Kuinka paljon ja millä viiveellä te insuliinidiabeetikot pistätte proteiineille? Ainakin annoskokoiset proteiinimäärät, ja etenkin kala, nostaa minulla sokereita hurjan paljon, mutta vasta useiden tuntien päästä ruokailusta. Esimerkiksi jos syön päivällisellä klo.16 kalaa ja pistän reilummin, on verensokeri illalla nukkumaan mennessä hyvä, mutta noussut korkealle (ja pysynyt siellä) seuraavan yön aamuun asti. Siinä on sitten seuraava aamupäiväkin taistelua sokereiden kanssa. Myös lounas vaatii minulla yleensä vähän insuliinia vaikka se olisi salaatti proteiinilla, insuliinin pistosaika on vaan vähän hakusessa....
Vastaukset 3
- Anonyymi
Eikö kukaan laske proteiineja/pistä niille (hiilarien lisäksi) vai onko täällä vain tablettihoitoisia?
Kannattaa varmaan kysyä jollain muulla foorumilla, täällä pyörii vain muutama ihminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571