papu, sekä muutama muu nainen. hakkaavat teidät, tuhoavat elämänne, ehkä jäätte henkiin, osa ei, antaa Karman kiertää ja päästään teistä eroon. ja saadaan korvaus teoistanne.
- Anonyymi
niistä mt jutuista, rahasta ja työjutuista 😂 ja muutamasta muusta jutusta. Ei ne ehkä hyökkää mutta tykkää käyttää valtaa sen verran iso porukka ja näkyvä että ottivat hoitaakseen 😂 ei edes moraaliin koske kun katsoo hakkausta ja tekojanne. ottakaahan turpaa ja kärsikää, toivottavasti menee elämät paskaksi ja menetätte, ehkä pitävät otteessaan ja saatte vähän traumaa ja respectii!! älä huuda turhaan Herran nimeä, ne voivat tulla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ja kostoa jatkossa mietitte mitä mielipuolista teette mistäkin. ja se Sari hakataan Sadun tapaan myös 😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Oletko nii hengetön mies että haaveilet naisten pahoinpitemisestä yötä päivää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nii hengetön mies että haaveilet naisten pahoinpitemisestä yötä päivää?
Luulisi ettei naisvihamielinen sinimusta pelle nii piittais viittauksesta naisiin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838