Itse olen juuri sairastunut keuhkosyöpään sekä keuhkoahtaumaan. Joo oma vika,poltin noin 20vuotta välillä oli toki vuosia taukoa.
Miksi ihmiset ei usko että tupakasta saa syövän
9
211
Vastaukset
- Anonyymi
Varmastikin ihmiset uskovat, että tupakoinnista voi saada keuhkosyövän, ei sekään täysin varmaa ole tuleeko sellainen vai ei.
Olen pahoillani, että sinulta on syöpä löytynyt.
Kyllä minuakin ehkä vähän kauhistuttaa tulevaisuus, olen polttanut jo nelisenkymmentä vuotta, keuhko-oireita ei ole edelleenkään ollut, ei edes tupakkayskää.
Nuorena sitä aina ajatteli kaikesta, että eihän minulle mitään tule, kenties vain muille.
Oli nuori ja kuolematon. Mutta ei se yleensä mene niin, itse sen huomaa kun ikääntyy. - Anonyymi
Keuhosyövässä ennuste on aika heikko.
Eliniänodote lyhyt.
Sytostaattihoidoissa keuhkosyöpäpotilaat pitää pahinta ääntä.
Ei se kai kivalta tunnu, kun kipujen lisäksi tuntee hukkuvansa?
Ehkä olisi ihan terapeuttista nähdä noita keuhkosyöpäpotilaita hoidossa.
Toivo on, että sais elää. Paljoa ei voi luvata. Ei välttämättä vuottakaan. Ja se vuosi on tuskaa.- Anonyymi
Muutamia tuttuja on kuollut keuhkosyöpään. Ei ole kivaa katsottavaa.
Mikä olisi kamalampaa kuin tukehtua pikkuhiljaa, happi loppuu, voiko ahdistavampaa ollakaan.
- Anonyymi
Kyllä ihmiset uskovat, että tupakoinnista voi saada keukosyövän. Mutta ei se itseä koske, syöpä tulee muille.
Harva keukosyöpään sairastunut on ollut tupakoimaton. Eli voi se keukosyöpä oikein huonolla onnella tulla kenelle vain. Niin kuin mikä hyvänsä syöpä.- Anonyymi
Mutta esim mammografia on sitä varten että rintasyöpä voidaa huomata ajoissa. ohan niitä muitakin syöpäseulontoja olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta esim mammografia on sitä varten että rintasyöpä voidaa huomata ajoissa. ohan niitä muitakin syöpäseulontoja olemassa.
esim papakokeessa käydään jotta mahdollinen kohdunkaulasyöpä voidaa todeta ajoissa.
- Anonyymi
Keuhkoihin vaikuttavia yrttejä voi kokeilla. Luontaistuotekaupasta voi kysyä neuvoa lääkärin lisäksi, he tietävät luontaishoidosta.
https://askelterveyteen.com/8-yrttia-jotka-parantavat-keuhkojen-terveytta/- Anonyymi
Parasta keuhkoille olisi, kun sinne ei vetäisi muuta kuin raitista ilmaa, ei tupakoita, ei yrttejä, tms.
- Anonyymi
Viisaammat kertovat että 10 vuoden tupakoimattomuutta niin on samalla viivalla tupakoimattoman kanssa sairastumisen suhteen , olisiko näin kumminkaan , itsellä nyt 15 vuotta täysin ilman .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412957Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262789Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342776Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372506Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521838Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241395Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
- 281057