Pituus n. 170 cm, hoikka, tykkää ulkoilusta, liikkuu paljon, pitkät hiukset, kauniit kädet, kaunis hymy, hyvä huumorintaju, persoonallinen, salaperäinen ja hyvä luonne (vahva, mutta myös lempeä).
Mun ihannenainen on tällainen
43
502
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulta tämä. Saa olla lyhyt, saa olla pitkä.
-Pitkä mies Hienoa ku oot saanu semmoisen.
- Anonyymi
Ei mulla ole vielä.
- Anonyymi
Naurava nainen on kyllä turn offf 🙆♂️
- Anonyymi
Ei hän paljon naura, siis aina.
- Anonyymi
Nauravainen mies is croquer.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän paljon naura, siis aina.
No kyl mua vaan naurattaa välillä on niin surkuhupaisaa että! Välillä kyllä itkettää jopa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyl mua vaan naurattaa välillä on niin surkuhupaisaa että! Välillä kyllä itkettää jopa.
Sunlaisen takia ehkä
- Anonyymi
Ja oliko se vielä niin siis, että tykkäät myös, että unelmatyttösi on alle 18 v., Mustasusi?
- Anonyymi
Ei ole mustasudelta, eikä alaikäisiä kiitos.
- Anonyymi
155-185cm pitkä, hengittää ja ääntelee välillä, se riittäisi.
- Anonyymi
Yli 170 cm kiitos! 🙋♂️ mitä pidempi nainen niin tykkään
- Anonyymi
Korjaan 145-195 cm pitkä ja kunhan hengittää.
- Anonyymi
Entäs se suurin sallittu leveys? Pitääkö mahtua kulkemaan oviaukosta ihan yhdellä kertaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs se suurin sallittu leveys? Pitääkö mahtua kulkemaan oviaukosta ihan yhdellä kertaa?
Riittää että jaksan nostaa joten voimme kulkea ikkunasta 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 170 cm kiitos! 🙋♂️ mitä pidempi nainen niin tykkään
Voi hemmetti olen 169 vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hemmetti olen 169 vaan!
Jos ootki aloittajan kulta 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää että jaksan nostaa joten voimme kulkea ikkunasta 😌
Alas/ulospäin mennessä se onkin helppoa, ikkunalaidalle vain istumaan ja siitä kierähdys pihalla. Mutta kotiinpaluu on hankalampaa.. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alas/ulospäin mennessä se onkin helppoa, ikkunalaidalle vain istumaan ja siitä kierähdys pihalla. Mutta kotiinpaluu on hankalampaa.. 🤔
Olen harjoitellut multasäkin kanssa ulos ja sisään menoa joten pitäisi jo luonnistua😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen harjoitellut multasäkin kanssa ulos ja sisään menoa joten pitäisi jo luonnistua😌
Olet selvästi sekä käytännöllinen että hyvin romanttinen, aika jännä yhdistelmä. (Onko se aina se sama multasäkki, jos kiinnyt siihen kovasti, ei kai tästä vain tule kolmiodraamaa?) 😘
Alkuun voi tosiaan harjoitella vaikka kuorikatepusseilla, ja sitten tehostaa treeniä mustalla mullalla, mutta loppuvaiheen atleettiseen hienosäätöön voi tarvita jopa asennushiekkaa, se kannattaa ehkä tilata ihan suursäkissä pihaan.
- Anonyymi
Tyssäs heti ekaan.
Oon ylimittanen.- Anonyymi
😁😁
Et oo. - Anonyymi
No sama. 170cm tuntuu ihan kääpiölt jos tulee imuu 😂🤔 t n plus175 😂 en oo mitannu aikoihi
- Anonyymi
Kaikki ihannenaiset ja miehet on lasten höpinää.
Sitten tulee joku joka ei olekaan täydellinen, kroppa ei ole täydellinen, tykkää syödä karkkeja, paino jojoilee, ulkoilee kun jaksaa, leikkaa hiukset kun siltä tuntuu, on liian kovaääninen, puhuu typeriä, nauraa väärissä paikoissa.. ja sinähän rakastut päätä pahkaa.- Anonyymi
No rakastan, koska hän on hän. Sillä siisti.
- Anonyymi
Jep. Näin se menee.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No rakastan, koska hän on hän. Sillä siisti.
Niin tajusin vasta myöhemmin että hän on oikeasti olemassa. Luulin että kuvailet jotain ihanteita. Hänhän on ihastus jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tajusin vasta myöhemmin että hän on oikeasti olemassa. Luulin että kuvailet jotain ihanteita. Hänhän on ihastus jo.
Mies on siis sinun ihastus. Sehän kuulostaa kivalta.
- Anonyymi
Tapasin keväällä ihanan miehen, sielunkumppanin. Kolilla tapahtuu ihmeitä.
