tai ainakin kokeilla nainen? Sovitaanko yhteen ja loksahteleeko palaset yhteen. Sen voisi ottaa osin seikkailuna tuntemattomaan.
Voitaisiko ihan vakavasti miettiä
22
469
Vastaukset
- Anonyymi
Antaisitko jonkun vinkin itsestäsi ja tuosta naisesta?
- Anonyymi
Minulle sopii oikein hyvin😊olen vapaa nainen
- Anonyymi
Vielä kun tietäisi oletko juuri hän /sivu
- Anonyymi
Tehdään ensin malli, ja katsotaan miten jatkaa. :)
- Anonyymi
En näe häntä. En oikein jaksaisi elää täällä illuusiomaailmassa. Siihen päälle en kaipaa mitään sydänsuruja, niitä sain vaikken pyytänytkään.
- Anonyymi
nosiis mul on jo mies.. oon kiireinen senkaa tos syksyl
- Anonyymi
No tietenkin voimme. Entä jos match on täydellinen....😉😉😉
- Anonyymi
👍 😍😍
- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
No minä ja mun palstamies ollaan kyllä match...mutta luulen että hän nyt epäröi
- Anonyymi
Jos olet se mies, jonka kanssa tutustuttu viime vuosina ja ihastustani en ole aina osannut peittää niin tuota toivoisin. Olen vaan jo ajatellut että ei hän taida haluta enempää.
- Anonyymi
Onko joskus halunnut?
- Anonyymi
Haluaisin niin paljon enemmän, enkä ole ollenkaan varma hänen ihastuksestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ☝️☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joskus halunnut?
En ole sellaisia kysynyt. Tutustumista ei vastaustanut ainakaan ja oli siinä myös jollain tapaa aloitteellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama itselläni sen miehen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sellaisia kysynyt. Tutustumista ei vastaustanut ainakaan ja oli siinä myös jollain tapaa aloitteellinen.
Onko sanonut pitävänsä sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sanonut pitävänsä sinusta?
Ei me olla puhuttu tunteista koskaan. Ihan käytöksestä oletan ettei inhoakaan.
- Anonyymi
Meidän täytyy keksiä säännöt rakkaudelle
- Anonyymi
Mistä nämä seikkailijat löytävät palstalle.
Elämäni miehillä on loksahdellut moneen otteeseen ja samaan aikaan useampaan sopukkaan kivasti sanottuna.
Sitten kun ei enää loksahtelekkaan saa haukut ja välinpitämättömyyden tunteet perään. - Anonyymi
Nauraisin varmaan hetken jos kaiken tämän jälkeen tulisi tuollainen viesti, en kuitenkaan ilkikurisesti tai tuomiten.
- Anonyymi
Et sä kestä ees näppyä pyllyssä, suuri seikkailija... eiku siis sikailija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362512
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191411- 841397
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon311120- 401092
- 841072
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.941054Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2701030- 127934
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin210871