Mistähän löytäisi uuden ihastuksen

Anonyymi-ap

Tunne-elämä kaipaa piritystä nyt kun edellisestä ihastuksesta ei mitään tullut. Onko pakko mennä baariin? Tinderiin en ole menossa eikä muutenkaan mitään nettijuttuja vaan oikeita ihmisiä, kontakteja...

23

379

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ainkaa baarista.

• Anonyymi

En osaa sanoa. En ole koskaan elämäni aikana etsinyt ihastusta mistään.

• Anonyymi

En minäkään. Ne vaan on tullut vastaan mutta nyt ei enää tule. Uusi tilanne minullekin.

• Anonyymi

No sieltä ainakin löytää saman henkistä seuraa, jos tykkää itsekin baareissa käydä. Ainut vaan, että siellä ihmiset humalassa ja humalaisen suusta tulee harvoin totuus. Totuuteen herätään seuraavana päivänä, kun ollaan selviä.

• Anonyymi

Olen kyllä eri mieltä. Humalaisen suusta tulee yleensä totuus ja voi lipsahtaa vähän enemmänkin 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä eri mieltä. Humalaisen suusta tulee yleensä totuus ja voi lipsahtaa vähän enemmänkin 😁

Voi lipsahtaa enemmän tai vähemmän. Olen vähän katsellut, miten muut miehet toimivat siellä ja kyllä siellä osa iskee suunnilleen kaikkia paikan naisia, kunnes joku sitten ehkä lähtee mukaan. Ei kannata luottaa puheisiin, kun miestä sattuu himottamaan. Osa on rehellisiä ja osa ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi lipsahtaa enemmän tai vähemmän. Olen vähän katsellut, miten muut miehet toimivat siellä ja kyllä siellä osa iskee suunnilleen kaikkia paikan naisia, kunnes joku sitten ehkä lähtee mukaan. Ei kannata luottaa puheisiin, kun miestä sattuu himottamaan. Osa on rehellisiä ja osa ei.

No, tuo on vähän vierasta minulle. Ehkä alle 20 vuotiaana, mutta silloin oli niin lärvit ettei kypsän spagetin työntämisestä nenään olisi muutenkaan tullut mitään.

• Anonyymi

Minä tykkään baareista mutta ei ole sopivaa seuraa kenen kanssa mennä. Yksin meno tuntuu hankalalta. ap

• Anonyymi

Vanha suola janottaa

• Anonyymi

Vanha suola ei voi janottaa kun se on jo syöty:Xd

• Anonyymi

Ei minua. Exän kanssa ollaan kavereita jotka tapaa harvoin ja pikaisesti. Se riiittää. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua. Exän kanssa ollaan kavereita jotka tapaa harvoin ja pikaisesti. Se riiittää. ap

Tällaisiin pitäis sit voida luottaa

• Anonyymi

Kyllä melkein pitää baariin mennä. Suomalaiset eivät juttele oikein muualla.

• Anonyymi

Niin kai se olisi mentävä. En tiedä pitääkö muuttaa ensin, että saa baariseuraa paremmin.

• Anonyymi

Niin, töistä löytää vain hulluja ja baarista juoppoja 🤔

• Anonyymi

Riippuu varmaan työpaikasta ja baarista.

• Anonyymi

Kännissä tehdyt löydöt ole koskaan kestäneet.

• Anonyymi

Kännissä on helpompi tutustua kuin selvinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kännissä on helpompi tutustua kuin selvinpäin.

Tiedän! 🤭

• Anonyymi

Miksei siitä edellisestä ihastuksesta tullut mitään? Juttelitko hänelle koskaan?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      374
      1501
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      81
      1029
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      90
      922
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      833
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      748
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      725
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      715
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      710
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      618
    10. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    11. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      35
      614
    12. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    13. 45
      557
    14. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      50
      555
    15. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    16. 32
      531
    17. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      528
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      495
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      48
      479
    20. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80