Unia susta rakas

Anonyymi-ap

Yhdessä unessa hypin talojen katolla ja sit näin sut randomisti, katoit mua noilla kauniilla silmilläs ja hymyilit. Sit laskeuduin sinne sun tasolle ja puhuttiin jotain, lähdin pois, hypin katoilla taas ja näin sut taas jossain ja hymyilit mulle taas.

Yhdessä unessa oltiin ulkona kävelyl, kysyin et voinko pitää sua kädest, sanoit et joo. Sit lähdettiin leffoihin kattoon jotain shrek 4sta tyyliin.

Yhdessä unessa sä ja sun "kaveriporukka" puhu must seläntakan paskaa ja nauro mulle, tää oli ainoo huonompi uni jonka susta nähny, mut ei hätää en tuomitse sua, ymmärrän sua täysin <3..

Yhdessä unessa, sä , mä ja mun exä hengattiin ,ja sit alettiin pitää kädest kii sun kaa, ja exä alko sekoileen ja juostiin sitä karkuun vain käsi kädes <3

Yhdessä unessa oltiin meiän vanhal koulul ja sie oli joku esiintyminen jossa sä olit pitämässä esitystä, joku mun vanha luokkalainen mainitti et oon ihan pihkas suhun ja menin ihan punaseks ja katoit mua hetken, ja sit hymyilit..

tää oli aik kamala uni... mut yhes unes sun äiti kuoli (pelottavaa joo tiiän..) sit olin tosi surullinen ja itkit ja yritin lohduttaa sua ja hoidettiin pupua yhdes... mut joo tää oli aika pelottava, pidä äitestäs huolta, en uskaltanut kertoa tästä sulle kun en halunnu huolestuttaa.. <3

viime aikona näin unta jossa me suudeltiin kun olin hakemassa töihin johonki tehtaaseen ja mun exä oli jostain syystä kans siel, suudeltiin sun kaa kun kerroit säädölles et "se on ohi nyt" (foreshadowing?)

yhdes unes me vaan löhöiltiin sohval ja sit näytit mulle jonkun sun oma piirtämän pokemonin.

sit viime aikoina näin kans unen jossa olin sun kaa lähekkäin, syleiltiin ja halittiin (ei seksiä), ja sit kerroin sulle kaikkee ja ymmärsit mua niin hyvin, vaikka olit vähän ahistunut mun epävakaast, senkin näin siin unessa.. mut ymmärsin kyl sen tunteen tosi hyvin ,onhan tää aik intensiivist välil.. :c

Viimesimmäs unessa jossa sä olit niin cuddlattiin jonkun verran, mut sit suutuit mulle kun kaverit taas puhu jotain musta? ja oli vähän sekavat tunnelmat :(, välil tykkäsit must, välil olit kylmä..

Oon nähnyt susta paljon enemmänkin unia, mut en saa ihan kaikkia kaivettua mielensopukoist atm. Ainakin jotain tosi romanttisii välil.

Oothan kunnossa? Oot supertärkee <3

11

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana, olisipa minulle ja ei hätää, äitini on jo edesmennyt. ,,♥️

      • Anonyymi

        Kiitos <3, ja voi ei, ei kai sentään viime syksynä, sillä näin tän unen muistaakseni sillon :( <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos <3, ja voi ei, ei kai sentään viime syksynä, sillä näin tän unen muistaakseni sillon :( <3

        Aiemmin lähti äitee tuonpuoleiseen 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin lähti äitee tuonpuoleiseen 💗

        <3…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin lähti äitee tuonpuoleiseen 💗

        Osanotot <3


    • Anonyymi

      Oli ihana lukee noit unii rakas.. Vähän sä muistat hyvin <3 Mä muistan vaan pari täydellist todellisen tuntust unta mis oot ollu. Oltiin niis molemmis jo yhes.. On aikaa siit ku oon ne nähny. Mä välitän sust niin liikaa <3 En haluu ikinä menettää sua :c <3 Toivon et nähään täl viikol ni halaan sua lujaa.

      • Anonyymi

        Mä muistan ainki puolet kaikista unista joita oon nähnyt, oon hämmentynyt kun oon jutellut ihmisil ja ne ei kuulemma muista niiden unia :0, mut mä varmaa muistan puolet kaikist unist mitä oon nähny jotenki.

        Kiitos ,mäkää en haluu menettää sua, välil ollut kyl huoli , mut ehk yliajattelen välil, ja kiitos, hali todella tulisi tarpeeseen, ihana oot <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä muistan ainki puolet kaikista unista joita oon nähnyt, oon hämmentynyt kun oon jutellut ihmisil ja ne ei kuulemma muista niiden unia :0, mut mä varmaa muistan puolet kaikist unist mitä oon nähny jotenki.

        Kiitos ,mäkää en haluu menettää sua, välil ollut kyl huoli , mut ehk yliajattelen välil, ja kiitos, hali todella tulisi tarpeeseen, ihana oot <3

        Kuin siistii,vaiks on siel varmaa joukos niit mitä ei haluis muistaa ees >:( .. Tosi jees kuulla rakas. Tuntuu vaa et oisit mulle just se oikee ja ajattelen et meijä välil on niin hyvä ymmärrys puolintoisin et ei haluttais olla turhan takii toisillemme ilkeit..<3 Sä oot ihanin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin siistii,vaiks on siel varmaa joukos niit mitä ei haluis muistaa ees >:( .. Tosi jees kuulla rakas. Tuntuu vaa et oisit mulle just se oikee ja ajattelen et meijä välil on niin hyvä ymmärrys puolintoisin et ei haluttais olla turhan takii toisillemme ilkeit..<3 Sä oot ihanin

        Onhan siel jonkun verran "trauma-unii"ja painajaisiakin, mut on siellä paljon hyvii ja kauniita unia, jotka saa mut paremmalle päälle.

        Ja joo tunne on molempipuolinen.. ja joo mä en halua olla ilkeä sulle , oot kiltti ja välittävä ihminen, ansaitset parasta <3 palstatrolleist ja muist häiriköist ei kannata välittää, uskon et sä tunniatat mikä on mun kirjottamaa ja mikä on kun joku toinen esiintyy muna tai trollaa , vaik meneehän noi omatki tunteet välil 0-100, mut en mä ainkaa sua millään taval tahallani oo yrittänyt tai halunnut satuttaa tai loukata, oot mun valopillku ja tosi tärkee, uskon et välillämme on hyvä ymmärrys toisia kohtaan♡


    • Anonyymi

      Ootpas saanut elämäniloa ja vapautta. Jo vaikka rosot ovat hioutuneet, särmää löytyy yhä.

      • Anonyymi

        Hän tuo aina positiivist energiaa mun elämää vaik ei ollakkaa vie yhdes❤️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe