Mistähän löytäisi uuden ihastuksen

Anonyymi-ap

Tunne-elämä kaipaa piritystä nyt kun edellisestä ihastuksesta ei mitään tullut. Onko pakko mennä baariin? Tinderiin en ole menossa eikä muutenkaan mitään nettijuttuja vaan oikeita ihmisiä, kontakteja...

27

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ainkaa baarista.

• Anonyymi

En osaa sanoa. En ole koskaan elämäni aikana etsinyt ihastusta mistään.

• Anonyymi

En minäkään. Ne vaan on tullut vastaan mutta nyt ei enää tule. Uusi tilanne minullekin.

• Anonyymi

No sieltä ainakin löytää saman henkistä seuraa, jos tykkää itsekin baareissa käydä. Ainut vaan, että siellä ihmiset humalassa ja humalaisen suusta tulee harvoin totuus. Totuuteen herätään seuraavana päivänä, kun ollaan selviä.

• Anonyymi

Olen kyllä eri mieltä. Humalaisen suusta tulee yleensä totuus ja voi lipsahtaa vähän enemmänkin 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä eri mieltä. Humalaisen suusta tulee yleensä totuus ja voi lipsahtaa vähän enemmänkin 😁

Voi lipsahtaa enemmän tai vähemmän. Olen vähän katsellut, miten muut miehet toimivat siellä ja kyllä siellä osa iskee suunnilleen kaikkia paikan naisia, kunnes joku sitten ehkä lähtee mukaan. Ei kannata luottaa puheisiin, kun miestä sattuu himottamaan. Osa on rehellisiä ja osa ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi lipsahtaa enemmän tai vähemmän. Olen vähän katsellut, miten muut miehet toimivat siellä ja kyllä siellä osa iskee suunnilleen kaikkia paikan naisia, kunnes joku sitten ehkä lähtee mukaan. Ei kannata luottaa puheisiin, kun miestä sattuu himottamaan. Osa on rehellisiä ja osa ei.

No, tuo on vähän vierasta minulle. Ehkä alle 20 vuotiaana, mutta silloin oli niin lärvit ettei kypsän spagetin työntämisestä nenään olisi muutenkaan tullut mitään.

• Anonyymi

Minä tykkään baareista mutta ei ole sopivaa seuraa kenen kanssa mennä. Yksin meno tuntuu hankalalta. ap

• Anonyymi

Vanha suola janottaa

• Anonyymi

Vanha suola ei voi janottaa kun se on jo syöty:Xd

• Anonyymi

Ei minua. Exän kanssa ollaan kavereita jotka tapaa harvoin ja pikaisesti. Se riiittää. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua. Exän kanssa ollaan kavereita jotka tapaa harvoin ja pikaisesti. Se riiittää. ap

Tällaisiin pitäis sit voida luottaa

• Anonyymi

Kyllä melkein pitää baariin mennä. Suomalaiset eivät juttele oikein muualla.

• Anonyymi

Niin kai se olisi mentävä. En tiedä pitääkö muuttaa ensin, että saa baariseuraa paremmin.

• Ei niitä ihastumisia etsimällä löydä. Ne tulee kun tulee. Tietty jos on enemmän jossain ihmisten ilmoilla, niin kohtaaminen on mahdollista. Nuorena löytyy kumppani helposti kuin itsestään ja vanhempana siitä tulee aina vaan epätodennäköisempää, että joku kiinnostuu.

• Anonyymi

kerro nyt jani vielä taas että olet ollut ilman naista 13 vuotta

• Anonyymi kirjoitti:

kerro nyt jani vielä taas että olet ollut ilman naista 13 vuotta

Ei kai sitä tarvii aina kertoo. Se kun jää kotiin makoilemaan, niin jää yksin. Mut jos ei ole kavereita keiden kanssa mennä rientoihin, niin ei huvita missään käydä ja jää yksin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei kai sitä tarvii aina kertoo. Se kun jää kotiin makoilemaan, niin jää yksin. Mut jos ei ole kavereita keiden kanssa mennä rientoihin, niin ei huvita missään käydä ja jää yksin.

miksiköhän nää sun miekkailukaverit ei halua nähä sua muualla kuin treeneissä. Ovat kuitenkin miehiä. Susta varmaan huokuu tollanen inisijä tyyppi

• Anonyymi kirjoitti:

miksiköhän nää sun miekkailukaverit ei halua nähä sua muualla kuin treeneissä. Ovat kuitenkin miehiä. Susta varmaan huokuu tollanen inisijä tyyppi

Se on juuri näin.

• Anonyymi

Ihan tarkoitin sitä, että missä voisi tavata ylipäätään ihmsiä. Tiedän kyllä miten ihastuminen tapahtuu. En ole lapsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan tarkoitin sitä, että missä voisi tavata ylipäätään ihmsiä. Tiedän kyllä miten ihastuminen tapahtuu. En ole lapsi.

Ymmärrän kyllä, mutta en osaa siinä neuvoa, kun olen ihan yhtä huono tapaamaan ihmisiä.

• Anonyymi

Niin, töistä löytää vain hulluja ja baarista juoppoja 🤔

• Anonyymi

Riippuu varmaan työpaikasta ja baarista.

• Anonyymi

Kännissä tehdyt löydöt ole koskaan kestäneet.

• Anonyymi

Kännissä on helpompi tutustua kuin selvinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kännissä on helpompi tutustua kuin selvinpäin.

Tiedän! 🤭

• Anonyymi

Miksei siitä edellisestä ihastuksesta tullut mitään? Juttelitko hänelle koskaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2765
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      428
      2316
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2176
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2040
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1709
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1236
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe