Yhdessä unessa hypin talojen katolla ja sit näin sut randomisti, katoit mua noilla kauniilla silmilläs ja hymyilit. Sit laskeuduin sinne sun tasolle ja puhuttiin jotain, lähdin pois, hypin katoilla taas ja näin sut taas jossain ja hymyilit mulle taas.
Yhdessä unessa oltiin ulkona kävelyl, kysyin et voinko pitää sua kädest, sanoit et joo. Sit lähdettiin leffoihin kattoon jotain shrek 4sta tyyliin.
Yhdessä unessa sä ja sun "kaveriporukka" puhu must seläntakan paskaa ja nauro mulle, tää oli ainoo huonompi uni jonka susta nähny, mut ei hätää en tuomitse sua, ymmärrän sua täysin <3..
Yhdessä unessa, sä , mä ja mun exä hengattiin ,ja sit alettiin pitää kädest kii sun kaa, ja exä alko sekoileen ja juostiin sitä karkuun vain käsi kädes <3
Yhdessä unessa oltiin meiän vanhal koulul ja sie oli joku esiintyminen jossa sä olit pitämässä esitystä, joku mun vanha luokkalainen mainitti et oon ihan pihkas suhun ja menin ihan punaseks ja katoit mua hetken, ja sit hymyilit..
tää oli aik kamala uni... mut yhes unes sun äiti kuoli (pelottavaa joo tiiän..) sit olin tosi surullinen ja itkit ja yritin lohduttaa sua ja hoidettiin pupua yhdes... mut joo tää oli aika pelottava, pidä äitestäs huolta, en uskaltanut kertoa tästä sulle kun en halunnu huolestuttaa.. <3
viime aikona näin unta jossa me suudeltiin kun olin hakemassa töihin johonki tehtaaseen ja mun exä oli jostain syystä kans siel, suudeltiin sun kaa kun kerroit säädölles et "se on ohi nyt" (foreshadowing?)
yhdes unes me vaan löhöiltiin sohval ja sit näytit mulle jonkun sun oma piirtämän pokemonin.
sit viime aikoina näin kans unen jossa olin sun kaa lähekkäin, syleiltiin ja halittiin (ei seksiä), ja sit kerroin sulle kaikkee ja ymmärsit mua niin hyvin, vaikka olit vähän ahistunut mun epävakaast, senkin näin siin unessa.. mut ymmärsin kyl sen tunteen tosi hyvin ,onhan tää aik intensiivist välil.. :c
Viimesimmäs unessa jossa sä olit niin cuddlattiin jonkun verran, mut sit suutuit mulle kun kaverit taas puhu jotain musta? ja oli vähän sekavat tunnelmat :(, välil tykkäsit must, välil olit kylmä..
Oon nähnyt susta paljon enemmänkin unia, mut en saa ihan kaikkia kaivettua mielensopukoist atm. Ainakin jotain tosi romanttisii välil.
Oothan kunnossa? Oot supertärkee <3
Unia susta rakas
11
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana, olisipa minulle ja ei hätää, äitini on jo edesmennyt. ,,♥️
- Anonyymi
Kiitos <3, ja voi ei, ei kai sentään viime syksynä, sillä näin tän unen muistaakseni sillon :( <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos <3, ja voi ei, ei kai sentään viime syksynä, sillä näin tän unen muistaakseni sillon :( <3
Aiemmin lähti äitee tuonpuoleiseen 💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<3…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osanotot <3
- Anonyymi
Oli ihana lukee noit unii rakas.. Vähän sä muistat hyvin <3 Mä muistan vaan pari täydellist todellisen tuntust unta mis oot ollu. Oltiin niis molemmis jo yhes.. On aikaa siit ku oon ne nähny. Mä välitän sust niin liikaa <3 En haluu ikinä menettää sua :c <3 Toivon et nähään täl viikol ni halaan sua lujaa.
- Anonyymi
Mä muistan ainki puolet kaikista unista joita oon nähnyt, oon hämmentynyt kun oon jutellut ihmisil ja ne ei kuulemma muista niiden unia :0, mut mä varmaa muistan puolet kaikist unist mitä oon nähny jotenki.
Kiitos ,mäkää en haluu menettää sua, välil ollut kyl huoli , mut ehk yliajattelen välil, ja kiitos, hali todella tulisi tarpeeseen, ihana oot <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä muistan ainki puolet kaikista unista joita oon nähnyt, oon hämmentynyt kun oon jutellut ihmisil ja ne ei kuulemma muista niiden unia :0, mut mä varmaa muistan puolet kaikist unist mitä oon nähny jotenki.
Kiitos ,mäkää en haluu menettää sua, välil ollut kyl huoli , mut ehk yliajattelen välil, ja kiitos, hali todella tulisi tarpeeseen, ihana oot <3Kuin siistii,vaiks on siel varmaa joukos niit mitä ei haluis muistaa ees >:( .. Tosi jees kuulla rakas. Tuntuu vaa et oisit mulle just se oikee ja ajattelen et meijä välil on niin hyvä ymmärrys puolintoisin et ei haluttais olla turhan takii toisillemme ilkeit..<3 Sä oot ihanin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin siistii,vaiks on siel varmaa joukos niit mitä ei haluis muistaa ees >:( .. Tosi jees kuulla rakas. Tuntuu vaa et oisit mulle just se oikee ja ajattelen et meijä välil on niin hyvä ymmärrys puolintoisin et ei haluttais olla turhan takii toisillemme ilkeit..<3 Sä oot ihanin
Onhan siel jonkun verran "trauma-unii"ja painajaisiakin, mut on siellä paljon hyvii ja kauniita unia, jotka saa mut paremmalle päälle.
Ja joo tunne on molempipuolinen.. ja joo mä en halua olla ilkeä sulle , oot kiltti ja välittävä ihminen, ansaitset parasta <3 palstatrolleist ja muist häiriköist ei kannata välittää, uskon et sä tunniatat mikä on mun kirjottamaa ja mikä on kun joku toinen esiintyy muna tai trollaa , vaik meneehän noi omatki tunteet välil 0-100, mut en mä ainkaa sua millään taval tahallani oo yrittänyt tai halunnut satuttaa tai loukata, oot mun valopillku ja tosi tärkee, uskon et välillämme on hyvä ymmärrys toisia kohtaan♡
- Anonyymi
Ootpas saanut elämäniloa ja vapautta. Jo vaikka rosot ovat hioutuneet, särmää löytyy yhä.
- Anonyymi
Hän tuo aina positiivist energiaa mun elämää vaik ei ollakkaa vie yhdes❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212437
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311685Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm111676Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1741604Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv121498- 331316
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja55998Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko17965Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38875Olin koko ajan
Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to72803