Sairastuin keuhkokuumeeseen, tämä diagnoosi tehtiin yksityislääkärillä. Sain sähköisen reseptin antibiootista ja menin lääkettä apteekista hakemaan. Farmaseutti sanoi että lääkkeen annostus on merkitty sellaiseksi että he eivät voi lääkettä luovuttaa annostus siis liian iso reseptissä. Heidän kuuluu soittaa lääkkeen määränneelle lääkärille ja kysyä asiasta. Numerosta ei vastattu vaan soittopyyntö meni vastaajaan. En tiedä oliko numero johon soittivat sama asiakaspalvelunumero kuin kaikille muillekin soittajille, siis valtakunnallinen vai mikä.
Parin tunnin odottelunkaan jälkeen sieltä ei apteekkiin soitettu joten apteekki ilmoitti minulle että minun pitää mennä sinne lääkärikeskukseen paikan päälle.
Näin tein. Hoitaja kertoi ko lääkärin jo lähteneen ja laittavansa reseptin tarkistuksen toiselle lääkärille. Pyysin että jos laittaisivat minulle tekstiviestin kun resepti on valmiina apteekissa, tähän pienen pohdinnan jälkeen suostuivat.
Sitkeässä oli reseptin korjaus. Koko käynti yhteensä 190 euroa joten varmasti aiheuttaa asiakasryntäyksen julkiselta puolelta yksityiselle korotetun kelakorvauksen vuoksi. Kyllä jonot julkisella puolella varmasti helpottaa.
Reseptinoikaisua yksityisellä sektorilla
Anonyymi-ap
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin demari- noitatohtorilla ja sain vesirokon.
- Anonyymi
Ihan sama vaikka bemaritohtorilla. Potilaan kuuluu saada lääke ilman valtavia ponnisteluja sairaana. Varsinkin kun maksaa palvelusta ylisuurta hintaa. Pikkuisen alkaa epäilyttää lieneekö asiallista reseptiä tänä iltana saatavilla.
Jos moititaan julkista terveydenhuoltoa ei se yksityiselläkään aina priimaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172