Kuinka paljon ja millä viiveellä te insuliinidiabeetikot pistätte proteiineille? Ainakin annoskokoiset proteiinimäärät, ja etenkin kala, nostaa minulla sokereita hurjan paljon, mutta vasta useiden tuntien päästä ruokailusta. Esimerkiksi jos syön päivällisellä klo.16 kalaa ja pistän reilummin, on verensokeri illalla nukkumaan mennessä hyvä, mutta noussut korkealle (ja pysynyt siellä) seuraavan yön aamuun asti. Siinä on sitten seuraava aamupäiväkin taistelua sokereiden kanssa. Myös lounas vaatii minulla yleensä vähän insuliinia vaikka se olisi salaatti proteiinilla, insuliinin pistosaika on vaan vähän hakusessa....
Proteiinit ja verensokeri
Anonyymi-ap
3
278
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan laske proteiineja/pistä niille (hiilarien lisäksi) vai onko täällä vain tablettihoitoisia?
Kannattaa varmaan kysyä jollain muulla foorumilla, täällä pyörii vain muutama ihminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542463- 562348
- 851431
- 2271417
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441141Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401100- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193944- 77823
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136719