- Anonyymi
Ei se nykyään ole niin vaan et kuhan jotain painaa. Ei enää lennetä eikä marssita lentokoneeseenkaan jos painaa kolmen edestä. Kaikki on laskettu kuinka kustannustehokkaasti lennetään esim. yläilmoissa. Miten sitä kuormaa mitataan kuinka ennen mentiin! Mitä enemmän painat enemmän maksat. Niin suunnitelleet viisaat insinöörit. Se maksaa kerosiinia palaa. Täällä nyt taas pohditaan ihmisten mittoja ja mun pitäisi lentää lähelle Sardiniaa mun uuteen kotiin.
- Anonyymi
Sitä jahdatessa kuluukin sitten rattoisasti loppuelämä.
- Anonyymi
Rattoisasti? Tietysti jos se ihannenainen kulkee rinnalla.
- Anonyymi
Ihana. Mun ihannemies on sellainen viikinkigin ja Ryan Gosling sekä Jason Momoan risteytys. Otin sitten kuitenkin normaalin.
- Anonyymi
Noni. Tuu hakee.
- Anonyymi
Samat kriteerit miehestä!
Vain pidempi saisi olla. - Anonyymi
onneksi en ole minä, ja toivottavasti saatte kaikesta pahaa ja huonoa mitä ootte tehnyt.
- Anonyymi
aina kun ne hakkaa väkisin jotain elämän tyyliä ja haluaa viedä ilman korvausta ja varastaa, se tulee heille huonona ja tuhoaa heifl elämäänsä. tämä on hyvä juttu! ja toivottavasti menettävät ja, saavat itse sitä samaa mitä tekevät muille. kaiken laitan huonona takaisin.
- Anonyymi
et voi loputtomasti hakata aina minua ja elämääni ja jakaa muille, eikä ikinä mitään hyvää annettavaa, pelkkää paskaa ja kidutusta takaisin. hirveää kateutta ja raivoa kun saa, rahaa, hakua, estää ja tuhota jotta muut saisi hyvää, toivon kaikille huonoa ja pahaa takaisin. kerta vielä menee, ei 10 x ja vuosia. mitään teiltä tullut, ei mitään extras, normaalia ja omaa kaikki hyvä ja, haluatte hakata sitäkin muille. tehkää joskus jotain rehellisesti.
- Anonyymi
minulla on tapana ottaa kaikki hyvä pois mitä olen saanut aikaan, jos hyväksikäytetään eikä korvata, ja mikä on väkisin otettu.
- Anonyymi
tuokoot elämä Huonoa ja paHaa sinne. mistä ootte viennyt, hakannut muille ja vuosia eikä mitään korvattu. kateellisia urpoja, jotka tykkää varastaa ja saada muilta tekemättä itse mitään. toivottavasti elämä tuo huonoa sinne mistä ootte vienyt, minun kohdalla ihan kaikessa.
- Anonyymi
No voihan... Nyt jää kaksi kohtaa täyttämättä tuosta. Se pituus ja kauniit kädet🤣🤣🤣
No mut en mä varmaan mitään kuitenkaan siinä menetä, jos en täytä jonkun ihanteita.
Sinänsä nuo ihanteet on vaarallisia. Muistelen vaan aikaa, kun nettideittailin. Jos miehellä oli tiukat paino/pituusrajat niin skippasin profiilin. Tai sitten ne miehet kirjoitteli vaikka yritin sanoa etten sovi kriteereihin. Ne kriteerit nimittäin kolkutteli siellä takaraivossa ja ajattelin et mitäpä sitä edes tutustumaan, jos hän mielummin katselee pidempiä naisia. Eikä siinä auttanut vaikka se toinen siellä yritti "nää on vaan jotain kriteereitä, ei ne niin tarkkoja ole".
Yksi mies jäi kaihertaa mieltä koska koin etten sovi hänen muottiin.- Anonyymi
Järkevää torjua, jos näkee ettei sovi siihen muottiin.
Toisaalta, moni on valmis rikkomaan muotin, jos se oikea löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkevää torjua, jos näkee ettei sovi siihen muottiin.
Toisaalta, moni on valmis rikkomaan muotin, jos se oikea löytyy.Hänkin kovasti yritti sanoa, että hän pitää monenlaisista naisista ect. Miksi niitä kuitenkin kirjoittaa sitten, jos ei olekkaan muka mitään tiettyä tyyppiä.
Nythän mulla on vähän sama tilanne. Olen kiinnostunut miehestä joka tykkää pyöreistä naisista. Itse en sovi siihen muottiin. Eli ohi menee tämäkin. Henkisesti klikkaa, mutta en ole ihanne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433402
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔252049- 941764
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon471680- 571633
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1131446- 1081400
Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3121382- 1321315
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2221177