Lihavat hoitajat

Anonyymi-ap

Anteeksi kysymykseni mutta miksi useimmat >70% hoitajista on aivan kaameita ihrakasoja!!? Siis aivan järkyttäviä läskejä! Onko oikeesti niin ettei mukamas ole aikaa pitää itsestään huolta? Ja mikä parasta, nämä ihrakasat sairastelevat aivan kauhean paljon vedoten ties mihin syihin.. nyt kertokaa viisaimmat minulle miksi ihmiset päästävät itsensä aivan yököttävään kuntoon!! Suorastaan vihaan lihavia heidän elintapojensa vuoksi!

16

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten kehtaat?
      Luuletko olevasi muita parempi?

      Jos et osaa muuta miettiä, niin parempi olla hiljaa.

      Ulkonäkö ei korreloidu siihen mitä osaa ja ymmärtää.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä olen, tuntuu ihan eriskummalliselta, että sairaanhoitajat, terveydenhoitajat ja lähihoitajat ova pääsääntöisesti hirveitä läskikasoja, pahaa tekee, kun katsoo silloin tällöin telkkarin kuvia hoitopaikoista ja sama juttu, kun olet vastaanotolla terveyskeksuksessa, mietin usein, että kuinka he jaksavat sitä työtä, kun ovat niin lihavia.
      Valittaa ainakin jaksavat.

      • Anonyymi

        Joo niin valittavat joka tauolla (ihan sama mistä, kunhan vaan valittaa) ja samalla mättävät jotain hillomunkkia kiduksiinsa kokakolaa ryystäen.


    • Anonyymi

      Lihavuus voi johtua myös sairaudesta, jotkut lääkkeet keräävät nestettä. Ei koskaan pitäisi haukkua sen enempää lihavia kuin liian laihoja ihmisiä, kun todellakin syynä voi olla sairaus jolle itse ei voi mitään.

      • Anonyymi00013

        Paskanmarjat, kyllä se vaikuttaa mitä sinne lärviin ahtaa ja liikunnan määrä suhteessa mitä syö ja varsinkin juo
        Nykyään litkitään energia juomia, kusivesi joka sisältää makeutusaineita, väriaineita ja helvetin kalliita
        Vaikuttaa hampaiden kuntoon myös jatkuva lipitys.
        Suomi on helvetin lihavia ihmisiä täynnä ja tulevat nuoret eivät tosiaan jaksa töissä, saikkuja 20 per henkilö vuosi, toiset monta kk poissaoloja.
        Kalliiksi tulee julkiselle sektorille nämä saikut ja ihan suurimmaksi osaksi elämäntapojen vuoksi jotka täysin pielessä
        Ei eläkeikä tule nousemaan ja monella on joku syöpä, vatsassa, suolistossa, nielussa näiden epäterveellisten valintoja takia


    • Anonyymi

      Syönyttä on hyvä käskee sanottiin ennen.

    • Anonyymi

      Suomalaisen naisen keskipaino on 73 kiloa...

    • Anonyymi

      No niin. Kuule ne hoitajat eivät ole mannekiineja vaan työtä tekeviä ihmisiä. Olivatpa minkä kokoisia tahansa, kun työnsä tekee, niin kaikki hyvin. Ylipaino on monellekin ratkaisematon ongelma. Mikä se sinussa kanssa ihmidiä ällöttää, varmasti moni asia. Aika yksinkertainen olet, kun päässäsi tuommoisia adioita mietit. N

    • Anonyymi

      ruokailutottumuksilla on vaikutusta painoon,jotkut vetoavat sairauksiin painon hallinnan suhteen.

    • Anonyymi00011

      Niille ruoka maistuu

    • Anonyymi00012

      Geeniperämä, sairaudet ja köyhyys (ei ole varaa syödä kallista terveellistä ruokaa) aiheuttavat liikapainoa
      Liikapaino ei estä tekemästä tärkeää työtä.
      Nyky-yhteiskunta korostaa väärin ulkonäköä..

      • Anonyymi00016

        Ulkonäkö tärkein hyvä hygienia ja vartalo timmi silikonirinnat niin kuin optiko naisella
        Naiset saisi ottaa mallia


    • Anonyymi00014

      Perunat, porkkanat ja monesti omenoita ja muita vihanneksia ja hedelmiä n. 1€ kg
      Kaurahiutaleet edullisia, leipä ruisleipää ei mitään valkoista.
      Näitä syön itse päivittäin.
      Vesi juomana, 4-5 kuppia kahvia.
      Ei alkoholia, ei energia juomia.
      Paino 70 v sama kuin 20 kymppisenä
      Vaatteet 45 vuoden takaa mahtuu päälle
      Liikuntaa, jumppa aamulla, kävelyt työhön päivittäin.
      Harrastanut pyöräilyä koko elämäni
      Saaristoreissuja, läpi suomen pyöräily, mökille ja muita matkoja.
      Nykyään 20 000 askelta per päivä ja jos pyöräillyt muutaman kymmenen kilometriä niin silloin vähemmän askeleita.
      Puutarhahommia ja nurmikon ajot, lumihommat hyvää liikuntaa.
      Nykyään hypätään autoon, koneet tekee työt,
      On robotti imurit, ruohonleikkurit.
      Tilataan ruokaa ovelle.
      Vai tätä suomen laiskaa ja saamatonta porukkaa.
      Tää mainos jossa pulska likka kysyy mieheltä viekö koiran ulos, imuroiko ym ja makaa soffalka kuvastaa todellisuutta vetelyydestä

      • Anonyymi00017

        Missä sun lihakset ja voima 🤭😂🤣


    • Anonyymi00015

      No kun potilaista 90% on ihan järkyttäviä ihrakasoja ja juoppoja.
      Millaiset potilaat sellaiset hoitajat.

    • Anonyymi00018

      Kyllähän se pistää vihaksi ympäristön tuhoaminen laiskuuden takia. Terveydenhuoltokin romahtaa noiden sokeritautisten läskiperseiden takia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe