Mistähän löytäisi uuden ihastuksen

Anonyymi-ap

Tunne-elämä kaipaa piritystä nyt kun edellisestä ihastuksesta ei mitään tullut. Onko pakko mennä baariin? Tinderiin en ole menossa eikä muutenkaan mitään nettijuttuja vaan oikeita ihmisiä, kontakteja...

27

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ainkaa baarista.

• Anonyymi

En osaa sanoa. En ole koskaan elämäni aikana etsinyt ihastusta mistään.

• Anonyymi

En minäkään. Ne vaan on tullut vastaan mutta nyt ei enää tule. Uusi tilanne minullekin.

• Anonyymi

No sieltä ainakin löytää saman henkistä seuraa, jos tykkää itsekin baareissa käydä. Ainut vaan, että siellä ihmiset humalassa ja humalaisen suusta tulee harvoin totuus. Totuuteen herätään seuraavana päivänä, kun ollaan selviä.

• Anonyymi

Olen kyllä eri mieltä. Humalaisen suusta tulee yleensä totuus ja voi lipsahtaa vähän enemmänkin 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä eri mieltä. Humalaisen suusta tulee yleensä totuus ja voi lipsahtaa vähän enemmänkin 😁

Voi lipsahtaa enemmän tai vähemmän. Olen vähän katsellut, miten muut miehet toimivat siellä ja kyllä siellä osa iskee suunnilleen kaikkia paikan naisia, kunnes joku sitten ehkä lähtee mukaan. Ei kannata luottaa puheisiin, kun miestä sattuu himottamaan. Osa on rehellisiä ja osa ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi lipsahtaa enemmän tai vähemmän. Olen vähän katsellut, miten muut miehet toimivat siellä ja kyllä siellä osa iskee suunnilleen kaikkia paikan naisia, kunnes joku sitten ehkä lähtee mukaan. Ei kannata luottaa puheisiin, kun miestä sattuu himottamaan. Osa on rehellisiä ja osa ei.

No, tuo on vähän vierasta minulle. Ehkä alle 20 vuotiaana, mutta silloin oli niin lärvit ettei kypsän spagetin työntämisestä nenään olisi muutenkaan tullut mitään.

• Anonyymi

Minä tykkään baareista mutta ei ole sopivaa seuraa kenen kanssa mennä. Yksin meno tuntuu hankalalta. ap

• Anonyymi

Vanha suola janottaa

• Anonyymi

Vanha suola ei voi janottaa kun se on jo syöty:Xd

• Anonyymi

Ei minua. Exän kanssa ollaan kavereita jotka tapaa harvoin ja pikaisesti. Se riiittää. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua. Exän kanssa ollaan kavereita jotka tapaa harvoin ja pikaisesti. Se riiittää. ap

Tällaisiin pitäis sit voida luottaa

• Anonyymi

Kyllä melkein pitää baariin mennä. Suomalaiset eivät juttele oikein muualla.

• Anonyymi

Niin kai se olisi mentävä. En tiedä pitääkö muuttaa ensin, että saa baariseuraa paremmin.

• Ei niitä ihastumisia etsimällä löydä. Ne tulee kun tulee. Tietty jos on enemmän jossain ihmisten ilmoilla, niin kohtaaminen on mahdollista. Nuorena löytyy kumppani helposti kuin itsestään ja vanhempana siitä tulee aina vaan epätodennäköisempää, että joku kiinnostuu.

• Anonyymi

kerro nyt jani vielä taas että olet ollut ilman naista 13 vuotta

• Anonyymi kirjoitti:

kerro nyt jani vielä taas että olet ollut ilman naista 13 vuotta

Ei kai sitä tarvii aina kertoo. Se kun jää kotiin makoilemaan, niin jää yksin. Mut jos ei ole kavereita keiden kanssa mennä rientoihin, niin ei huvita missään käydä ja jää yksin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei kai sitä tarvii aina kertoo. Se kun jää kotiin makoilemaan, niin jää yksin. Mut jos ei ole kavereita keiden kanssa mennä rientoihin, niin ei huvita missään käydä ja jää yksin.

miksiköhän nää sun miekkailukaverit ei halua nähä sua muualla kuin treeneissä. Ovat kuitenkin miehiä. Susta varmaan huokuu tollanen inisijä tyyppi

• Anonyymi kirjoitti:

miksiköhän nää sun miekkailukaverit ei halua nähä sua muualla kuin treeneissä. Ovat kuitenkin miehiä. Susta varmaan huokuu tollanen inisijä tyyppi

Se on juuri näin.

• Anonyymi

Ihan tarkoitin sitä, että missä voisi tavata ylipäätään ihmsiä. Tiedän kyllä miten ihastuminen tapahtuu. En ole lapsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan tarkoitin sitä, että missä voisi tavata ylipäätään ihmsiä. Tiedän kyllä miten ihastuminen tapahtuu. En ole lapsi.

Ymmärrän kyllä, mutta en osaa siinä neuvoa, kun olen ihan yhtä huono tapaamaan ihmisiä.

• Anonyymi

Niin, töistä löytää vain hulluja ja baarista juoppoja 🤔

• Anonyymi

Riippuu varmaan työpaikasta ja baarista.

• Anonyymi

Kännissä tehdyt löydöt ole koskaan kestäneet.

• Anonyymi

Kännissä on helpompi tutustua kuin selvinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kännissä on helpompi tutustua kuin selvinpäin.

Tiedän! 🤭

• Anonyymi

Miksei siitä edellisestä ihastuksesta tullut mitään? Juttelitko hänelle koskaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      77
      3392
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1284
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1071
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1036
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      810
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      42
      760
    7. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      744
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      729
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      683
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      667
    Aihe